Mammalaila
Glad i forumet
Negativ test her i dag og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff! Jeg har jo fått positive tester i et par dager nå, men nå ikveld har jeg fått skikkelige murringer og vondt i magen (vet at jeg hadde den følelsen da jeg oppdaget at jeg var gravid med jenta vår, men kan umulig ha vært på dette viset)! Det kjennes virkelig ut som tr er rundt hjørnet og banker på
Jeg er ca 6dpo [emoji87] så ikke sjokkerende at den ikke var selvlysende rosa akkurat. Men jeg har en veldig god følelse så får se på søndag [emoji4]
Uff da  masse lykke til i neste ppDa har den berømte tr kommet [emoji20]
12dpo, og nå roer jeg testingen siden jeg ser stigning hvis jeg ikke begynner å blø blir det digital om noen dager
12dpo, og nå roer jeg testingen siden jeg ser stigning hvis jeg ikke begynner å blø blir det digital om noen dager
Var vel 4.des jeg regnet meg frem tilSå bra Gratulerer! Når blir din termin??
Var vel 4.des jeg regnet meg frem til
Ingen tvil der nei, gratulerer så mye [emoji1][emoji173]12dpo, og nå roer jeg testingen siden jeg ser stigning hvis jeg ikke begynner å blø blir det digital om noen dager
11. Mars, tror jeg det var går litt surr i dagene og har ikke oversikten foran megJa stemmer det, husker du sa det i et annet innlegg... Vet du når du hadde EL? Kanskje jeg har regna ut feil...
11. Mars, tror jeg det var går litt surr i dagene og har ikke oversikten foran meg
Spottet litt igår i kveldinga på jobb, men ikke kommet noe mer Håper det går veien, men får bare smøre seg med tålmodighet og se hva som skjerHvordan går det med deg?
Hvordan går det med deg da?Hvordan går det med deg?