Testing 21/3 - 22/3

Ser ut til at jeg bare er 3dpo, ikke to dager tidligere som jeg trodde, så vi kan likevel ha testedate'n som planlagt på tirsdagen AnneS :) 10dpo på tirsdag.
 
Ser ut til at jeg bare er 3dpo, ikke to dager tidligere som jeg trodde, så vi kan likevel ha testedate'n som planlagt på tirsdagen AnneS :) 10dpo på tirsdag.
Hurra :D eller, ikke ta det feil, hadde unnet deg å være lengre fremme i dpo-land, men nå blir vi flere testere :)
 
Hurra :D eller, ikke ta det feil, hadde unnet deg å være lengre fremme i dpo-land, men nå blir vi flere testere :)
Skjønner hva du mener ;) Nå må jeg bare holde meg fra testing og innstille meg til tirsdag i stedenfor søndag :)
 
Når bestilte du de?:) haha, tenk så mye du kan teste da :p
Bestilte for halvannen-to uker siden.. satser på at de kommer i tide :) ja er skikkelig testetøs! Men hater skuffelsen ved negativ test [emoji17] blir ikke lettere å takle heller så er egentlig bare dumt å ha for mye tester liggende [emoji28]
 
Bestilte for halvannen-to uker siden.. satser på at de kommer i tide :) ja er skikkelig testetøs! Men hater skuffelsen ved negativ test [emoji17] blir ikke lettere å takle heller så er egentlig bare dumt å ha for mye tester liggende [emoji28]
Enda en uke igjen før testing, så forhåpentligvis kommer de i tide :) Huff, jeg har også en testetøs som er sterk i viljen på innsiden. Det går som regel greit hvis jeg bare ikke tar første test, men har jeg først tatt en ryker det en minst en gang om dagen til tr kommer :p men hater å se blenda tester, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å la være ;)
 
Enda en uke igjen før testing, så forhåpentligvis kommer de i tide :) Huff, jeg har også en testetøs som er sterk i viljen på innsiden. Det går som regel greit hvis jeg bare ikke tar første test, men har jeg først tatt en ryker det en minst en gang om dagen til tr kommer :p men hater å se blenda tester, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å la være ;)
Haha! Akkurat samme her [emoji28][emoji87]
 
Fordel for meg er å heller vente til søndag den 19, for da vil dagen gå fort [emoji1] for da vil huset være fylt opp for å feire bursdagen min [emoji4] så blir det bare å vente 2 dager til [emoji12]
 
Fordel for meg er å heller vente til søndag den 19, for da vil dagen gå fort [emoji1] for da vil huset være fylt opp for å feire bursdagen min [emoji4] så blir det bare å vente 2 dager til [emoji12]
Haha, bare ta venting i etappe rett og slett? ;)
 
Haha, bare ta venting i etappe rett og slett? ;)
Mhm [emoji1]
Kjente faktisk nå mens jeg lå på sofaen og jeg var støl nederst på magen når jeg snudde meg rart rundt for å se hva gutten holdt på med. Og er svært plaget med hodepine
 
Mhm [emoji1]
Kjente faktisk nå mens jeg lå på sofaen og jeg var støl nederst på magen når jeg snudde meg rart rundt for å se hva gutten holdt på med. Og er svært plaget med hodepine
Jeg vil også ha symptomer på noe, hva som helst :p
 
Det blir vel nok det [emoji4] leste faktisk at det er mulig å få tvillinger rett etter en har fjernet hormonspiral [emoji44] og jeg fjernet den for 1 mnd sia [emoji15]
Oi,jøss, det visste jeg ikke :) hadde vært gøy med tvillinger, men det er ikke noe jeg trakter etter ;)
 
Vet ikke om det er jeg selv som gjorde det eller mannen min som gjorde det, men tydeligvis er testene mine borte [emoji85][emoji51] finner den ikke [emoji13] blir enkelt å la være å bli teste da [emoji13]
 
Det er jo lov å håpe uansett ;) gøy om vi er flere om det! :)
Nå er håpet skikkelig på plass, så kan jeg teste med dere og håpe egget har rukket å feste seg da [emoji23] hvis jeg ikke får noe resultat da, venter jeg til ff og monitor sier jeg burde teste [emoji14]
EL imorgen, så 6-7dpo.. og sensitive tester.. lov å håpe? [emoji23][emoji23]
 
Back
Topp