PP2 - CD11

High, stigning på strimmel og noe senkning i temp. Det virker som at EL kommer før antatt og at kroppen er på vei inn i gammel trall med korte sykluser for nå ser det ut til at EL kommer 3-4 dager før antatt og at IKM blir 14/6 i stede for 17/6. Jeg har også justert litt på forrige syklus, men grafene er fortsatt ganske like så langt :nailbiting:
 

Vedlegg

  • IMG_0238.jpeg
    IMG_0238.jpeg
    153,4 KB · Visninger: 60
  • IMG_0230.jpeg
    IMG_0230.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 57
  • IMG_0243.jpeg
    IMG_0243.jpeg
    712,9 KB · Visninger: 54
Last edited:
PP2 - CD12

Liten tempdupp, nesten positiv strimmel (0,8) og peak på monitor, 2-3 dager før beregnet EL. Forrige syklus ble testene positive to dager før EL :salut
 

Vedlegg

  • IMG_0280.jpeg
    IMG_0280.jpeg
    87,3 KB · Visninger: 59
  • IMG_0275.jpeg
    IMG_0275.jpeg
    2 MB · Visninger: 59
  • IMG_0281.jpeg
    IMG_0281.jpeg
    788,1 KB · Visninger: 58
Tre timer senere og den mest positive strimmelen jeg har tatt med styrke på 1,88 i Premom. Den ble positiv på 10 sekund, hvor testtreken var sterk før kontrollstreken hadde rukket å komme frem. Tenker å teste en gang til i kveld
:duskedame:
 

Vedlegg

  • IMG_0291.jpeg
    IMG_0291.jpeg
    170,4 KB · Visninger: 41
Peak, da er det bare tempduppen og temphoppet som gjennstår før DPO-land. Usikker på om jeg gidder å strimle videre nå som trenden er synkende uansett. Det blir CBFM i fire dager til :salut
 

Vedlegg

  • IMG_0303.jpeg
    IMG_0303.jpeg
    271,9 KB · Visninger: 50
Peak, da er det bare tempduppen og temphoppet som gjennstår før DPO-land. Usikker på om jeg gidder å strimle videre nå som trenden er synkende uansett. Det blir CBFM i fire dager til :salut
Hvordan har erfaringen med monitoren vært da? Syns du det er bedre enn strimler?
 
Hvordan har erfaringen med monitoren vært da? Syns du det er bedre enn strimler?
Ettersom min syklus et veldig lett å tolke og jeg har følgt med på syklusen min i over 10 år, ikke har jeg noen underliggende sykdommer og er egentlig ganske A4 så er den lett i bruk.

Det jeg liker er at den måler både østrogen og LH noe som gir en pekepinn i forkant av når jeg kan forvente LH-økning slik som i dag. Jeg hadde gått glipp av toppen om jeg hadde testet som i forrige syklus. Den gir heller ikke rom for tolkning slik som strimlene gjør og det er et stort pluss i boken for min del.

Liker å kombinere den med strimler og synes monitoren gjorde det lettere med strimmelbruk for jeg tror strimler i lengden kan gjøre meg ganske motløs hvertfall om en misser toppen. Samlet sett fornøyd og anbefaler gjerne videre.
 
PP2 - CD13

EL i dag eller i morgen tipper jeg. Så og si tørket opp, ekstremt oppblåst, tempehopp, synkende strimmel og andre dagen med peak på CBFM. Da flyttes IKM til 15. eller 16/6 og det betyr DPO-land fra i morgen eller lørdag :)
 

Vedlegg

  • IMG_0313.jpeg
    IMG_0313.jpeg
    75,1 KB · Visninger: 50
  • IMG_0311.jpeg
    IMG_0311.jpeg
    2 MB · Visninger: 52
  • IMG_0319.jpeg
    IMG_0319.jpeg
    781,1 KB · Visninger: 49
Last edited:
PP2 - CD14

I dag har vi fått besøk av et tysk vennepar noe som kanskje er like greit når jeg går å venter på at krysset i FF skal sette seg. Fortsatt high på CBFM og relativt stabil temperatur. Siste strimmeltest for denne syklusen tok jeg i går, så eneste strimling som gjenstår nå er ikke før om en ukes tid :)
 
Last edited:
PP2 - CD15 + 1DPO

Så fikk jeg endelig krysset i FF. Den sier at jeg er 3DPO selv om jeg egentlig trodde jeg var 1DPO. Det gjør at EL har antakeligvis kom 2 dager før antatt og gjør at IKM går fra 17/6 til 14/6. Litt ekkelt når jeg ligger an til 25-dagers syklus men det er heller ikke ukjent for meg med en så kort syklus.
 

Vedlegg

  • IMG_0343.jpeg
    IMG_0343.jpeg
    843,5 KB · Visninger: 38
Last edited:
PP2 - CD16 + 2DPO

Stigende tempetrend og siste ordinære testing på CBFM unnagjort. Etter type et døgn med innloggingsproblemer her inne eller et forumdetox om en vil, så har vi i mellomtiden rukket å komme oss avgårde på nok en visning. Denne har vi lagt inn bud på(!), så kanskje (forhåpentligvis) er vi boligeiere igjen i morgen og fytti katta vi er spente.
 
Last edited:
PP2 - CD17 + 3DPO

Nå har FF moderert krysset for EL noe jeg er glad for, for jeg likte ikke tanken på en 25-dagers syklus. Det betyr at EL er satt til CD14 som er 2/6 og IKM 16/6 noe som betyr 3DPO i dag. Tror også at jeg stopper å tempe innen få dager så får eneste indikasjon på hva som skjer være i form av IKM-dato og muligens et par og tre tester. Jeg tenker å holde meg til dagen før IKM, 15/6 noe som betyr 10 dager med testefri og det er like greit.

Det er meldt sykt fint vær fremover, så nå er det skrekkelig kjipt at vi kun har sol på balkongen her fra 14/15-tiden og ikke før. Går liksom og venter på at solen skal poppe frem hele formiddagen :bag:
 

Vedlegg

  • IMG_0368.jpeg
    IMG_0368.jpeg
    822 KB · Visninger: 31
Last edited:
PP2 - CD18 + 4DPO

Da jeg la inn dagens temp, hoppet krysset tilbake til CD12. Kurven er rar denne gangen og det forvirrer FF noe veldig. Jeg har vært mer nøyaktig i tempingen rundt EL enn tidligere i syklusen, så det er litt merkelig men sånn er det. Premom sier 5DPO så uenige er de som de pleier å være. Det betyr at jeg plutselig er 6DPO og siden kurven er så rar denne PP så tenker jeg å teste 10. juni. Da skal jeg i teorien være 10DPO sett ut i fra dagens kurve. I forrige PP var testen sterkest 10DPO så jeg tenker vi kjører på med 10. juni så får hannen være med på testingen denne gangen. Han har fått smaken på tanken å få barn :hug003

Ellers tapte vi budrunden i går, men vi har en nybygget leil som vi heller mot å kjøpe. Vi må bare finne ut av om vi er villige til å selge sjelene våre eller ei. Dette er den desidert fineste leiligheten vi har sett og prisen er helt horribel.

Jeg har forresten så innmari mageknip og har hatt det siden i går kveld. Kvalme er jeg også plaget med, men det har jeg ofte når noe i magen er i ulage o_O
 

Vedlegg

  • IMG_0376.jpeg
    IMG_0376.jpeg
    854,7 KB · Visninger: 29
Last edited:
PP2 - CD19 + 5DPO

Liten tempdupp i dag. DPO-dagene går så utrolig mye raskere enn dagene før EL, for da har jeg ingenting jeg må huske på eller som jeg kan gå glipp av om jeg glemmer meg ut. I DPO-land så faller sensuren uansett i form av det ene eller det andre. Ikke kjenner jeg på noen symptomer heller, så vi får se hva testen sier på lørdag :)
 

Vedlegg

  • IMG_0384.jpeg
    IMG_0384.jpeg
    871,4 KB · Visninger: 37
Last edited:
PP2 - CD20 + 6DPO

I dag flyttet krysset seg i FF igjen til CD14 og jeg blir nesten litt provosert av denne vinglingen. Derfor tok jeg en tidligtest fra BP for å se om jeg tror mest på CD12 eller CD14. Testen var blendet så sett i lys av dagens negative, EL-smerter 1/6 og ‘statistikken’ så har jeg satt EL til 2/6 og 6DPO så kan FF ta seg en bolle :happy090
 

Vedlegg

  • IMG_0397.jpeg
    IMG_0397.jpeg
    886,3 KB · Visninger: 31
Last edited:
PP2 - CD21 + 7DPO - 4(3+0)

Tempedupp og positiv tidligtest (BP). Skikkelig uventet å få to streker, håper bare at det holder hele veien denne gangen. Gleder meg til hannen kommer hjem :love2

Nederste test er fra i går (6DPO), øverste er dagsfersk (7DPO).
 

Vedlegg

  • IMG_0421.jpeg
    IMG_0421.jpeg
    406,5 KB · Visninger: 118
  • IMG_0423.jpeg
    IMG_0423.jpeg
    879,8 KB · Visninger: 118
Last edited:
Spennende! Håper den holder hele veien nå :)
 
Sterk og fin test så tidlig :hello2 Håper dette holder hele veien for oss begge nå:love017
 
PP2 - CD22 + 8DPO - 4(3+1)

Jeg hadde store planer om å ta en graviditetstest på CBFM for å spare på de elektroniske testene jeg har liggende. Stappet pinnen fornøyd inn i apparatet også slo det mot meg at klokken er jo langt forbi testvinduet mitt (10.00-16.00). Er det mulig. Så da måtte jeg poppe en elektronisk test og det føles bare helt surrealistisk :love7
 

Vedlegg

  • IMG_0442.jpeg
    IMG_0442.jpeg
    5,3 MB · Visninger: 125
Last edited:
PP2 - CD23 + 9DPO - 4(3+2)

Tempedupp. Dristet meg i dag til å prøve lykken på monitor minst fem dager før jeg egentlig kan (hCG > 50), den lyste ikke gravid så da er det bare å smøre seg med tålmodighet. En liten dråpe brunt utflod nå nettopp og det er litt ekkelt. Har også sett litt på mulighet for å ta TUL, men har egentlig landet på at vi ikke gjør det fordi det blir for travelt oppi all reisingen fremover
:sarkasme:
 

Vedlegg

  • IMG_0449.jpeg
    IMG_0449.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 69
Last edited:
PP2 - CD24 + 10DPO - 4(3+3)

Tempehopp. Dagens test er den sterkeste strimmelen jeg har klart å produsere. Driver å bruker opp tidligtestene mine for å bli kvitt dem, selv om jeg har tre pakker med g-tester fra make sure liggende, men de er tanken å spare til prosjekt baby 2.0. Vil også holde meg til et merke så langt det er mulig. Tok en ekstra strimmel i går kveld etter det plutselig kom litt brun utflod og streken er heldigvis sterkere i dag. Kjenner jeg er mer stresset denne gang enn i forrige PP rett og slett for at denne gangen føles det virkelig, mens det forrige gang ikke gjorde det :smiley-ashamed004
 

Vedlegg

  • IMG_0458.jpeg
    IMG_0458.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 71
Back
Topp