Symptomtråden

Blir nesten litt bekymret over at jeg ikke kjenner mer murringer i livmor, for å være helt ærlig. Forrige svangerskap var det mye murringer og jeg bekymret meg i overkant mye da, så jeg skal jo bare være glad for at det er mindre nå. :wacky:
Jeg stresser når jeg kjenner noe, og hvis jeg ikke kjenner noe :dontknow
 
Noen her som har fått helt ekstrem hårvekst? Jeg får svarte hår alle plasser jeg nå, som jeg ikke hadde før. På tæra, under navelen, rundt Areola, og bryna mine vokser ut 3 ganger så fort som vanlig.
Hihi, sånn er det her også :dead: Barberer leggene heeele tiden. :laughing002
 
Jeg har hatt lite symptomer før 14 dpo, og selv etter det er det sporadiske symptomer som jeg sikkert kunne oversett hvis ikke jeg visste at jeg er gravid, som svake murringer i livmor og dårlig smak i munnen. Mine kraftige symptomer som kvalme og trøtthet slår ikke inn før i uke 6, tipper jeg.
Takk ❤️
 
Er 6+3 i dag og føler at kvalmen har gitt seg/bare blitt mindre og mindre. Har vært mer kvalm/uggen de første ukene.. Noen flere som opplever at kvalmen forsvinner? Burde vel bare være glad for det, men blir selvfølgelig stresset:schocked028
 
Jeg er veldig usikker på om jeg er gravid, men har en følelse av det. Både i går og i dag har jeg blitt ganske kvalm på kvelden. Jeg er i dag 3+2 (om jeg er gravid).
Er det noen andre som har fått symptomer/kvalme såpass tidlig?
 
Fy flate jeg har vært så dårlig i kveld:dead: All energi er forduftet! Og hvordan få i seg mat når man er dårlig, men samtidig må spise for ikke å bli enda dårligere??
 
Jeg er veldig usikker på om jeg er gravid, men har en følelse av det. Både i går og i dag har jeg blitt ganske kvalm på kvelden. Jeg er i dag 3+2 (om jeg er gravid).
Er det noen andre som har fått symptomer/kvalme såpass tidlig?
Var uggen fra 2DPO denne gangen, trolig en reaksjon på progesteronet, for var ikke noe som var festa så tidlig..
 
Jeg skulle ønske jeg hadde litt mer symptomer, så jeg kunne senket skuldrene litt. Fælt å ønske seg kvalme og ømme pupper men :knegg:
 
Jeg er veldig usikker på om jeg er gravid, men har en følelse av det. Både i går og i dag har jeg blitt ganske kvalm på kvelden. Jeg er i dag 3+2 (om jeg er gravid).
Er det noen andre som har fått symptomer/kvalme såpass tidlig?
Jeg fikk positiv test 2+6 og var kvalm fra 3+0 til 5+5. Hodepine hadde jeg nesten hver dag fra uke 2.
 
Sov fra kl.19.30 i går kveld og gjennom hele natta. Våknet med hodepine. Etter tre dager på jobb måtte jeg ha en hviledag i dag. Har tatt det SÅ rolig på jobb, alikevel helt skutt og tom for energi når klokka blir 14. Og hodepine! Så i dag skal jeg ikke gjøre noenting!
 
Sov fra kl.19.30 i går kveld og gjennom hele natta. Våknet med hodepine. Etter tre dager på jobb måtte jeg ha en hviledag i dag. Har tatt det SÅ rolig på jobb, alikevel helt skutt og tom for energi når klokka blir 14. Og hodepine! Så i dag skal jeg ikke gjøre noenting!
Har det helt likt, så utmattende :facepalm:
 
Var uggen fra 2DPO denne gangen, trolig en reaksjon på progesteronet, for var ikke noe som var festa så tidlig..
Tok du test? Og i såfall hvor tidlig?

Har begynt å være kvalm på natta og dagen også nå. Enten er jeg gravid, eller så er jeg kvalm fordi jeg tenker så mye på det
 
Jeg fikk positiv test 2+6 og var kvalm fra 3+0 til 5+5. Hodepine hadde jeg nesten hver dag fra uke 2.
Det var tidlig! Hvordan test brukte du så tidlig?

Da er det er lite håp om at kvalmen gir seg om ikke så alt for mange ukene
 
Sov fra kl.19.30 i går kveld og gjennom hele natta. Våknet med hodepine. Etter tre dager på jobb måtte jeg ha en hviledag i dag. Har tatt det SÅ rolig på jobb, alikevel helt skutt og tom for energi når klokka blir 14. Og hodepine! Så i dag skal jeg ikke gjøre noenting!
Skjønner godt hva du mener! Har brukt noen dager på å finne ut om jeg begynner å bli syk eller hva det var, men konkluderer nå med at jobben sliter meg helt ut, dette til tross at jeg tar det veldig rolig. Og føler ikke at en natts søvn gjør at jeg får hentet meg inn heller, når jeg skal på jobb dagen etter… håper virkelig det blir bedre, hvis ikke tviler jeg på at jeg kan stå i 100% jobb mens utmattelsen pågår
 
Tok du test? Og i såfall hvor tidlig?

Har begynt å være kvalm på natta og dagen også nå. Enten er jeg gravid, eller så er jeg kvalm fordi jeg tenker så mye på det
Jeg testa blendahvitt 9dpo, og svaaaaaaakt positiv 10dpo. Men reagerte på at jeg var uggen så tidlig, for jeg har lutealsvikt og går på progetsrontilskudd, men ikke før fra 5dpo. Så spørs om jeg bare hadde et skikkelig godt egg dene gangen- håper jo veldig det!
 
Back
Topp