Bkno8517120
Første møte med forumet
Hei, jeg er 9+1 og sliter med ekstremt tørt hår. Det blir floker med en gang. Noen som har tips om shampoo eller behandling som gjør det bedre?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sliter med motsatt. Så utrooooolig fett hår. Men hadde jeg hatt tørt hår ville jeg nok prøvd hårkurer fra aussie, og latt den virke 5 minutter i dusjen. Og kjøpt en shampoo som skal gi fukt. Finnes masse shampoo for tørt hår på butikken, og de er stort sett like bra som de dyre synes jeg.Hei, jeg er 9+1 og sliter med ekstremt tørt hår. Det blir floker med en gang. Noen som har tips om shampoo eller behandling som gjør det bedre?
Olje det ofte. Jeg bruker argan, jojoba og forskjellige oljer (ikke hodebunnen) flere ganger i uken for at det ikke skal tørke utHei, jeg er 9+1 og sliter med ekstremt tørt hår. Det blir floker med en gang. Noen som har tips om shampoo eller behandling som gjør det bedre?
Jeg har det også sånn. 12+6 i dag og kjente for første gang at jeg måtte sette meg ned på butikken i dag. Var sånn hele svangerskapet sist, men håpet å slippe denne gangen. Må bare lytte til kroppen og roe ned tempo.Har følt meg såå mye mer svimmel nå i uke 13/14 enn tidligere.. er skikkelig ubehagelig. Kjenner kroppen tåler lite anstrengelse, noe som passer dårlig med alt som skal skje ellers i livet
Jeg også! Etter kl 17 venter jeg bare på å kunne sove. Er vondt og kvalmSåå vondt i magen kommer om ettermiddagen og føler det varer ut kvelden... så lei av dette nå
Uff, det er ikke noe godt. Har akkurat det samme, spesielt om ettermiddagen/kveld.Såå vondt i magen kommer om ettermiddagen og føler det varer ut kvelden... så lei av dette nå
Jeg har det også sånn. Kjenner nesten ikke at jeg har spist engang, vil bare ha mer og mer. Men likt her, ikke lyst på søte saker. Har faktisk kake i kjøleskapet som har fått stå helt i fred. Veldig ulikt meg!Er så sulten om dagen, føler jeg spiser hele tiden og spiser mye mer enn vanlig Samtidig er det stort sett mat og ikke søtt jeg har lyst på, så det er jo bra