Gratulerer så mye ! :-D Når blir termin?? [emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer
Nå må jo noe komme snart, enten positiv test (håper) eller TR...Gratulerer så masse til alle dere som har fått positiv test idag dere har en spennende tid i vente <3
Jeg må nok vente å se om mens kommer snart.. 24 dager forsinket mens å blendahvit test...
Hehe hadde ikke gjort noe det. Blir litt små gal av en plutselig så lang syklus..Nå må jo noe komme snart, enten positiv test (håper) eller TR...
Har aldri prøvd rfsu sine så vet ikke hvordan de er. Hatt for det meste brukt a1 sine, og den ble blendahvit i går kveld [emoji20] vurdere om jeg skal ta en nå og [emoji57] men har vel ikke økt så mye at du vil gi utslagGratulerer sååå mye til alle med positiv test!!![emoji173]️
Jeg fikk negativ test i dag 9-10 dpo.. prøvde RFSU sine strimmler, noen som har erfaring fra desse?[emoji846]
Skjønner jeg godt.Hehe hadde ikke gjort noe det. Blir litt små gal av en plutselig så lang syklus..
Ny test 10dpo. Ekstremt vanskelig å ta bilde da jeg sitter i bilen, så måtte åpne den for å vise. Streken ER der, og jeg ser den i virkeligheten uten problemer, både ved åpen og lukket test
10dpo og blenda test
Vis vedlegget 221239
Ny test 10dpo. Ekstremt vanskelig å ta bilde da jeg sitter i bilen, så måtte åpne den for å vise. Streken ER der, og jeg ser den i virkeligheten uten problemer, både ved åpen og lukket test
Denna var bra negativ gitt 9 dpo.
IKM på ons/tor, ALDRI fått strek nr to med farge :O straks 2 år som pøvere....!!!!!!
Dette må gå rett vei
Tok den forresten ikke på morgenurin, så spent på en ny i morgen tidlig!!
Takk jo tidlig enda10 DPO er fortsatt tidlig.
9 DPO er enda tidligere, så håpet er ikke ute ennå.
Jeg ser absolutt en strek der [emoji1]Ny test 10dpo. Ekstremt vanskelig å ta bilde da jeg sitter i bilen, så måtte åpne den for å vise. Streken ER der, og jeg ser den i virkeligheten uten problemer, både ved åpen og lukket test