B1 - 8+4

Dagen i dag har vært regelrett energiløs og toppet det hele med å kaste opp nå i kveld. Så langt har jeg klart å knipe igjen for jeg hater å spy men i kveld hadde jeg ikke sjanse. Dersom jeg er like dårlig om to-tre uker så blir det hverken Østerrike eller Tyskland på oss i sommer. Jeg kan ikke se for meg å reise når jeg er så dårlig form. Satser på en bedre dag i morgen :hungover:
 
Last edited:
B1 - 8+5

Hakket bedre form i dag. Våknet med migrene fra i går men den har gitt seg litt nå utover ettermiddagen. I kveld skal vi innom hannens besteforeldre og fortelle, før det bærer hjem til egen seng og det gledes etter to uker på farten.
 

Vedlegg

  • IMG_0865.jpeg
    IMG_0865.jpeg
    2 MB · Visninger: 50
Last edited:
B1 - 8+6

2,5 kg ned i vekt siden før ferien. Ikke bra men heller ingen overraskelse. Jeg har trossalt ligget strekk ut i nærmere to uker og spist ca. ingenting. I dag har kvalmen vært litt bedre. Fikk i meg en hel hvitløksbaguette til kvelds/frokost. I tillegg har jeg fått i meg fire stykker pizza noe som er helt ekstremsport i disse dager. Håper at kvalmen forsvinner helt og ikke vender tilbake. Fra og med fredag til mandag er hannen på trippel døgnvakt noe som betyr at jeg må klare meg selv. Blir helt skremt av tanken på å være hjemme alene når jeg ikke er i slag. Kjenner også på at jeg er nervøs for om det er liv eller ei for tenk å måtte være så forferdelig dårlig i ukesvis for så å komme på OTUL også er det ikke liv. Huff :arghh:
 
Last edited:
B1 - 9+0

Merker at jeg de siste to dagene heller har vært kvalm i bølger i stede for vedvarende. Det er ganske digg forskjell og innebærer at jeg klarer å spise og drikke i greie mengder igjen. Lite om gangen men det går ned og blir der. I dag har jeg laget tacopai og det gikk knirkefritt å lage mat til seg selv for første gang på type tre uker. Så det er jo en liten seier i seg selv
:kokk:
 
Last edited:
B1 - 9+1

Selv om vi bor mindre enn 5 min gange fra matbutikken ble det Pizzabakeren med levering i dag. Jeg våger ikke å gå ut alene med dette uforutsigbare blodtrykket mitt. Nå nærmer jeg meg halvparten av normalt inntak av mat og så er neste mål å ikke bli så innmari kvalm når jeg spiser :smiley-angelic001
 
Last edited:
B1 - 9+2

Nå skal det bli fint å få hannkjønnet hjem og forhåpentligvis det før midnatt. Egentlig er han ferdig kl. 21 men det vet vi jo at aldri skjer i det uforutsigbare helsevesenets verden. I morgen får vi matkasse levert på døren. Det tror jeg vi begge har glemt ut for det er flere uker siden vi la inn den bestillingen hvorav to middager med kylling. Det klarer jeg jo ikke å spise for tiden så det kan bli interessant :dance008
 
Last edited:
B1 - 9+3

Sliten dag. Kvalm og fælt men har fått trykket i meg en halv kebab. Har så lyst til å reise til Østerrike om en ukes tid men jeg tviler sånn på at det går :banghead:
 
Last edited:
B1 - 9+4

Ganske bra dag. Lite kvalme og ingen hodepine. Har også fått i meg en del mat inkludert to egg og har til og med klart å tygge tyggis. De to sistnevnte har jeg ikke nærmet meg på over en måned for det har gjort meg så innmari kvalm.

Også er jeg da blitt forstoppet selv om jeg drikker en god del. Det er nok det faktum at jeg er i lite aktivitet som er problemet så da ble det en shot med laktulose og en halv boks Lakerol så håper det får fortgang på sakene :ky
 
Last edited:
B1 - 9+5

Snart ti fullgåtte uker. Det er rart å tenke på. Bare to uker til OTUL og det er helt rart å tenke på at det skal være et menneske inni meg i flere måneder til.
 
Last edited:
B1 - 9+6

Siste arbeidsdag for hannen og det betyr at jeg får selskap de neste fire ukene og det er fint. Kjenner skikkelig på at det er ensomt å bo langt i fra venner og familie for tiden. I dag har jeg spist masse kylling og kylling har vært en av tingene jeg ikke har klart å lukte eller spise på ukesvis. Har også testet tyggistygging i dag igjen med suksess. I tillegg har jeg vasket tre vasker med klær, skiftet på sengen og dusjet. Kanskje vi allikevel klarer å komme oss til Wien på tirsdag:smiley-bounce012
 
Last edited:
B1 - 10+0

Ikke fikk jeg sove i natt så dagen i dag har bydd på kvalme og mye søvn. I dag fikk vi NIPT-settet i posten og nå er det bare tolv dager til OTUL så det blir spennende :)
 

Vedlegg

  • IMG_0910.jpeg
    IMG_0910.jpeg
    3,8 MB · Visninger: 50
Last edited:
B1 - 10+1

Natten begynte i oppkast og dagen har egentlig vært skikkelig dritt med økende kvalme og hodepine. Vi har for lengst innsett at Østerrike ikke blir noe av og i dag har vi måtte ringe det tyske venneparet vårt og fortelle at vi trolig heller ikke klarer å komme oss til Tyskland heller. Det suger hardt når forrige uke var relativt snill.
 
Last edited:
B1 - 11(10+1)

Natten begynte i oppkast og dagen har egentlig vært skikkelig dritt med økende kvalme og hodepine. Vi har for lengst innsett at Østerrike ikke blir noe av og i dag har vi måtte ringe det tyske venneparet vårt og fortelle at vi trolig heller ikke klarer å komme oss til Tyskland heller. Det suger hardt når forrige uke var relativt snill.
Så kjipt at formen din fortsatt er så dårlig, håper det bedrer seg permanent snart!
 
B1 - 10+2

I morgen bærer det avgårde på legevakten for å få legeerklæring på at jeg ikke kan reise. Det blir gøy :happy090
 
Last edited:
B1 - 10+3

Legeerklæring ✔️ Forstoppet ✔️ Bekkenløsning ✔️

Om jeg er glad for at det er dårlig vær slik at vi kan ligge inne hele dagen uten dårlig samvittighet ✔️

På den lyse siden har jeg i dag gått over 5000 skritt. Ettersom gjennomsnittet den siste måneden har vært på ca. 300 skritt så er det en prestasjon, men det utløste altså da bekkenløsning. Vet ikke om jeg skal le eller grine :bag:
 
Last edited:
B1 - 10+4

Nesten så jeg vurderer å omdøpe boken til klagedagboken da trenden for tiden nesten bare er negativt. På den lyse siden er jeg ferdig med over 1/4 av graviditeten og det er nesten fælt å si det men jeg gleder meg skrekkelig til å ikke være gravid lenger :confused5
 
Last edited:
B1 - 11(10+4)

Nesten så jeg vurderer å omdøpe boken til klagedagboken da trenden for tiden nesten bare er negativt. På den lyse siden er jeg ferdig med over 1/4 av graviditeten og det er nesten fælt å si det men jeg gleder meg skrekkelig til å ikke være gravid lenger :confused5
Viktig å klage litt, få utløp :bag:
Du har jo fått mye å slite med så langt, så er jo ikke grunnløst at du føler det er mye!
Håper andre trimester blir noe helt annet! :hello2
 
B1 - 11(10+4)

Nesten så jeg vurderer å omdøpe boken til klagedagboken da trenden for tiden nesten bare er negativt. På den lyse siden er jeg ferdig med over 1/4 av graviditeten og det er nesten fælt å si det men jeg gleder meg skrekkelig til å ikke være gravid lenger :confused5
Greit å kunne få det ut ett sted da, spesielt i første trimester er det ikke mange steder ig folk man virkelig kan klage til jmhvor kjipt man kan ha det. Går seg litt til når alle ser at man er gravid + at formen forhåpentligvis tar seg litt opp. Men første trimester er røft!
 
B1 - 10+5

Nudler. Tilnærmet eneste jeg klarer å spise for tiden. Egentlig kan jeg ikke fordra nudler men nå er det kun det som frister og metter. Åtte dager til OTUL og ni dager til vi etter planen skal dele det med min side av familien :gen045
 
Last edited:
Back
Topp