Symptomtråden

Hei, jeg er 9+1 og sliter med ekstremt tørt hår. Det blir floker med en gang. Noen som har tips om shampoo eller behandling som gjør det bedre?
 
Hei, jeg er 9+1 og sliter med ekstremt tørt hår. Det blir floker med en gang. Noen som har tips om shampoo eller behandling som gjør det bedre?
Jeg sliter med motsatt. Så utrooooolig fett hår. :laughing002 Men hadde jeg hatt tørt hår ville jeg nok prøvd hårkurer fra aussie, og latt den virke 5 minutter i dusjen. Og kjøpt en shampoo som skal gi fukt. Finnes masse shampoo for tørt hår på butikken, og de er stort sett like bra som de dyre synes jeg. :bag:
 
Hei, jeg er 9+1 og sliter med ekstremt tørt hår. Det blir floker med en gang. Noen som har tips om shampoo eller behandling som gjør det bedre?
Olje det ofte. Jeg bruker argan, jojoba og forskjellige oljer (ikke hodebunnen) flere ganger i uken for at det ikke skal tørke ut :hilarious:
 
Brystvortene er blitt dobbelt så store :hilarious: De er ganske små til vanlig da- men ser jo helt abnorme ut for meg:laughing014
 
Jeg har vært veldig kvalm, hele døgnet til og med uke 10. Det begynner å gå litt tilbake nå som jeg er 12+5 heldigvis, men har fremdeles dager som er ille. Har også utrolig lite energi!
I et par dager nå har jeg blødd vaginalt og var bekymret for sa. Men på ultralyd i går forklarer jordmor at jeg har en litt forliggende morkake og at det kan bli blødninger på grunn av det. At det er helt ufarlig. Baby har det bra.
 
Har følt meg såå mye mer svimmel nå i uke 13/14 enn tidligere.. er skikkelig ubehagelig. Kjenner kroppen tåler lite anstrengelse, noe som passer dårlig med alt som skal skje ellers i livet :rolleyes:
 
Har følt meg såå mye mer svimmel nå i uke 13/14 enn tidligere.. er skikkelig ubehagelig. Kjenner kroppen tåler lite anstrengelse, noe som passer dårlig med alt som skal skje ellers i livet :rolleyes:
Jeg har det også sånn. 12+6 i dag og kjente for første gang at jeg måtte sette meg ned på butikken i dag. Var sånn hele svangerskapet sist, men håpet å slippe denne gangen. :confused1 Må bare lytte til kroppen og roe ned tempo. ❤️
 
Her er det kvalme hele dagen som har vart siden uke 7 :wacky: var aller værst i uke 11 med masse spying men nå har det gått tilbake til den normale kvalmen :laughing002 også vært veldig trøtt og begynt å få vondt under beina fortere, jobber stående hver dag :happy8
 
Er så sulten om dagen, føler jeg spiser hele tiden og spiser mye mer enn vanlig :dance018Samtidig er det stort sett mat og ikke søtt jeg har lyst på, så det er jo bra
Jeg har det også sånn. Kjenner nesten ikke at jeg har spist engang, vil bare ha mer og mer. :laughing002 Men likt her, ikke lyst på søte saker. Har faktisk kake i kjøleskapet som har fått stå helt i fred. :whacky011 Veldig ulikt meg!
 
Back
Topp