..spireliten..
Forumet er livet
Festeblødning???
Er lov å håpe. Men har somsagt aldri hatt blødning med de andre ungene. Så jeg tviler[emoji26]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Festeblødning???
Ingen svangerskap er like det er lov å håpe at det er festeblødning, jeg håper for deg!Er lov å håpe. Men har somsagt aldri hatt blødning med de andre ungene. Så jeg tviler[emoji26]
Ingen svangerskap er like det er lov å håpe at det er festeblødning, jeg håper for deg!
Jeg krysser fingrene for deg [emoji173] Må da klare å dra i land detta snart!! [emoji123] [emoji85] begynner å merke testetrang jeg nå!Takk søte deg. Fortsatt bare rosa på papiret. Så jeg håper alt jeg har[emoji31]
Jeg krysser fingrene for deg [emoji173] Må da klare å dra i land detta snart!! [emoji123] [emoji85] begynner å merke testetrang jeg nå!
Så nå er du sikker på at det er tanta? Dritt!!Får håpe du er heldigere. Tr kom tidlig her.
Krysser fingrene for at du får 2 streker[emoji4]
Er det sikkert at det er tr?ååårh da, vi skulle jo ha to streker hele gjengen!Får håpe du er heldigere. Tr kom tidlig her.
Så nå er du sikker på at det er tanta? Dritt!!
Nei [emoji37] vi alle skulle gå 2 streker [emoji20]Får håpe du er heldigere. Tr kom tidlig her.
Neeei [emoji22] blæh.. ja ja.. du får ha masse lykke til i denne pp da [emoji173] Håper det klaffer for deg snart !Ja. Idag er det rødt[emoji53] så jeg starter nok på en ny pp idag
Jeg sliter fælt med å vente med å teste.. Men har liksom ikke så mye valg.. :'D Kribler i testetrangen!
I feel you Blir så skuffet da hver gang den er negativ så jeg har fått en liten avsmak nå på testingen, men likevell så er det noe inni meg som gjerne vil teste (positivt)
Vet heller ikke hvordan syklusen min er helt, fjernet hormonspiralen i februar [emoji23]Jaa! Er så usikker på hvordan syklusen min ligger an.. Hadde en SA i Februar, så tenkte å vente til Tirsdag nå ihvertfall
Å nei å nei, forumsbestyreren sviktet oss [emoji13] hva skal vi gjøre??? [emoji44][emoji12] Bare ta testen du [emoji4] vi overlever [emoji6] skal krysse fingre og tær at det blir to streker [emoji1] bilde er obligatorisk [emoji16]Jeg beklager så mye, folkens, men jeg tror jeg går på en smell imorgen tidlig jeg har ingen symptomer, og skikkelig dårlig magefølelse hele dagen. Jeg foretrekker å få en blenda test rett i fleisen, fremfor å bli overrasket av tr om noen dager, så jeg måå bare vi drar til Danmark tiiiidlig tirsdag morgen i tillegg og skal være med svigers, så er ikke så lett å få testet Håper dere tilgir meg
Høhø,føler meg litt teit, men må bare se en blenda test for å få litt realitetssyn igjen. Jeg har ingen tro på at tr holder seg vekk denne mnd heller dere skal vel riktignok få bilde av min kritthvite test,hvis det er interessantÅ nei å nei, forumsbestyreren sviktet oss [emoji13] hva skal vi gjøre??? [emoji44][emoji12] Bare ta testen du [emoji4] vi overlever [emoji6] skal krysse fingre og tær at det blir to streker [emoji1] bilde er obligatorisk [emoji16]
Test er test [emoji6] blenda hvit eller ikke [emoji6] krysset fingrene likevel [emoji173]Høhø,føler meg litt teit, men må bare se en blenda test for å få litt realitetssyn igjen. Jeg har ingen tro på at tr holder seg vekk denne mnd heller dere skal vel riktignok få bilde av min kritthvite test,hvis det er interessant
Høhø,føler meg litt teit, men må bare se en blenda test for å få litt realitetssyn igjen. Jeg har ingen tro på at tr holder seg vekk denne mnd heller dere skal vel riktignok få bilde av min kritthvite test,hvis det er interessant