Denne ser veldig bra ut til å være 10dpo da :)
Sjekk datoen på testene du har da, de kan faktisk gå ut på dato :p
Og gratulerer :D
 
Denne ser veldig bra ut til å være 10dpo da :)
Sjekk datoen på testene du har da, de kan faktisk gå ut på dato :p
Og gratulerer :D
Jepp, de er gyldige til mars 2025 så det er godt innefor, takk! :dance008
 
B1 - PP2 - CD25 + 11DPO - 3+4

Så kom kvalmen og ømme bryst. Strimlene blir mørkere for hver dag som går, noe som er betydelig forskjellig fra denne PP og forrige PP :wacky:

På fredag står byfesten i Lillestrøm for tur, før det bærer videre til Kragerø på lørdag ☀️
 

Vedlegg

  • IMG_0470.jpeg
    IMG_0470.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 68
Last edited:
B1 - PP2 - CD26 + 12DPO - 3+5

I natt fikk jeg ikke sove for det er altfor varmt for vestlendingen i meg, så jeg kræsjet bokstavelig talt i dynene i 09-tiden i formiddag. Før det rakk jeg og min telefonskrekk å hoppe rett ut i angsten og fikk ringt helsestasjonen for å finne ut at jordmor ikke var på jobb i dag :blackeye:

Dagens CB digital lyste 2-3 og monitoren har endret sin ikke-gravid avgjørelse og jeg synes det er stas :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_0478.jpeg
    IMG_0478.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 126
  • IMG_0482.jpeg
    IMG_0482.jpeg
    2,6 MB · Visninger: 127
  • IMG_0507.jpeg
    IMG_0507.jpeg
    6,4 MB · Visninger: 118
Last edited:
Så utrolig sterke tester du har så tidlig :hello2
Dette må jo bare gå veien :love017
Ja jeg skjønner egentlig ikke helt hvordan for jeg er jo ikke fullgått denne syklusen en gang, men det kan jo være bare tilfeldig også. Hannens mor er en av to tvillingpar så det er jo en fare for flere :wideyed:
 
Ja jeg skjønner egentlig ikke helt hvordan for jeg er jo ikke fullgått denne syklusen en gang, men det kan jo være bare tilfeldig også. Hannens mor er en av to tvillingpar så det er jo en fare for flere :wideyed:

Tvillinger er bare genetisk fra kvinne til kvinne, så du kn bare Arve det fra din mor :)
Men kan jo være tvillinger likevel da!
Jeg produserer også hcg veldig raskt så har fått fort sterke tester, men ikke så fort sterk som dette. Må jo ha hatt tidlig EL i tillegg ril rask stigning. Men det er et godt tegn da :D
 
Tvillinger er bare genetisk fra kvinne til kvinne, så du kn bare Arve det fra din mor :)
Men kan jo være tvillinger likevel da!
Jeg produserer også hcg veldig raskt så har fått fort sterke tester, men ikke så fort sterk som dette. Må jo ha hatt tidlig EL i tillegg ril rask stigning. Men det er et godt tegn da :D
Ai, det stemmer ja. Ingen tvillinger på min mors side - men det hadde vært en hyggelig overraskelse :) Uvant med den raske stigningen men jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag annet enn kjemisk i forrige periode og der steg det mildt sagt sakte, satser på det er et godt tegn :wacky:
 
Ai, det stemmer ja. Ingen tvillinger på min mors side - men det hadde vært en hyggelig overraskelse :) Uvant med den raske stigningen men jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag annet enn kjemisk i forrige periode og der steg det mildt sagt sakte, satser på det er et godt tegn :wacky:

Treg stigning er typisk ved kjemisk ja, så tenker dette lover mye bedre :D
 
B1 - PP2 - CD27 + 13DPO - 3+6

Time hos jordmor 29. juni, dessverre har ikke hannen mulighet til å bli med men sånn blir det når det er tett opp mot sommerferieavvikling. I dag har jeg ikke fått gjort noe produktivt, siden kvalme og hodepine er ikke den beste kombinasjonen i varmen. Målet er å få støvsugd leil i løpet av kvelden også må det pakkes for avreise i morgen
:reise:


Øverste er fra 11DPO, nederste dagens 13DPO
 

Vedlegg

  • IMG_0526.jpeg
    IMG_0526.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 103
Last edited:
B1 - PP2 - CD28 + 14DPO - 4+0

Fire fullgåtte uker. I dag har jeg nytt sommervarmen og samtidig blitt sakte men sikkert oppspist av myggen. Anbefales ikke
:krangle:
 
Last edited:
B1 - 4+1

Dagens syssel☀️
 

Vedlegg

  • IMG_0556.jpeg
    IMG_0556.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 108
Last edited:
B1 - 4+4

Har i noen dager vurdert å ta digital for å sette endelig punktum for testingen. Det ble med 3+ på digital i dag og da er det bare å vente ni dager på jordmortime og blodprøver :glasses1
 

Vedlegg

  • IMG_0588.jpeg
    IMG_0588.jpeg
    3,1 MB · Visninger: 89
Last edited:
B1 - 5(4+4)

Har i noen dager vurdert å ta digital for å sette endelig punktum for testingen. Det ble med 3+ på digital i dag og da er det bare å vente ni dager på jordmortime og blodprøver :glasses1
Gratulerer så masse med spiren i magen :love7
 
B1 - 5(4+4)

Har i noen dager vurdert å ta digital for å sette endelig punktum for testingen. Det ble med 3+ på digital i dag og da er det bare å vente ni dager på jordmortime og blodprøver :glasses1
Blir altså så spennende om du har flere enn én inni der :angelic:
Aldri hørt om noen som får 3+ så tidlig med bare en :hilarious:
 
Blir altså så spennende om du har flere enn én inni der :angelic:
Aldri hørt om noen som får 3+ så tidlig med bare en :hilarious:
Jeg fikk, 3+ på 4+4 og har fått sjekka at det bare er en hos meg ;)

Men yay for 3+ @2njee
 
B1 - 4+5

I dag var jeg innom Hünkemøller for å sjekke ut ammebher. Ikke bare var de pene men de var også på tilbud så nå har jeg plutselig 4 stk blondeammebher til under 800 kr totalt. Meget fornøyd med det også har jeg klikket hjem litt mammaklær fra H&M samt hele bokserien til Jo Nesbø med mål om mindre skjermtid i sommer :bookworm:
 
Last edited:
Back
Topp