Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor langt er du på vei? Merket også litt ekstra i magen i dag når jeg gikk tur med hunden, og jeg har veldig lite symptomer fra før. Er 5+5 i dagIdag har jeg kjent litt murringer, spesielt når kroppen blir litt sliten. Akkurat som om jeg får beskjed om å ta det litt mer med ro..
Jeg er 4+3, hehe. Så en uke etter deg ca. Jeg har veldig lite symptomer jeg også. Bekymrer meg litt, men det er vel kanskje like vanlig som det å ha symptomer. Prøver hvertfall å berolige meg med det utsagnetHvor langt er du på vei? Merket også litt ekstra i magen i dag når jeg gikk tur med hunden, og jeg har veldig lite symptomer fra før. Er 5+5 i dag
Ja, jeg er og litt bekymret for at symptomene ikke er helt til stede Men det er nok like normalt ja, bare at folk roper høyere når symptomene tar overhåndJeg er 4+3, hehe. Så en uke etter deg ca. Jeg har veldig lite symptomer jeg også. Bekymrer meg litt, men det er vel kanskje like vanlig som det å ha symptomer. Prøver hvertfall å berolige meg med det utsagnet
Hehe ja, det er sant Med dattera vår fikk jeg skikkelig kvalme fra uke 9-10 som varte til uke 22, så de kan debutere ganske seint ogsåJa, jeg er og litt bekymret for at symptomene ikke er helt til stede Men det er nok like normalt ja, bare at folk roper høyere når symptomene tar overhånd
De kommer nokHehe ja, det er sant Med dattera vår fikk jeg skikkelig kvalme fra uke 9-10 som varte til uke 22, så de kan debutere ganske seint også
Nei, men har bestilt tidlig UL for å se hjerteslag neste ukeJeg skjønner godt at du blir bekymret.. Men så lenge deg ikke er mer enn spotting er jo det bra hvertfall. Har du vært hos legen?
Jeg er tett i nesen jeg også, vært det i en ukes tid. 5+6 i dagVeldig lite symptomer sånn egentlig, men oppblåst, treg mage og tett i nesen. andre som også er veldig tette i nesen? 7+1 idag