B2 - PP6 - CD18

Omsider litt tidligere antydning til EL enn jeg har hatt på alt for lenge. Ikke så tidlig som jeg hadde håpet på men CD17 er ikke det verste jeg har vært borti. Denne runden er tempingen litt merkelig. Det skyldes gjerne hyppige oppvåkninger og ikke like jevn temping men den er hvertfall veldig opp og ned. Fra og med i dag har jeg tygget ananas samt solsikke- og sesamfrø. Hvilepulsen har ligget lavt men i skrivende stund ligger den på 73-74 så da går jeg ut i fra at kroppen styrer med progesteron. Jeg har hatt lite merkbare symptomer på EL denne runden annet enn litt vondt på cystesiden tidlig i syklus og dagen før EL men det kan også være tilfeldig :wtf:

Vedlegg

• IMG_4062.jpeg
    IMG_4062.jpeg
    369,8 KB · Visninger: 12
Last edited:
B2 - PP6 - CD23

Omsider kom den sterkt positive EL-strimmelen og mengder EL-slim. Fikk tilnærmet positiv EL-strimmel 5/11 og tenkte at jeg hadde misset toppen fordi sammen med strimmelen fikk jeg peak på CBFM. Beregnet da EL til 7/11 men alle bekreftende tegn på EL uteble; temperaturen har vært som en jojo og hvilepulsen alt for lav til at kroppen har styrt på med progesteron. Knasket allikevel håpefult på ananas i 5-6 dager og sesam- og solsikkefrø. Begynte dog å få EL-slim igjen 9/11 og har hatt det av og på siden da. Fikk tydelig tempstigning i dag så tok en G-strimmel og en EL-strimmel. Førstnevnte var blendet og sistnevnte sterkt positiv.

Man ser seg lei av å teste i det blinde etter to streker både når det angår den ene og den andre strimmelen så var litt usikker på om jeg i det hele tatt gadd å teste, men etter å ha hatt vondt i mageregionen de siste fire dagene og en tapp som tilsa at her skjer det noe så tok jeg en strimmel. Heldigvis for toppen hadde jeg nok misset om ikke. Det betyr at jeg kanskje endelig kan si at jeg er i DPO-land for her har vi virkelig lagt inn innsats for at det skal gå den veien vi ønsker denne PPen :bookworm:

Vedlegg

• IMG_4141.jpeg
    IMG_4141.jpeg
    388 KB · Visninger: 18
  • IMG_4137.jpeg
    IMG_4137.jpeg
    107,1 KB · Visninger: 17
  • IMG_4138.jpeg
    IMG_4138.jpeg
    147,8 KB · Visninger: 17
Last edited:
B2 - PP6 - CD25 + 3DPO

Merkelig syklus denne gang, som forventet forsåvidt. FF er forvirret pga. utslag på CBFM på feil tidspunkt og LH-verdier, men grafen rundt EL og DPO ligner mine vanlige verdier så da er jeg antakeligvis på CD25 + 3DPO. Pga. forvirring rundt tidspunkt for EL har jeg tygget ananas en uke for tidlig så nå er jeg i gang med ananas #2 denne syklusen :happy3

Vedlegg

• IMG_4156.jpeg
    IMG_4156.jpeg
    379,1 KB · Visninger: 4
  • IMG_4158.jpeg
    IMG_4158.jpeg
    207,3 KB · Visninger: 4
Back
Topp