Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer med spire! Gøy med ColdplayB1 - 9(8+0)
Samtale om NIPT overstått og NIPT-sett bestilt. Fikk tilsendt listen over de 153 tingene de tester for. 10. august har jeg time til OTUL og i denne sammenheng skal jeg også ta blodprøve til NIPT. Om de ikke er behjelpelige med det på sykehuset, må jeg ty til svigerbror som er nyutdannet sykepleier så vi skal få løst det på et vis. Blodprøven sendes til Slovakia og det tar en ukes tid å få svar. Det vil si at vi rundt uke 13 kan forvente å ha svar på NIPT.
Nok en kvalmende dag i boken. Er så lei av å være sengeliggende. Klarer kun å sitte oppreist i kortere perioder. Heldigvis at hannen har ferie i en uke til slik han samtidig kan leke husmor ettersom jeg er i ubrukelig form.
Takk Pakken vi har valgt koster 7000 DK. Betales av mine svigerforeldre som gjerne ønsket å dekke kostnadene.Gratulerer med spire! Gøy med Coldplay
Hva koster utvidet nipt sendt til utlandet?
Åh det var snilt!Takk Pakken vi har valgt koster 7000 DK. Betales av mine svigerforeldre som gjerne ønsket å dekke kostnadene.
Ja, jeg tror ikke vi hadde gjort det selv for det er dyrtÅh det var snilt!
Nei, jeg veit ikke om vi kommer til å gjøre det. Men jeg er 35 nå, og kommer til å ha fylt 36 når bebis evnt kommer (håper jeg) så det øker jo diverse risikoer.Ja, jeg tror ikke vi hadde gjort det selv for det er dyrt
Da har dere rett på å få det dekket offentlig og da hadde det ikke en gang vært et spørsmål for min delNei, jeg veit ikke om vi kommer til å gjøre det. Men jeg er 35 nå, og kommer til å ha fylt 36 når bebis evnt kommer (håper jeg) så det øker jo diverse risikoer.
Ja, men de sjekker visst bare for noen få ting i Norge, mens de sjekker for "alt" i Danmark og SverigeDa har dere rett på å få det dekket offentlig og da hadde det ikke en gang vært et spørsmål for min del
Yep, Norge er sent ute med å komme i gang med NIPT-testingen og i tillegg så tester de svært begrenset.Ja, men de sjekker visst bare for noen få ting i Norge, mens de sjekker for "alt" i Danmark og Sverige
Norge er trege på det mesteYep, Norge er sent ute med å komme i gang med NIPT-testingen og i tillegg så tester de svært begrenset.
Så godt å få ned noe annet også!! Var selv overlykkelig i går for en porsjon makaroni med ost, krydder og smør på håper lapskausen blir bra, det er jo så godt!B1 - 9(8+2)
Opp av sengen kl. 20, rekordsent men akkurat nå ikke så kvalm som i for- og ettermiddag. Har også klart å spise litt kjøtt i dag i motsetning til de siste to ukene hvor kjøtt har vært uaktuelt å få ned. I morgen har jeg bestilt lapskaus