Symptomtråden

Hatt et pr dager nå hvor jeg ikke har følt meg gravid, og så våknet i jeg i dag og BÆBÆM!!! Totalt fyllesyk hele dagen, måtte sove etter middag, kvalm av tanken på pizza, og tror puppene mine vokser ut på baksiden. Føles nesten som at jeg har fått fantomspark to ganger i dag og.
Kjenner at du er gravid i dag da si :p

Såpass kvalm selv etter morgentur med bikkja, at jeg bare ble sendt rett ned for å legge meg igjen av mannen. Takk Gud for ham altså, som bare tar alt på strak arm! Svigers og svoger kommer hit på lapskaus i dag, og jeg har heldigvis kokt kjøttet og laget kraften, så nå skal bare alt monteres. Og fikk satt en deig til kanelboller før jeg gikk med bikkja. Satser på at kvalmen letner snart.

Ble litt bekymret fordi hvilepulsen sank med et slag i går og et i dag- men den ligger fremdeles betryggende høyt over ikke-gravid nivå, så tror det bare er naturlig variasjon. Sovet veldig godt de siste to nettene og, det spiller sikkert inn.

I da kjenner jeg at jeg er gravid :p våknet av murringer, er skikkelig kvalm og jeg kjenner igjen at puppene er der :hilarious: har også vært på do 2 ganger i natt, så ja. Gravid er jeg ganske sikker på at jeg er:hilarious:

Jeg kjenner meg ikke gravid lenger. Kvalmen som gikk i bølger føler jeg ikke på, aktiviteten er på topp, formen er grei, litt sliten bare (og overtenkeren i meg får meg til å føle at det kan være pga alle bekymringene istedet). Har lyst å teste igjen, men har ikke flere tester, eller jo! Jeg har én digital test igjen liggende… frister veldig å ta den bare for å få puste litt. Gud, som jeg gleder meg til magen begynner å vokse!! Kanskje jeg klarer å tro på dette da??

Ingen symptomer i dag. Våknet 7.30 i dag, og sovnet først kl.01 i natt…ville vanligvis vært kvalm og ha hodepine etter så lite søvn en natt, men i dag…ingenting. Spiste en vanlig frokost uten problemer. Har støvsugd og moppet hele første etasje uten å bli svimmel eller uvel.
Prøver å ikke gå inn i bekymringer.

Kvalme fra morgen til kveld, store og ømme pupper, oppblåst, søvnproblemer, super emosjonell:eek::rolleyes:

Andre her som ikke er kvalme? Kan bli litt uggen inn i mellom, men stort sett fin i formen. På samme tidspunkt med sistemann låg jeg på sofaen med spy i halsen:dead: 7+4 i dag

Andre her som ikke er kvalme? Kan bli litt uggen inn i mellom, men stort sett fin i formen. På samme tidspunkt med sistemann låg jeg på sofaen med spy i halsen:dead: 7+4 i dag
Samme her. Første gang jeg var gravid, så ble jeg lagt inn pga svangerskapskvalme liksom

Puppene og trøttheten er vel verst ennå :)

Samme her.. forrige svangerskap måtte jeg ha intravenøs store deler av svangerskapet:nailbiting:

Merker at hyppige toalettbesøk tar helt av! Kan ikke gå ut av huset mer enn max 30 min så må jeg tisse igjen:laughing002

Merker at hyppige toalettbesøk tar helt av! Kan ikke gå ut av huset mer enn max 30 min så må jeg tisse igjen:laughing002

Det er så fælt det! Hadde det sånn før svangerskapet, pga overaktiv blære. Heldigvis ikke så ille nå etter heftig blæretrening, men har rimelig god kontroll over hvor det finnes toalett (eller hvilke runde jeg skal gå med hundene hvor dere er mulighet til å gå inn bak noe busker :hilarious: ).

Har hatt minimalt med symptomer med de to første. Denne gangen har jeg slitt med noe kvalme og ekstrem trøtthet:hungover:

Back
Topp