Testing 21/3 - 22/3

Høhø,føler meg litt teit, men må bare se en blenda test for å få litt realitetssyn igjen. Jeg har ingen tro på at tr holder seg vekk denne mnd heller :sorry: dere skal vel riktignok få bilde av min kritthvite test,hvis det er interessant ;)

Hvordan gikk det? :D
 
Hvordan gikk det? :D
I virkeligheten er det _noe_ der (får det ikke med på bildet,tror jeg:sorry:), men det er sikkert bare skygge når det er så svakt:) 9dpo idag:) nå var kløen stilnet :D
 

Vedlegg

  • _20170320_081702.JPG
    _20170320_081702.JPG
    581,9 KB · Visninger: 117
I virkeligheten er det _noe_ der (får det ikke med på bildet,tror jeg:sorry:), men det er sikkert bare skygge når det er så svakt:) 9dpo idag:) nå var kløen stilnet :D
Jeg fikk også skyggestrek på de testene der en gang.. men 9 dpo er jo enda tidlig, så den kan jo enda bli positiv :)
 
Blir nok ikke noe testing på meg da TR dukket opp i dag [emoji14]
 
Huff! Svei av enda en ebay-tester ikveld, som det også kommer svak strek på. Og den ser litt rosa-aktig ut. Prøvde å ta bilde, men det er så vanskelig med så svak strek :eek: svei nettopp av en bt for å se, da jeg vet at ebaytestene kan være litt lite sensitive. Snakker om testetøs da?! :p
 
Huff! Svei av enda en ebay-tester ikveld, som det også kommer svak strek på. Og den ser litt rosa-aktig ut. Prøvde å ta bilde, men det er så vanskelig med så svak strek :eek: svei nettopp av en bt for å se, da jeg vet at ebaytestene kan være litt lite sensitive. Snakker om testetøs da?! :p
Bildeeeee!! :-D
 
Back
Topp