Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg fikk sterk positiv i 3+4, overrasket selvBlir altså så spennende om du har flere enn én inni der
Aldri hørt om noen som får 3+ så tidlig med bare en
God tur!B1 - 7(6+2)
De siste to dagene har jeg vært relativt kvalm. Fikk dog et lite opphold i kvalmen i dag og da heiv vi oss rundt og fikk støvsugd og skrubbet dusj, samt unnagjort et par klesvasker - så noe fornuftig har vi fått gjort. I morgen toger vi for å låne bilen til svigers også bærer det avgårde til Stavern på torsdag. Håper kvalmen pakker sakene sine og stikker til syden slik at jeg slipper å styre med den fremover
Åh, det fikk jeg mot slutta av mitt første svangerskap og i tiden etter Var sååå smertefullt i hælene/føttene at jeg trodde jeg skulle dø. Tok og lang tid før legen skjønte hva det var og jeg kunne behandlesB1 - 7(6+3)
I dag har jeg kommet meg opp fra hosrisontalen og fått jobbet litt med kjemi. Ellers har det gått i havresuppe/grøt, mango, cola, vann og afipran. Virker også som jeg har fått meg en aldri så liten plantar fascitt og det er så vondt og Paracet hjelper ikke i det hele tatt. Livet peaker