Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går faktisk rimelig bra [emoji4] er heller mer spent om jeg vil få tr el ikke [emoji20]Flere som begynner å bli utålmodige, eller er det bare meg?
Kanskje han er detBegynner mannen å bli utålmodig? ja,får bare klare å holde meg til tirsdag!
Så flink du erJeg slenger meg på her.. Har såå lyst til å teste i morgen (9 dpo), men skal klare å vente litt til [emoji16]
Takk, det gjenstår bare å se om jeg greier å holde meg unna nå da [emoji87]Så flink du er
Flere som begynner å bli utålmodige, eller er det bare meg?
Høhø, det er jo en test det også forsåvidtKanskje jeg kan delta på testingen med mine EL-tester?
Heng på,heng på så håper vi tanta tar seg en pause i 1års tidHenger meg på om jeg ikke får mens før da, kommer til å være 14 DPO, den 21. (Om ikke tanta kommer først da)
Jeg er så frista til å ta en, bare for å se den blenda testen og roe forhåpningene litt men skal holde megGruer meg litt jeg[emoji23][emoji23]
Jeg er så frista til å ta en, bare for å se den blenda testen og roe forhåpningene litt men skal holde meg
Åååh, har fått én skyggestrek tidligere, jeg må lære meg til å ikke se på testene flere timer etter men jeg klarer liksom ikke la væreJeg tok jo en i går. Og blir like skuffa hver bidige gang[emoji85] itillegg får jeg alltid de teite skyggestrekene. Så nå blir det ingen jubling før jeg har fått en skikkelig strek[emoji5][emoji12]
8 dpo og har faktisk plager med hard mage [emoji1]7dpo, 3 dager igjen til testing!!
Festeblødning???9dpo. Og rødt på papiret[emoji53]