B1 - 14+2

Så digg og etterlengtet med en bedre dag. Føles som en evighet siden sist. I dag har jeg endelig fått ryddet unna kleshaugen som har vokst på soverommet siden vi kom hjem fra ferie i starten av juli - jeg hater rot og blir helt koko av at jeg ikke orker å rydde jevnt og trutt - men nå er den borte.

Vi fikk også begge to dratt på visning og for en leilighet. Alle andre hundre vi har sett på det siste året kan bare arkiveres. Orket til og med en tur på senteret etter visningen hvor vi fikk hentet bleiebøtte på Barnas Hus, 2x TooGoodToGo, sushi og Starbucks. Uvant å kunne holde kroppen gående i fire timer, men så fint å kunne leve litt oppi all motgangen :wtf:
 
Last edited:
B1 - 14+3

Ingen bud på leiligheten vi var å så på i går - akkurat som vi håpet på. Den er egentlig litt for dyr i forhold til hva vi tør å bruke med tanke på hvor usikkert boligmarkedet er for tiden. Ønsket er at den blir liggende ute lenge usolgt slik at vi kan gjøre et kupp :glasses9
 
Last edited:
B1 - 14+4

I dag og i morgen er hannen på kurs i Oslo noe som betyr lange dager hjemme alene. Startet opp med Postafen i forgårs og for en lykkepille. Jeg sover så godt med dem og føler meg uthvilt for første gang på lang tid. I tillegg så har det virkelig tatt knekken på toppene med kvalme. At jeg ikke har prøvd dem før :banghead:
 
Last edited:
B1 - 14+5

Litt overskudd i dag så da fikk jeg gått ut med et tonn med papiravfall etter ryddeøkten tidligere denne uken og samtidig hentet to pakker. Den ene er garn for å strikke babytepper (2). Utfordringen er bare den at det er over 1,5 år siden jeg har satt hendene i strikketøy, samt nesen i strikkeoppskrifter og jeg husker faktisk ikke hvordan jeg leser oppskrifter lengre :facepalm:
 
Last edited:
B1 - 14+6

Nydusjet og akkurat stappet i meg 4-5 vafler. Hvordan sistnevnte gikk fint uten å bli kvalm aner jeg ikke men jeg skal ikke klage - det var sykt godt. I dag har vi fått hentet nok en pakke denne gangen klær til mini. Nå mangler egentlig kun hentesett som jeg skal strikke, så har vi egentlig det vi trenger de første månedene. Vi har også fått laminert ultralydbildene noe som var overraskende enkelt å gjøre. Hannen har jobbhelg så jeg håper å få gjort litt skolearbeid i løpet av helgen for da er det nok av egentid å slå ihjel :shaking2
 

Vedlegg

  • IMG_1095.jpeg
    IMG_1095.jpeg
    3 MB · Visninger: 78
Last edited:
B1 - 15+0

Begynt å lese på kjemi og funnet ut hvordan jeg leser strikkeoppskrifter igjen ved å snakke litt med strikkedyktig venninne check. Hannen ferdig med en av to langvakter og 15 uker i dag :)
 
Last edited:
B1 - 15+1

Greit i gang med teppet etter noen timers strikk i går og i dag. Tenker å starte på hentesettet nå snart for jeg tror fort teppet blir kjedelig å strikke da det er 80 cm med repeterende mønster. Det tendenserer til gjesp :meh:
 

Vedlegg

  • IMG_1103.jpeg
    IMG_1103.jpeg
    4,2 MB · Visninger: 64
Last edited:
B1 - 15+2

I dag har jeg laget middag for første gang siden midten av juni. Toros Chicken tandoori aka livets rett. Selv om jeg våknet med hodepine har jeg hatt en såpass kvalmefri dag at jeg glemte å ta Postafen midt på dagen i dag så kvalmen slo meg hardt i fjeset i 22-tiden :grumpy:
 
Last edited:
B1 - 15+3

Biff, noisetter, asparges og rødvinssaus til middag. Det gikk ned på høykant og jeg ble ikke kvalm etterpå. Det føles skikkelig rart å til tider kunne spise noenlunde normalt igjen uten å bli kvalm, nesten som at det er feil å ikke bli kvalm post-måltid :whacky011
 
Last edited:
B1 - 15+4

I morgen er tanken å gå og forhåndsstemme men vi har ikke bestemt oss for hvem vi skal stemme på ei har det lite å si for oss hvem som vinner valget her i Kongsvinger da vi allikavel ikke skal bo her så veldig mye lenger :think005
 
Last edited:
B1 - 15+5

I dag har vi stemt og jeg har for første gang stemt på et annet parti enn jeg har gjort tidligere. Det ble med en liten gåtur noe som tilhører sjeldenheten nå for tiden, så forhåpentligvis blir det mer aktivitet fremover for det trenger jeg :meh:
 
Last edited:
B1 - 15+6

Fikk oss ut på en tur i dag også og jeg var helt slips når vi omsider fikk karret oss tilbake til leil - men nå er det helg og hannen har fri :happy:
 
Last edited:
B1 - 16+0

Ganske bra dag kvalmemessig. Kjørte oss en tur til et lokalt gartneri som også har kafé. De har også høner da de selger egg og er det et husdyr jeg kunne tenke meg å ha selv så er det høner. Dataen er også levert inn til reparasjon da deler av tastaturet mitt sluttet å fungere for noen uker siden noe som passer dårlig mtp skolestart :facepalm:
 

Vedlegg

  • IMG_1149.jpeg
    IMG_1149.jpeg
    3,2 MB · Visninger: 35
Last edited:
B1 - 16+1

Dagen tilbrakt i horisontalen. Usikker på om jeg kjørte meg selv for hardt i går men skikkelig klein i dag. Forhåpentligvis en bedre dag i morgen.
 
Last edited:
B1 - 16+2

Dag to i vannrett. I dag har jeg fått hjelp av en venninne til å tolke mønsteret på dressen jeg tenker å strikke til mini, men måtte legge fra meg hele strikkeriet når kvalmen ble for ille :dead:
 
Last edited:
B1 - 16+3

Bedre dag i dag. Kuttet grønnsaker til lapskaus i en times tid, bakt boller og brød. Spent på hvordan det slår ut i morgen :meh:
 
Last edited:
B1 - 16+4

Overraskende nok ikke kjempedårlig i form så da går det gjerne å presse kroppen litt fremover uten at konsekvensen er sengeliggende. I dag har jeg fått unnagjort litt skole men håpet er å få jobbet på formiddagene. Foreløpig tillater kroppen meg å gjøre det på ettermiddagen og det er litt upraktisk fordi det er da hannen er hjemme og da vi kan gjøre noe sammen. OUL om to uker er kl. 09.15 så det kan jo bli interessant for da er jeg vanligvis i dyp søvn hvertfall så har det vært normen de siste månedene :rolleyes:
 
Last edited:
B1 - 16+5

I dag hadde jeg planer om å stupe inn i skole i 12-tiden men endte opp med å stupe i sofaen og sovne der i 3-4 timer. Prøver på nytt i morgen :happy090
 
Last edited:
B1 - 16+6

I dag har vi vært og badet i terapibassenget på sykehuset. Veldig greit å ha et helt basseng for seg selv. Passe kvalm nå i kveldingen så nå er det natt :salut
 
Last edited:
B1 - 17+0

En gåtur for å kjøpe smoothie og fargepatron for å farge den ene mammabuksen jeg har kjøpt. Kjøpte 3 stk på tilbud og de selges ikke i svart noe som er krise for meg som foretrekker sorte bukser. Kjøpte derfor to av den ene sorten med planer om å farge den ene smiley-chores003
 
Last edited:
Back
Topp