Symptomtråden

Så oppblåst at det gjør direkte vondt. Og har tilsvarende mage som jeg hadde i typ 8. mnd med gutta. :hilarious:
 
Føler plutselig at all frukt og bær smaker mye søtere enn vanlig, så synes ikke det er like godt som før :hilarious: Noen andre som synes mat smaker annerledes?
 
Jeg har vært bedre i bekkenet mitt fordi jeg har tatt det veldig med ro. Tenkte at nå skal jeg se om det er bedre kanskje. Tråkka litt rundt i huset og sto ved tørkesnor og bretta litt rent tøy. Det gjorde etterhvert så vondt at jeg ikke greide å stå på beina mer. Hjalp ikke å sette seg ned. Så da er jeg tilbake på sofa med pute mellom beina og flatt ut. Det tok ikke mer enn 10 minutter så var det uutholdelig vondt. Hvordan skal dette gå? Jeg er bare 5+2 og allerede så mye plaget med bekkenet. :arghh:
 
Idag har jeg kjent litt murringer, spesielt når kroppen blir litt sliten. Akkurat som om jeg får beskjed om å ta det litt mer med ro.. :shy:
 
Idag har jeg kjent litt murringer, spesielt når kroppen blir litt sliten. Akkurat som om jeg får beskjed om å ta det litt mer med ro.. :shy:
Hvor langt er du på vei? Merket også litt ekstra i magen i dag når jeg gikk tur med hunden, og jeg har veldig lite symptomer fra før. Er 5+5 i dag :Heartred
 
Hvor langt er du på vei? Merket også litt ekstra i magen i dag når jeg gikk tur med hunden, og jeg har veldig lite symptomer fra før. Er 5+5 i dag :Heartred
Jeg er 4+3, hehe. Så en uke etter deg ca. Jeg har veldig lite symptomer jeg også. Bekymrer meg litt, men det er vel kanskje like vanlig som det å ha symptomer. Prøver hvertfall å berolige meg med det utsagnet :wacky: :nailbiting:
 
Jeg er 4+3, hehe. Så en uke etter deg ca. Jeg har veldig lite symptomer jeg også. Bekymrer meg litt, men det er vel kanskje like vanlig som det å ha symptomer. Prøver hvertfall å berolige meg med det utsagnet :wacky: :nailbiting:
Ja, jeg er og litt bekymret for at symptomene ikke er helt til stede:wtf: Men det er nok like normalt ja, bare at folk roper høyere når symptomene tar overhånd:hilarious:
 
Ja, jeg er og litt bekymret for at symptomene ikke er helt til stede:wtf: Men det er nok like normalt ja, bare at folk roper høyere når symptomene tar overhånd:hilarious:
Hehe ja, det er sant :hilarious: Med dattera vår fikk jeg skikkelig kvalme fra uke 9-10 som varte til uke 22, så de kan debutere ganske seint også:)
 
Bh-ene begynner å bli for små i cupen. :hilarious:
 
Veldig lite symptomer sånn egentlig, men oppblåst, treg mage og tett i nesen. andre som også er veldig tette i nesen? 7+1 idag:Heartpink
 
Gubben har lagt seg, barna sover, og jeg synes det var helt utrolig deilig å bare ligge litt i sofaen alene.. merker at etter jeg ble gravid så får jeg nesten klaus-følelse med mye nærhet og trenger mye mer alenetid.. men så er jeg så utrolig trøtt da. Så skal man bare ligge her å nyte litt til, eller skal man gå å legge seg tro?:dead::bounce
 
Fremdeles mye murring av og på her.. Og ekstremt ømme pupper, må snart ut å handle nye bh-er med større cup tror jeg :bag: Og nå er jeg oppe fordi jeg våknet av at magen skrek av sult kl 04o_OSmile Spent på om kvalmen dukker opp etterhvert eller om jeg slipper unnaxsmile6
 
Er 7+0. Fortsatt kvalm hele dagen men kaster ikke opp. Fortere andpusten, ømme pupper, økt utflod. Synes også jeg har fått mer murringer. Og veldig oppblåst mage:laughing002Hodepine og svimmelhet har heldigvis forsvunnet:hilarious:
 
Jeg føler meg altså så dårlig og uggen. Jeg orker ikke engang å sitte oppreist, så jeg gikk å henta meg en pizzabit fra i går og la meg igjen. Jeg er ikke direkte kvalm heller, bare veldig uvel. Send hjelp :hilarious:
 
Var min tur til å stå opp tidlig med barna i dag. Lekte litt «monster» med de for de digger det, og ble altså sååå latterlig utslitt og kvalm og måtte leggemeg flat på sofaen etterpå :hilarious: Hadde lovet eldstemann å leke med hobbyskrin når minsten sov første lur, det ble utsatt for å si det sånn, dårlig samvittighet:sour:
 
Back
Topp