Symptomtråden

Føler plutselig at all frukt og bær smaker mye søtere enn vanlig, så synes ikke det er like godt som før :hilarious: Noen andre som synes mat smaker annerledes?
Ja jeg synes også maten smaker annerledes.. jeg som alltid har elsket brus klarer det bare ikke lenger, er altfor søtt :hungover:
 
Nå har kvalmen kommet. Foreløpig moderat og håndterbar, men merker at matpreferansene endres. Får alltid veldig behov for kjøtt i starten av en graviditet, så i dag blir det biff til middag! :)
 
Klarer nesten ikke holde øynene oppe lenger. Så glad for at 2-åringen fortsatt tar en lang hvil på dagtid. Snart sovetid!
 
Mer uvel idag en tidligere. Skikkelig uvant mtp tidligere svangerskap hvor jeg kun ble kvalm om jeg ikke hadde spist. Spent på om det blir verre, eller om det snur til å bli ulvehunger som i de tre andre.
 
Er så uvel, ikke kvalm eller oppkast, bare skikkelig uggen. Trøtt som en dupp og alt samboer sier eller gjør er feil:rolleyes: Stakkars han..
 
Noen som har opplevd dager med skikkelig kvalme, for så å våkne opp å være bedre neste dag.. har vørt helt ubrukelig siste uka, så sliten, uggen og veldig kvalm siste dager. Nå har jeg hvilt mye i helga, men føler meg plutselig bedre i dag. Blir jo bekymra av det og..
 
Kvalmen øker på, er 6+0 i dag. Blir veldig fort kvalm hvis jeg er sulten, samtidig klarer jeg ikke få ned normale porsjoner med mat fordi da blir jeg også kvalm. Har ikke kastet opp, men brekker meg vanvittig mye.
 
Noen som har opplevd dager med skikkelig kvalme, for så å våkne opp å være bedre neste dag.. har vørt helt ubrukelig siste uka, så sliten, uggen og veldig kvalm siste dager. Nå har jeg hvilt mye i helga, men føler meg plutselig bedre i dag. Blir jo bekymra av det og..
Ja jeg våknet opp en dag og kvalmen var plutselig borte. Etter tre uker med kvalme hver eneste dag! Også hjelper det å hvile, akkurat som kroppen tvinger deg til å ta det rolig. Så ikke bekymre deg, det er veldig normalt. :Heartred
 
Ja jeg våknet opp en dag og kvalmen var plutselig borte. Etter tre uker med kvalme hver eneste dag! Også hjelper det å hvile, akkurat som kroppen tvinger deg til å ta det rolig. Så ikke bekymre deg, det er veldig normalt. :Heartred
Takk for oppmuntring. Men nå kom det bitte bittelitt blod på papiret.. så redd
 
Takk for oppmuntring. Men nå kom det bitte bittelitt blod på papiret.. så redd
1 av 3 blør i løpet av svangerskapet. Det kan være et hematom, eller så kan man blø litt når livmoren strekker på seg og vokser. Så vondt å være redd :Heartred
 
Noen som har opplevd dager med skikkelig kvalme, for så å våkne opp å være bedre neste dag.. har vørt helt ubrukelig siste uka, så sliten, uggen og veldig kvalm siste dager. Nå har jeg hvilt mye i helga, men føler meg plutselig bedre i dag. Blir jo bekymra av det og..
Ja, det er helt vanlig! Hadde en dag forrige uke hvor jeg måtte konsentrere meg om å ikke kaste opp. Satt ute på verandaen og pustet frisk luft leeenge. Neste fire dagene var så og si kvalmefrie :shy:
 
1 av 3 blør i løpet av svangerskapet. Det kan være et hematom, eller så kan man blø litt når livmoren strekker på seg og vokser. Så vondt å være redd :Heartred
Jeg vet jo alt dette, men ikke rasjonelle meg har liksom forberedt seg på nok en abort.. men håper så inderlig.. skulle gjerne hatt et ul apparat asså
 
Her er det foreløbig lite symptomer no utenom at jeg går på do på natten. Så foreløbig så nyter jeg at jeg ikke e kvalm og spyr. Frykter det kommer slik som sist i uke 6-7 :depressed:
 
6+2 i dag og helga har vært en kvalmefest har ikke kjent noe frem til nå, men har på følelsen at nå starter det
Ja, slik var det for meg sist. Følte meg helt fin og trodde jeg var av de få heldige som slapp unna. Også kom 6+2 og det ble kvalmefest ja. Jeg er 6+0 i dag og gruer meg skikkelig. :dead: :nailbiting: Vet jeg kanskje bare har én dag igjen.:arghh:
 
Skikkelig kvalm i kveld! Veit ikkje om det er etterdønninger fra spysyka på fredag eller om det er svangerskapssymptom :depressed:
 
Denne kvalmen altså :crybaby2blitt verre og verre i helgen. Har tidligere hjulpet og spise, syns ikke det har samme effekten. Rart og si, men glad det er mandag og barna er i bhg og skole :depressed:
 
Flere som har veldig lavt blodtrykk? :dead: Kjenner det svimler for meg hver gang jeg reiser meg, og føler meg så svimmel hele tiden. Håper det blir bedre utover i svangerskapet. Husker det var sånn med førstemann også. Da kunne jeg besvime i dusjen i første trimester. Er vel ikke så mye å gjøre for å få opp trykket heller, annet enn å drikke masse:smiley-ashamed004
 
Flere som har veldig lavt blodtrykk? :dead: Kjenner det svimler for meg hver gang jeg reiser meg, og føler meg så svimmel hele tiden. Håper det blir bedre utover i svangerskapet. Husker det var sånn med førstemann også. Da kunne jeg besvime i dusjen i første trimester. Er vel ikke så mye å gjøre for å få opp trykket heller, annet enn å drikke masse:smiley-ashamed004
Jeg har bestandig lavt blodtrykk i svangerskap, og det bedrer seg ikke før ungen er født :hilarious: Heldigvis ikke så lavt at jeg svimer av, men det kan svimle for meg om jeg reiser meg for fort. Er også mye sliten og daff. Gruer meg mer til migrene med aura kicker inn:dead:
 
Back
Topp