Testing 21/3 - 22/3

Gratulerer sååå mye til alle med positiv test!!![emoji173]️

Jeg fikk negativ test i dag 9-10 dpo.. prøvde RFSU sine strimmler, noen som har erfaring fra desse?[emoji846]
 
Åå, har lyst å ta en test nå å men den var jo blendahvit i går kveld [emoji20] kan nå ikke ha økt så mye til nå [emoji45]
 
Gratulerer så masse til alle dere som har fått positiv test idag :D dere har en spennende tid i vente <3
Jeg må nok vente å se om mens kommer snart.. 24 dager forsinket mens å blendahvit test... :meh:
 
Gratulerer så masse til alle dere som har fått positiv test idag :D dere har en spennende tid i vente <3
Jeg må nok vente å se om mens kommer snart.. 24 dager forsinket mens å blendahvit test... :meh:
Nå må jo noe komme snart, enten positiv test (håper) eller TR...
 
Gratulerer sååå mye til alle med positiv test!!![emoji173]️

Jeg fikk negativ test i dag 9-10 dpo.. prøvde RFSU sine strimmler, noen som har erfaring fra desse?[emoji846]
Har aldri prøvd rfsu sine så vet ikke hvordan de er. Hatt for det meste brukt a1 sine, og den ble blendahvit i går kveld [emoji20] vurdere om jeg skal ta en nå og [emoji57] men har vel ikke økt så mye at du vil gi utslag
 
Ny test 10dpo. Ekstremt vanskelig å ta bilde da jeg sitter i bilen, så måtte åpne den for å vise. Streken ER der, og jeg ser den i virkeligheten uten problemer, både ved åpen og lukket test :D

Åh, så herlig! :D Gratulerer, Anne!
 
Ny test 10dpo. Ekstremt vanskelig å ta bilde da jeg sitter i bilen, så måtte åpne den for å vise. Streken ER der, og jeg ser den i virkeligheten uten problemer, både ved åpen og lukket test :D

[emoji1][emoji1] jeg ser også strek[emoji7] Hurraa!![emoji1][emoji1]
 
Ny test 10dpo. Ekstremt vanskelig å ta bilde da jeg sitter i bilen, så måtte åpne den for å vise. Streken ER der, og jeg ser den i virkeligheten uten problemer, både ved åpen og lukket test :D
Jeg ser absolutt en strek der [emoji1]
 
ble ikke testing på meg da tanta kom istede.
 
Back
Topp