PP2 - CD3

Det virker som jeg er ferdigblødd for i dag kunne jeg nesten klart meg uten innlegg. Ikke rart det ikke ble babyproduksjon i forrige syklus som var. Nå håper vi at kroppen min er tilbake til gammel trall :)
 
PP2 - CD4

Siste dag med besøkende i hus og det er digg å ha leiligheten for oss selv igjen. Baby har vært sliten og trøtt i stort sett hele dag men blid og fornøyd. I dag har jeg ikke blødd noe så da er det nesten bare å vente på EL som plutselig ikke er langt unna dersom jeg er i rute. Da er det snakk om rundt ti dager til. I morgen er det montering av solskjerming som står for tur også lurer vi på å reise til Kragerø på onsdag :cool:
 
PP2 - CD5

Endelig dagen for å få montert solskjerming. Det ble veldig bra og vi kan endelig gå nakne hjemme igjen uten å eksponere oss for alle naboene. I morgen er det oppstart med monitor og avreise til Kragerø :salut
 
PP2 - CD6

Monitor viste som forventet low og i dag har vi fått karret oss til Kragerø. En vet aldri hvordan baby takler bilturen men i dag gikk det tålig greit. Trengte kun et stopp i Larvik for å få kjøpt med oss en reiseseng til baby og påfyll av bensin. Fikk godt bruk for spotify og bok med sanger i den siste halvtimen for å si det sånn - det funket som bare det :happy:
 
PP2 - CD7

Monitor på low og tenker at jeg begynner å strimle snart siden jeg har en tendens til å kunne se stigning fra rundt denne tiden i syklusen. Har også målt temperaturen de siste to dagene med medium suksess. Første natten sov jeg godt men batteriet på måleren var plutselig dødt så fikk ikke tempet med en gang. Natt til i dag har jeg i stor grad samsovet og da sover jeg ikke sånn superbra så grafen ser rar ut allerede. Jæjæ. Var ikke kjempenøye med temping sist gang jeg drev å tempet heller. Håper bare at kroppen spiller på lag fremover for jeg kjenner jeg er absolutt utålmodig med tanke på å bli gravid igjen. Mye mer utålmodig nå enn når vi først startet å prøve på førstemann :wacky:
 
PP2 - CD8

Dagens monitor lyste low, startskuddet for EL-strimmel har gått, mens temperaturen har sunket fra i går :wtf:
 

Vedlegg

  • IMG_9158.jpeg
    IMG_9158.jpeg
    448,1 KB · Visninger: 3
  • IMG_9159.jpeg
    IMG_9159.jpeg
    79,9 KB · Visninger: 3
Back
Topp