Symptomtråden

Flere som er veldig tett nesen?? :shifty: Våkner opp med sår hals hver morgen siden jeg ikke får puste gjennom nesen..

Jaa!! :dead: Har vært sånn i rundt to uker. Helt tett i nesa hver natt.

Hvorfor blir man tett i nesen egentlig?
Ikke tenkt over det var et symptom, dum som jeg er :knegg:

Kvalmen har virkelig meldt sin ankomst, og det mye tidligere enn sist. Nå er jeg kvalm når jeg er sulten, og kvalm når jeg har spist. Er det mulig? :hilarious:

Kvalmen har virkelig meldt sin ankomst, og det mye tidligere enn sist. Nå er jeg kvalm når jeg er sulten, og kvalm når jeg har spist. Er det mulig? :hilarious:
Samme her, sliter skikkelig med kvalmen om dagen.. kvalm hele tiden, spiser konstant på saltstengre for å ikke bli sulten.. men uggen hele tiden uansett.. :dead:

Samme her, sliter skikkelig med kvalmen om dagen.. kvalm hele tiden, spiser konstant på saltstengre for å ikke bli sulten.. men uggen hele tiden uansett.. :dead:
Det er litt slitsomt, for man føler seg jo konstant sjuk :hilarious::hungover: Eneste som hjelper her er å ligge, noe jeg syns er litt merkelig :laughing002

Ømme brystvorter, det har ros seg litt men fremdeles der. Trøtt døgnet rundt. Tett nese/sår hals. Veldig irritabel de siste dagene, det passer jo godt sammen hormonelle tenåringer i hus :dead: :wtf:

Den ene brystvorta mi er så sinnsykt sår! Ikke uvanlig for meg å bli øm i den ene, pleier å være sånn etter eggløsning også. Men fytti grisen så vondt det er å amme fra den siden. :dead: Fått enda større pupper da, så det er litt gøy. Både ammepupper og gravidpupper i ett. :laughing002

Altså- det kjennes trangt i bekkenet/gjør litt vondt i ligamentene når jeg promper :laughing021 Anyone else?

Flere som opplever å ha mistet kvalmen i et par uker for at den så kommer tilbake i full styrke?? Er på andre dagen nå med intens kvalme og brekninger igjen.. har vært så fin de siste ukene :shifty: får håpe det går over igjen snart

Back
Topp