Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til på tul!Jeg har så lit symptomer at jeg gruer meg til tul i morgen tilfelle det ikke er noe der inne. Er 6+3 i morgen. Har ved tidligere graviditete sett hjertet på en liten chashew nøtt
Huff føler med deg, akkurat samme herKvalmen blir bare verre og verre.. startet morgenen med å brekke meg flere ganger.. Er kvalm HELE dagen. Blir innimellom skrubbsulten men er jo ingenting som frister og når jeg spiser blir jeg bare kvalm av det og..
Samme her!Jeg er trøtt hele dagen lang men når natta kommer får jeg ikke sove!
Jeg har ikke hatt så vondt i puppene som nå siden mitt første, og eneste, vellykkede svangerskap- så her er også puppevondten «velkommen»…Kvalm, ellers i fin form. Ikke så vondt i puppene (foreløpig) men regner med jeg kjenner de mer utover dagen i dag også Vondt å klemme på, men ikke så alt for ille liksom.
Med en gang jeg mister puppefølsomheten så er jo jeg redd for sa. Men prøver å ta det heeelt med ro denne gangen
Foretrekker faktisk at de er vonde, for da vet jeg at alt er normalt De har til og med vokst allerede, så jeg håper de fortsetter å fortelle meg at jeg er gravidJeg har ikke hatt så vondt i puppene som nå siden mitt første, og eneste, vellykkede svangerskap- så her er også puppevondten «velkommen»…
Sovnet på sofa’n 5 minutter etter de dro, og våknet når de kom tilbake… to timer senere.Våknet med sterk hodepine i dag. Mann og barn er dratt ut for å leke. Meg og sofa’n igjen..