29 - B2 - PP4 - EL 7/9 - IKM 21/9 - T 1/6 (38)
 
Last edited:
B2 - PP4 - CD1

Jeg begynte å spotte sent i går kveld, regner derfor CD1 fra i dag 25/8. PP3 endte opp på tjuesju dager med EL på CD18 og lutealfase på åtte dager med andre ord nesten tilbake til normalen. Selv om det ikke gikk denne PP heller så er jeg faktisk ikke spesielt skuffa. Jeg har hatt en magefølelse på at dette ikke er PP-en det klaffer. Dessuten så er tentativ termindato for neste PP veldig fin; 1/6.

Temperaturbekreftelsen på at det ikke gikk kom nå i dag tidlig. Da kan jeg ikke gjøre annet enn å håpe at kroppen i denne kommende PP byr på EL på CD14 påfølgende like lang lutealfase, for da snakker vi kropp som ikke er helt ute å kjøre lenger :wtf:
 

Vedlegg

  • IMG_2204.jpeg
    IMG_2204.jpeg
    870,8 KB · Visninger: 4
Last edited:
B2 - PP4 - CD4

CBFM er gjort klar (tas i bruk 2. sept), tempingen får jeg stort sett til selv om det blir litt tilfeldige tidspunkt i tillegg til å kjenne på tappen. Sistnevnte har jeg unngått å gjøre så lenge jeg har vært prøver men det er faktisk ikke så ille som jeg har forestilt meg. Det er i tillegg ganske så konkret for FF gjør om stiplet strek til hel om en er heldig :meh:
 

Vedlegg

  • IMG_2203.jpeg
    IMG_2203.jpeg
    630,1 KB · Visninger: 6
Back
Topp