Testing 21/3 - 22/3

Nå er håpet skikkelig på plass, så kan jeg teste med dere og håpe egget har rukket å feste seg da [emoji23] hvis jeg ikke får noe resultat da, venter jeg til ff og monitor sier jeg burde teste [emoji14]
EL imorgen, så 6-7dpo.. og sensitive tester.. lov å håpe? [emoji23][emoji23]
Man har alltid et håp uansett hvor tidlig det er ;) og når man tester tidlig og får negativt er håpet der fortsatt :happy:
 
Vet ikke om det er jeg selv som gjorde det eller mannen min som gjorde det, men tydeligvis er testene mine borte [emoji85][emoji51] finner den ikke [emoji13] blir enkelt å la være å bli teste da [emoji13]
Du får si det til han! "Jeg har en testedate! Gi meg testene" [emoji23]
Jeg skylder på han [emoji87]
 
Du får si det til han! "Jeg har en testedate! Gi meg testene" [emoji23]
Jeg skylder på han [emoji87]
Hehe [emoji4] det gjør jeg og [emoji13] jeg kan ikke ha skylden [emoji6] får vel lete etter dem etter jeg hatt lagt gutten [emoji4]
 
Imorgen er det "bare" 5 dager igjen til testing, damer!! Jeg skal innrømme at jeg begynner å bli meget utålmodig :p
 
Imorgen er det "bare" 5 dager igjen til testing, damer!! Jeg skal innrømme at jeg begynner å bli meget utålmodig :p
Her det nedtelling for fullt :D
 
Ingen symptomer på meg :sorry: trøster meg med at jeg bare er 4dpo enda, hadde ikke peiling på at jeg var gravid sist, før jeg tok test :phar du?
Føler sånn ut, men har en kropp som liker å kødde med meg. Er trøtt og har hatt litt stikking og murring i magen. Men er bare 5dpo [emoji53]
 
Føler sånn ut, men har en kropp som liker å kødde med meg. Er trøtt og har hatt litt stikking og murring i magen. Men er bare 5dpo [emoji53]
Jeg er også trøtt, men har ikke fått påfyll av b12 siden juli, så:) må få kommet meg til legen og få satt injeksjon snart! Somler slik med det :p
 
Jeg er også trøtt, men har ikke fått påfyll av b12 siden juli, så:) må få kommet meg til legen og få satt injeksjon snart! Somler slik med det :p
Hehe [emoji4] kanskje lurt det ja. Har aldri tatt B12 så er nok ikke det [emoji4]
 
Ååh, jeg er 12 dpo i morgen, etter en hormonkur og eggløsningssprøyte, men jeg vet ikke om jeg tør å teste Kanskje jeg blir med den 21 om jeg ikke har testa før
 
Jaaaa, er så utålmodig :sorry: Heldigvis skal jeg på jobb fra 13-22.30 imorgen, så den dagen går fort :D
Du får ha dagene fulle så går tiden fort :)
 
Back
Topp