Testing 21/3 - 22/3

Flere som begynner å bli utålmodige, eller er det bare meg?;)
 
Flere som begynner å bli utålmodige, eller er det bare meg?;)
Går faktisk rimelig bra [emoji4] er heller mer spent om jeg vil få tr el ikke [emoji20]
 
Jeg tror 5-6dpo blir alt for tidlig for meg [emoji87]
 
Jeg slenger meg på her.. Har såå lyst til å teste i morgen (9 dpo), men skal klare å vente litt til [emoji16]
 
Henger meg på om jeg ikke får mens før da, kommer til å være 14 DPO, den 21. (Om ikke tanta kommer først da) :p
 
Jeg er så frista til å ta en, bare for å se den blenda testen og roe forhåpningene litt :p men skal holde meg ;)

Jeg tok jo en i går. Og blir like skuffa hver bidige gang[emoji85] itillegg får jeg alltid de teite skyggestrekene. Så nå blir det ingen jubling før jeg har fått en skikkelig strek[emoji5][emoji12]
 
Jeg tok jo en i går. Og blir like skuffa hver bidige gang[emoji85] itillegg får jeg alltid de teite skyggestrekene. Så nå blir det ingen jubling før jeg har fått en skikkelig strek[emoji5][emoji12]
Åååh, har fått én skyggestrek tidligere, jeg må lære meg til å ikke se på testene flere timer etter :p men jeg klarer liksom ikke la være ;)
 
10 dpo idag [emoji108] murringer i magen og korsryggen, full av luft [emoji28], hodepine og ømme pupper [emoji1] Tempen er fortsatt høy [emoji122]
 
Back
Topp