Flere som er veldig tett nesen?? Våkner opp med sår hals hver morgen siden jeg ikke får puste gjennom nesen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yes av og på herFlere som er veldig tett nesen?? Våkner opp med sår hals hver morgen siden jeg ikke får puste gjennom nesen..
Samme her. Nyseanfall flere ganger til dagen og øyne som kløøør.Her har allergien blomstra opp. Nyser og snørrer helt vilt.
Hovne slimhinner/mer blod i blodomløpet. Er derfor en del føles trangere «der nede» og får lettere orgasme og.Hvorfor blir man tett i nesen egentlig?
Ikke tenkt over det var et symptom, dum som jeg er
Samme her, sliter skikkelig med kvalmen om dagen.. kvalm hele tiden, spiser konstant på saltstengre for å ikke bli sulten.. men uggen hele tiden uansett..Kvalmen har virkelig meldt sin ankomst, og det mye tidligere enn sist. Nå er jeg kvalm når jeg er sulten, og kvalm når jeg har spist. Er det mulig?
Det er litt slitsomt, for man føler seg jo konstant sjuk Eneste som hjelper her er å ligge, noe jeg syns er litt merkeligSamme her, sliter skikkelig med kvalmen om dagen.. kvalm hele tiden, spiser konstant på saltstengre for å ikke bli sulten.. men uggen hele tiden uansett..
Ja ikke sant.. er ikke godt å forstå hvordan kroppen fungererDet er litt slitsomt, for man føler seg jo konstant sjuk Eneste som hjelper her er å ligge, noe jeg syns er litt merkelig
Jaaa Trodde det bare var meg jegAltså- det kjennes trangt i bekkenet/gjør litt vondt i ligamentene når jeg promper Anyone else?
Det er så merkelig følelse! Føler meg som en bolle med bolledeig like før lokket popper av liksom. Litt sånn «hallo kroppen?! Du vet du kan vokse oppover- ikke utover?!»Jaaa Trodde det bare var meg jeg