B1 - 17+1

I dag var vi invitert til middag med kollegaer av hannen men endte opp med å sende hannen av gårde alene da formen ikke er bra for tiden. Jeg trodde med tanke på hvor mye bedre jeg følte meg for et par uker siden at det kanskje skulle holde seg der, men den gang ei. Slitsomt :dead:
 
Last edited:
B1 - 17+2

Det som er plagsomt nå er at jeg er kvalmefri helt frem til jeg spiser noe, men så kan jeg jo ikke gå å la være og spise heller og til slutt så vil jo sulten resultere i kvalme så det er en nøtt så jeg må finne en løsning på. Nytt for tiden er at jeg også har en del halsbrann så det går en del Gaviscon for tiden selv om det smaker herk :rolleyes:
 
Last edited:
B1 - 17+3

Skrubbet do, vasket masse klær, bakt brød og laget fløtegratinerte poteter. Startet dagen kvalm men tvang meg selv opp av sengen og inn i dusjen. Har funnet ut at jeg i noe grad kan distrahere meg selv fra kvalmen ved å fokusere på noe som f.eks. lage mat :salut
 
Last edited:
B1 - 17+4

Skrubbet dusjen, vasket siste rest av klær og farget buksen andre runde så nå har jeg svarte mammajeans. Fikk også dataen tilbake fra reparasjon i dag og der var hele overflaten på underdelen byttet så da kan jeg endelig begynne på programmeringsoppgavene jeg har måtte utsette. Til helgen blir det en tur til Lillestrøm og familieselskap også håper jeg at formen holder seg gjennom helgen (og helst hver dag fremover) :happy119
 
Last edited:
B1 - 17+5

Ryddet og støvsugd sikkert 1 cm støv av skrivebordet. Så er det bare å få tvunget sjelen tilbake til skolemodus og det er så dørstokkmil når det er lenge siden sist :banghead:
 
Last edited:
B1 - 17+6

Prosjekt slumre mindre og bruke kroppen mer aktivt for å bli trøtt og sove bedre har jeg jobbet med siste uken. Sammen med å finne en overkommelig kvalmebalanse har det gått greit denne uken. I dag har jeg fått lest en god del kjemi og i perioder der jeg ble så kvalm at det ble vanskelig å fokusere tok jeg pause med å føre inn litt diverse i «min graviditetsbok». Vi har også landet på navn så nå har jeg bestilt hjem navnelapper :couchpotato:
 
Last edited:
B1 - 18+0

I dag har vi hentet babaypakke på Skoringen samt vært i familieselskap. Det gikk faktisk veldig fint og har hatt kvalmefri dag for første gang på ‘kan ikke huske sist jeg hadde en dag uten kvalme’.
 
Last edited:
B1 - 18+1

Svipptur til Sverige i nydelig høstvær. Glemte selvfølgelig å ta Postafen midt på dagen så i kveldingen nå har kvalmen gnidd det inn at jeg glemmer å ta antimetikum i perioder med kvalmefrihet :meh:
 
Last edited:
B1 - 18+2

Nå har mannen to nattevakter igjen før avspaseringsuke så på fredag kjører vi til Bergen da en venninne av meg blir 30 og for å besøke deler av hannens familie :)
 
Last edited:
B1 - 18+3

Byttet lyspære og tørket støv av den ekle taklampen vi har på soverommet, gleder meg til vi ikke lenger skal leie men eie og da skal vi hvertfall ikke ha en dust taklampe som suger til seg alt som heter støv.

Dagens brainfart var å gjøre et kupp på nye flasker til boblemaskinen og det første jeg gjør er å kjøre dem en runde i oppvaskmaskinen slik at de ble ødelagt. Skål for det :banghead:
 
Last edited:
B1 - 18+4

Kvalm.no, det har jeg ikke tid til nå. 10 timer i bil på fredag :rolleyes:

OUL i morgen tidlig og jeg er nervøs som jeg også var før OTUL, men jeg lurer på om jeg kjente et lite spark nå i ettermiddag så er blandet nervøs. Det var ganske likt som det jeg kjente for en ukes tid siden og på omtrent samme sted og det er ikke luft for med laktosemagen min vet jeg godt hvordan luft føles.
 
Last edited:
B1 - 18+5

OUL overstått og alt bra. Vi er ikke fornøyd med at 4 av 5 av bildene vi fikk er av hodet. Vi fikk ingen av hele sideprofilen selv om muligheten var der, så det blir nok en privat UL relativt snart for det er irriterende å ikke få det ene bildet vi begge har lyst på :banghead:
 

Vedlegg

  • IMG_1254.jpeg
    IMG_1254.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 83
Last edited:
B1 - 18+6

100 timer i bil senere og vi er i Bergen. Her er vi invitert i 30-årsdag også bor store deler av hannens familie her så det kommer til å bli travle dager de dagene vi har her :meh:
 
Last edited:
B1 - 19+0

9 timer på besøk hos venninne sammen med en annen venninne vi ikke har sett siden noen timer i desember 2022 og nå er to av oss gravide med termin 1 mnd fra hverandre så det er ganske morsomt i grunn :happy090
 
Last edited:
B1 - 19+1

I dag var vi invitert på lunsj til den ene onkelen og tanten til hannen sammen med alle onkel- og tanteparene hans (han har tre par som bor i Bergen) som endte opp i et heldagsbesøk. Intenst men gøy, ikke så gøy for bekkenet derimot for det gjør så vondt etter å ha sittet i samme stilling i timesvis :blackeye:
 
Last edited:
B1 - 19+2

Nok et dagsprosjekt av et besøk hos kusinen (+ familie) til hannen. Inkludert middag på Egon hvor jeg fikk trykket i meg en burger og pommes frittes uten å bli kvalm. Vel gjennomført :happy7
 
Last edited:
B1 - 19+3

Lunsj hos venninne og rett videre til kusine nr to på middag. Ut av dørene kl. 13 og hjemme igjen kl. 23. Dødssliten :grumpy:
 
Last edited:
B1 - 19+4

Hev oss rundt på en privat UL hvor vi fikk sett på i 30 min. Fikk med oss 74 bilder og videoer, så nå har vi fått de bildene vi ikke fikk på OUL. Nå er neste titt 3D UL i desember men den skal vi ta på Femini på Jessheim. Det blir for langt å kjøre til Bergen for en halvtimes UL :bored:

Etter UL bar det over fjellet igjen og nå er vi endelig kommet oss hjem. Om jeg ikke var billei før så er jeg hvertfall det nå
 
Last edited:
B1 - 19+5

Slitent. Vi er begge to litt sånn halvsyke for tiden også kalt på vei til å bli forkjølt men er ikke helt der ennå. Dagen har gått med på å sove, sove og sove etter hannens ønske :salut
 
Last edited:
B1 - 19+6

De siste dagene har jeg definitivt kjent liv flere ganger. Det er skikkelig rart. I går bestilte jeg meg doppler for etter å ha lyttet uendelig lenge på tarmperistaltikken med hjelp av stetoskop i ukesvis har jeg konkludert med at vi like greit kan investere i en doppler.

Hannen snakket om at han ville investere i blodtrykksmåler fordi han er redd for preeklampsi ettersom samboeren til en kollega utviklet det for noen uker siden, men så langt tror jeg ikke vi skal strekke det. Vi bor trossalt 5 min gåavstand fra sykehuset og legevakt, jeg er sykepleier og hannen er lege så tror det skal gå bra å få sjekket dersom det skulle bli aktuelt :happy090
 
Last edited:
Back
Topp