Testing 21/3 - 22/3

Dagens test, streken har ikke blitt særlig sterkere. Men igjen, jeg har tatt tre forskjellige tester med de tre forskjellige streker :p og jeg er 11dpo, så kan kanskje ikke forvente så mye enda? Off, for noen mensmurringer jeg har, var sikker på at jeg våknet til tanta idag :(
 

Vedlegg

  • _20170322_070253.JPG
    _20170322_070253.JPG
    629,7 KB · Visninger: 115
Dagens test, streken har ikke blitt særlig sterkere. Men igjen, jeg har tatt tre forskjellige tester med de tre forskjellige streker :p og jeg er 11dpo, så kan kanskje ikke forvente så mye enda? Off, for noen mensmurringer jeg har, var sikker på at jeg våknet til tanta idag :(
Og den ER rosa i virkeligheten altså :p
 
Den øverste er fra mandagen og nederste i dag. Like blenda.. vurdere å vente på ikm nå og heller ta en cb rundt da. Bor ikm blir vet jeg ikke men etter normalen så skal den komme på fredag.
5b8c1cd71cc73853c97d89ebd8c7fb7c.jpg
 
11dpo og dagens test er like blenda som i går...
IMG_5580.JPG
 
Jeg turte ikke å teste i dag.. [emoji52]
 
Dagens test når den var tørr, beklager dårlig bilde :happy:
Er nok ikke tvil om at du er gravid med alle disse forskjellige testene som viser strek :) Gratulerer! Og håper dere koser dere i DK :)
 
Du fikk hvertfall skygge da [emoji12] er 12 dpo idag og blenda test [emoji26]
Jeg er ca 6dpo [emoji87] så ikke sjokkerende at den ikke var selvlysende rosa akkurat. Men jeg har en veldig god følelse så får se på søndag [emoji4]
 
Back
Topp