Symptomtråden

Når du begynner å grine av vg-artikler… hormonell much?
Hahaha alt er farlig om dagen.. Tv, radio, reklame.. Jeg småsipper av den minste ting.. I dag tidlig stod melken i en annen hylle i kjøleskapet enn "normalt" og det vippet meg helt av pinnen. Takk gud jeg var alene hjemme

Morgen kvalmen kommer snikende hvis jeg ikke spiser iløpet av de første 20 min etter jeg står opp.. Problemet er at jeg er ikke sulten når jeg står opp og klarer ikke spise når jeg ikke er sulten og generelt har liten matlyst.. Så her ble løsningen en pakke kjeks i dag!

Etter meltdown nr 2 i dusjen i dag så er jeg nå klar for en ny dag. Hundene bare kikker rart på meg og tenker det har klikket helt for matmor :cool:
 
Diare, kramper og kvalme på morgenen. Sint på barna mine uten grunn, så i dag har jeg dårlig samvittighet. Jobber 50t per uke, av og til mer, og har fryst ned isbiter på kontoret som hjelper til å få i seg nok drikke. Hadde spotting og smerter som jeg trodde var SA i helga. Nå er spotting borte, og smertene var luft. Skal på tidlig UL i dag for å se hjerteslag!!
 
Har et håp om at mat skal fikse det, men æsj.. hater å være klam :sorry:
Ja, jeg spiser litt hele tiden og blir faktisk litt mindre kvalm av det. Men har gjort dette 2 ganger før, og for meg hjelper det å ha en travel jobb! Må liksom glemme det litt. Hater å sitte hjemme, "dyrke" plagene. Hater også kvalmen.
 
Ja, jeg spiser litt hele tiden og blir faktisk litt mindre kvalm av det. Men har gjort dette 2 ganger før, og for meg hjelper det å ha en travel jobb! Må liksom glemme det litt. Hater å sitte hjemme, "dyrke" plagene. Hater også kvalmen.
Kvalm* huff :hilarious:

Dette er tredje gang jeg er gravid i år. Første gang ble jeg lagt inn pga ekstrem kvakme, så håper virkelig jeg slipper det denne gangen:sorry::depressed: har heldigvis kvalmestillende liggende, men håper jeg slipper å bruke den
 
Jeg måtte rett og slett hente ut afipran i går. Kvalmen var helt horribel. Har ikke fungerte noe særlig tidligere svangerskap, men syns det har tatt toppen av kvalmen litt nå, heldigvis!
 
Jeg måtte rett og slett hente ut afipran i går. Kvalmen var helt horribel. Har ikke fungerte noe særlig tidligere svangerskap, men syns det har tatt toppen av kvalmen litt nå, heldigvis!
Har vært å henta ut mine jeg også, klarer ikke tanken på å bli like dårlig som første gang :depressed:
 
Jeg var nok en gang bekymret fordi jeg ikke kjente symptomer, så begynte jeg å nyse på vei hjem fra jobb og holdt på å kaste opp i fanget midt i en kvalmebølge. Nå ligger jeg flat på sofaen mens gutten ser tv før middag :dead: Tror jeg bør nyte de gode stundene istedet for å bekymre meg:hilarious:
 
Kvalmen blir bare verre og verre.. startet morgenen med å brekke meg flere ganger.. Er kvalm HELE dagen. Blir innimellom skrubbsulten men er jo ingenting som frister:arghh: og når jeg spiser blir jeg bare kvalm av det og..
 
Kvalmen har meldt seg her også:depressed: Men foreløpig ikke oppkast. Begynte å kjenne det i går kveld..
 
Blir litt bekymret av å lese hvor dårlig «alle» er. Jeg føler meg egentlig ikke gravid. Har ikke murringer, vondt i magen eller stikkinger. Ikke kvalm. Ikke bedre luktesans. Må ikke så ofte på do. Er imidlertid litt mer trøtt og har liiitt ømme pupper. Thats it. Livredd for at noe er galt… 6+3.
 
Blir litt bekymret av å lese hvor dårlig «alle» er. Jeg føler meg egentlig ikke gravid. Har ikke murringer, vondt i magen eller stikkinger. Ikke kvalm. Ikke bedre luktesans. Må ikke så ofte på do. Er imidlertid litt mer trøtt og har liiitt ømme pupper. Thats it. Livredd for at noe er galt… 6+3.

Helt normalt. Kan til og med variere mellom ulike svangerskap hos samme person. Jeg kjenner mer nå enn med forrige f.eks. Da var jeg bare sulten egentlig, og fikk dessverre tidlig bekkenvondt (kom tett på tidligere svangerskap så det meste var løst enda tror jeg :p ).
 
Jeg har gått hele dagen og følt at jeg har hatt for lite symptomer i det siste og følt meg "for bra", men i ettermiddag var jeg på kafé og spiste et helt normalt størrelse stykke sjokoladekake og jeg ble SÅ kvalm. Klarte ikke spise det opp engang... jeg, som er så sjokoholiker! Dette er ikke vanlig for meg :hilarious: Er kvalm fortsatt, nesten så jeg spyr her lissom. Så joda, symptomene er der... ☺️ hatt litt ømme bryster også i dag, men lite murring de siste dagene. Ellers slapp og lite matlyst merkelig nok (pleier ikke å være et problem... :rolleyes::hilarious:)
 
Ja, slik var det for meg sist. Følte meg helt fin og trodde jeg var av de få heldige som slapp unna. Også kom 6+2 og det ble kvalmefest ja. Jeg er 6+0 i dag og gruer meg skikkelig. :dead: :nailbiting: Vet jeg kanskje bare har én dag igjen.:arghh:
Mandag og tirsdag har det kommet i bølger og jeg har klart å holde det ok i sjakk. Godt det på jobb men kan plutselig få følelsen av at jeg vil spy og brekke meg. Men ikke gjort det enda.
 
Blir litt bekymret av å lese hvor dårlig «alle» er. Jeg føler meg egentlig ikke gravid. Har ikke murringer, vondt i magen eller stikkinger. Ikke kvalm. Ikke bedre luktesans. Må ikke så ofte på do. Er imidlertid litt mer trøtt og har liiitt ømme pupper. Thats it. Livredd for at noe er galt… 6+3.
Forrige svangerskap hadde jeg ingen symptomer før ca 8+0, mens denne gangen kom kvalmen 4+1. Så det varierer veldig ja!
 
Her har uvelheten gått over, så nå kicker vel ulvehungeren inn iløpet av de neste dagene.
 
Er 6+3 i dag, og har ulvehunger og litt uggenhet i blant. Kvalmen har i tidligere graviditeter slått inn rundt 6+0, så jeg er bittelitt bekymret over at jeg ikke kjenner meg mer uggen og kvalm ennå, samtidig som jeg vet at sånt kan variere fra graviditet til graviditet. Hcg var høyere denne gangen enn sist, så skulle jo tro at jeg skulle bli kvalm fortere denne runden.
 
Back
Topp