Symptomtråden

Matlysten har dempet seg veldig. Og kvalmen er tilbake! 8+0 i dag. Så frustrende å være så sulten, men ingenting frister. Pizza er ikke lenger godt. Eneste jeg har lyst på er druer og isvann.
 
Har kommet dit at jeg må spise hele tiden for å holde kvalmen i sjakk. Om jeg legger meg for en liten lur må jeg spise først, om ikke våkner jeg kvalm. :depressed: Vurderer å ha potetgull på nattbordet om natta igjen, er det innafor? :hilarious: Føler meg mye mer sulten denne gangen enn sist, men sikkert litt å si at jeg fremdeles ammer i tillegg. Og mye mer kvalm!! Blæh! Savner litt å være førstegangsgravid og kunne ligge på sofaen hele dagen. Nå er det litt annerledes med en 1 åring hjemme hele dagen, selv om han hjelper til å få dagen til å gå og det tross alt er veldig koselig også.:Heartred
 
Lite matlyst, lite energi og kvalme som kommer og går i bølger her. Ganske heftig kvalme og. Mye murringer i dag så sammen med svake tester er jeg spent på om det betyr tr eller at det vokser inni der...
 
6+1 i dag. Har murringer og kvalmen har tatt seg opp. Lite som frister og dårlig matlyst. Hadde en MA i mai. Denne graviditeten føles annerledes. Forrige gang hadde jeg ekstrem matlyst frem til kvalmen kom, samt cravings. Når jeg ble kvalm hjalp det å spise ofte. Denne gangen har jeg hatt dårlig matlyst og kvalmen blir ikke bedre om jeg spiser, har også mye mindre murringer nå enn forrige gang. Felles ved disse graviditetene er at jeg er ekstremt sliten og trøtt.
 
Kvalmen blir bare verre og verre.. startet morgenen med å brekke meg flere ganger.. Er kvalm HELE dagen. Blir innimellom skrubbsulten men er jo ingenting som frister:arghh: og når jeg spiser blir jeg bare kvalm av det og..
Huff føler med deg, akkurat samme her :dead:
 
Ingenting smaker godt! Og føler meg dårlig av å sitte oppreist og å stå. Bruker den lille energien jeg har til å levere og hente i barnehagen. Resten av dagen ligger jeg på sofa’n. Heldigvis er pappa’n fantastisk, og lager middag, rydder og leker med datteren vår. Kan det ikke bli mai snart?
 
Kvalm, ellers i fin form. Ikke så vondt i puppene (foreløpig) men regner med jeg kjenner de mer utover dagen i dag også :hilarious: Vondt å klemme på, men ikke så alt for ille liksom.

Med en gang jeg mister puppefølsomheten så er jo jeg redd for sa. Men prøver å ta det heeelt med ro denne gangen
 
Kvalm, ellers i fin form. Ikke så vondt i puppene (foreløpig) men regner med jeg kjenner de mer utover dagen i dag også :hilarious: Vondt å klemme på, men ikke så alt for ille liksom.

Med en gang jeg mister puppefølsomheten så er jo jeg redd for sa. Men prøver å ta det heeelt med ro denne gangen
Jeg har ikke hatt så vondt i puppene som nå siden mitt første, og eneste, vellykkede svangerskap- så her er også puppevondten «velkommen»…
 
Jeg har ikke hatt så vondt i puppene som nå siden mitt første, og eneste, vellykkede svangerskap- så her er også puppevondten «velkommen»…
Foretrekker faktisk at de er vonde, for da vet jeg at alt er normalt :hilarious: De har til og med vokst allerede, så jeg håper de fortsetter å fortelle meg at jeg er gravid
 
Våknet med sterk hodepine i dag. Mann og barn er dratt ut for å leke. Meg og sofa’n igjen..
 
Våknet med sterk hodepine i dag. Mann og barn er dratt ut for å leke. Meg og sofa’n igjen..
Sovnet på sofa’n 5 minutter etter de dro, og våknet når de kom tilbake… to timer senere.
 
Hatt et pr dager nå hvor jeg ikke har følt meg gravid, og så våknet i jeg i dag og BÆBÆM!!! Totalt fyllesyk hele dagen, måtte sove etter middag, kvalm av tanken på pizza, og tror puppene mine vokser ut på baksiden. Føles nesten som at jeg har fått fantomspark to ganger i dag og.
 
Back
Topp