B1 - 10+6

Synes egentlig tiden frem til nå har gått fort men de siste dagene hvor vi egentlig skulle vært ute på reisefot snegler seg forbi. Sju dager til OTUL :bounce
 
Last edited:
B1 - 11+0

I dag har jeg fått innvilget næringsdrikker på blåresept og på mandag er det nok tur for å dra på legevakten eller sykehuset ettersom formen er så elendig som den er. Jeg får så vidt i meg mat og drikke og vekten er på vei nedover. Med tanke på hvor mye tid jeg tilbringer i sengen er det trolig også på høy tid at jeg får startet opp med fragmin.
 

Vedlegg

  • IMG_0971.jpeg
    IMG_0971.jpeg
    2,1 MB · Visninger: 51
Last edited:
B1 - 11+1

Ironien i at folk flest opplever markant bedring i migrenen sin når de blir gravide og fastlegen min sa det samme for mange år tilbake og det for meg viser seg å være det stikk motsatte. Fem dager til OTUL :banghead:
 
Last edited:
B1 - 11+2

Endelig en litt bedre dag. Har holdt sengen store deler av dagen men har klart å spise to måltider i tillegg til en næringsdrikk, dusjet og gått en tjue minutters tur ute i regnværet. Det er meldt rødt farevarsel her i morgen så måtte en tur ut å sjekke vannstanden i Glomma. Har ikke vært ute på en uke så det var digg med frisk luft i lungene :happy119
 
Last edited:
B1 - 11+3

Lasagne til middag, forstoppet og tre dager til OTUL :happy3
 
Last edited:
B1 - 12+4

OTUL overstått og jeg var egentlig ekstremt nervøs i forkant. Ettersom jeg ikke er en nervøs eller bekymret type til vanlig så skyldes det nok at jeg har vært så bekymret for om det er liv eller ei. Jeg ble også satt fram en uke så i følge dagens UL så er jeg 12+4 med ny termin 20. februar. Vi fikk også vite kjønnet «mot» min vilje for det var veldig tydelig, så da er kompromisset at vi ikke skal dele det med hele verden så da blir det bildet uten nuben :wtf:
 

Vedlegg

  • 20230809_145259.jpeg
    20230809_145259.jpeg
    641,8 KB · Visninger: 85
Last edited:
B1 - 12+5

I dag fikk vi tatt nye blodprøver samt blodprøven til NIPT. Den skal vi få sendt i morgen. I tillegg har vi endelig fått bil igjen etter snart to måneder uten :gen014
 
Last edited:
B1 - 13+0

Nå er alle kommende tanter, onkler, beste- og oldeforeldre fortalt så nå gjenstår det bare å fortelle lagvenninner og trenere. I dag har vi også vært innom sykhuset for å utelukke trombose i armen ettersom den har vært uforklarlig vond og ettersom jeg har hatt forhøyede d-dimer noe som antakeligvis bare er svangerskapsbetinget. Intet funn, heldigvis så nå er neste på ønskelisten å bli kvitt denne hersens kvalmen :bs
 
Last edited:
B1 - 13+1

Lateral epikondylitt. Jeg har altså hatt for daff ligge i sengen med dataen stil siden det har resultert i en tennisalbue og etter å ha hørt med TryggMammamedisin så er det ikke aktuelt å bruke noe inflammasjonsdempene ettersom risikoen er for stor. Jaja :)
 
Last edited:
B1 - 13+2

Kjøretur til Sverige i nykjøpt Passat. Det var ikke feil å ha bil igjen og det gikk til og med fint å gå rundt på Charlottenberg med litt kvalme og alle vondter. Ikke behøvde jeg å sette meg ned på noe tidspunkt heller så bank i bordet for en litt bedre dag i dag :happy119
 
Last edited:
B1 - 13+3

I morgen skal vi en tur innom Barnashus for å hente bleiebøtte også blir det en tur innom svigers. Vi bruker vanligvis å se dem veldig ofte til tross for stor boavstand men siden formen har vært så dårlig så begynner det å bli lenge siden sist. Håper kroppen spiller på lag :salut
 
Last edited:
B1 - 13+4

Endelig en god natts søvn, samt en lang strekk på dagen. Tar på å bytte stue og 15 minutters tur på senteret :blackeye:
 
Last edited:
B1 - 13+5

I dag fikk vi levert vognpose, babyrede og badekar på døren. Fint med salg på «vintervarer» nå på sommeren. Barnevogn og bilstol skal vi vente med til blackfriday/romjuls/januarsalg. Det tar både plass og er dyrt så vi ser ingen grunn til å hamstre noe særlig. Fikk meg også ut døren en tur for å få tak i druer. Det eneste jeg venter på nå er en gravid/ammepute slik at jeg forhåpentligvis får sove bedre fremover :confused3
 

Vedlegg

  • IMG_1053.jpeg
    IMG_1053.jpeg
    4,3 MB · Visninger: 66
Last edited:
B1 - 13+6

I dag har vi fått svar på NIPT. Den var helt fin. Samtidig har vi også fått bekreftet kjønnet vi fikk sett på OTUL. Jeg kjenner veldig på at det er viktig for meg å vite noe om barnet som bare vi vet samt noen få av våre venner har fått vite, selv om kommende besteforeldre gjerne vil vite :wtf:
 
Last edited:
B1 - 14+0

Nok en fullgått uke og magebilde tatt. Merkelig å sammenligne bilde fra en uke siden også er det egentlig veldig stor forskjell selv om det ikke føles slik. Nå er jo ikke magen min spesielt stor men den er i gang med en forandring :profileleft
 
Last edited:
B1 - 14+1

Skikkelig dritt dag. Vondt i hodet, luft i magen blabla. I morgen er vi påmeldt visning, tviler på at jeg får vært med på den så da må hannen dra alene :banghead:
 
Last edited:
B1 - 15(14+0)

Nok en fullgått uke og magebilde tatt. Merkelig å sammenligne bilde fra en uke siden også er det egentlig veldig stor forskjell selv om det ikke føles slik. Nå er jo ikke magen min spesielt stor men den er i gang med en forandring :profileleft
Syns det er så gøy å se på ukentlige magebilder! Ofte kan man jo se forskjell fra uke til uke. Kommer sikkert til å sammenligne bildene med neste graviditet også :D
 
Back
Topp