Symptomtråden

Sinnsykt mye strekk i magen, og jeg kjenner bokstavlig talt at den ester ut på kvelden. Ser plutselig ut som jeg er 5 måneder på vei. Morgen dagen etter er den helt flat igjen, men tenker det kan bli vanskelig å skjule det så lenge vi egentlig ønsker. :angelic:
 
Sinnsykt mye strekk i magen, og jeg kjenner bokstavlig talt at den ester ut på kvelden. Ser plutselig ut som jeg er 5 måneder på vei. Morgen dagen etter er den helt flat igjen, men tenker det kan bli vanskelig å skjule det så lenge vi egentlig ønsker. :angelic:
Jeg er heldigvis litt lubben (endelig er det en fordel) så tror jeg skal kunne skjule det ganske lenge!
 
Stresser litt med at jeg syntes jeg er mindre uggen, men det kommer "heldigvis" i bølger nå og da. Det som ER oppløftende er at jeg har mista mye av appetitten og godtesuget, som til vanlig er stort. Smågodt etc er plutselig nesten helt uinteressant. Sånn var det i svangerskapet med første og, men ikke de tre gangene jeg har mistet siden den gang- så jeg håper jeg kan ta det som et godt tegn...
 
Sinnsykt mye strekk i magen, og jeg kjenner bokstavlig talt at den ester ut på kvelden. Ser plutselig ut som jeg er 5 måneder på vei. Morgen dagen etter er den helt flat igjen, men tenker det kan bli vanskelig å skjule det så lenge vi egentlig ønsker. :angelic:
Kjenner meg veldig igjen:laughing002 magen min har blitt overraskende stor, skikkelig oppblåst både morgen og kveld!! Til og med mamma spøkte med at det kanskje var trillinger inni derlaughing6:knegg:
 
Kjenner meg veldig igjen:laughing002 magen min har blitt overraskende stor, skikkelig oppblåst både morgen og kveld!! Til og med mamma spøkte med at det kanskje var trillinger inni derlaughing6:knegg:
Jaa, jeg har nesten brukt å lure selv på hvor mange som er inni der :laughing002
 
Blei sykemeldt pga kvalme, og nå når jeg slapper av er jeg ikke kvalm i det hele tatt :hilarious: føles helt teit å være hjemme nå
 
Bittelitt morgenkvalme idag som heldigvis gikk fort over.
 
Veldig praktisk med litt småkvalme for meg som skal gå opp minst mulig. Gikk til butikken for å kjøpe lunsj, kom ut med gresk yoghurt og banan. :hilarious:
 
Veldig praktisk med litt småkvalme for meg som skal gå opp minst mulig. Gikk til butikken for å kjøpe lunsj, kom ut med gresk yoghurt og banan. :hilarious:
Det var kake i kaffekroken på job. Tok i kakespaden, tenkte "meh, gidder ikke" og droppa det. Ville ALDRI skjedd ellers!
 
Er SÅ sulten, må spise hver 3.time, og da spiser jeg et måltid liksom. Er ikke akkurat tynn fra før, så litt redd for hvordan dette skal gå hvis det fortsetter sånn. I forrige svangerskap hadde jeg mye mindre matlyst enn vanlig. Og da veide jeg mindre enn denne gangen.
 
Det var kake i kaffekroken på job. Tok i kakespaden, tenkte "meh, gidder ikke" og droppa det. Ville ALDRI skjedd ellers!

Vært sånn til meg og nå. Kan ikke huske det var sånn i de tre andre svangerskapene. Var litt uvel de første par ukene i første svangerskap, men hadde fortsatt like mye lyst på mat og snop. Spesielt surt og salt snop. Rart det kan være så forskjellig fra gang til gang. Alle svangerskapene mine til nå har jeg bært på samme kjønn også. Snur sikkert snart til ulvehunger her, slik jeg har hatt i de andre svangerskapene (men håper det ikke gjør det, for da blir det noen lange måneder!).
 
Vært sånn til meg og nå. Kan ikke huske det var sånn i de tre andre svangerskapene. Var litt uvel de første par ukene i første svangerskap, men hadde fortsatt like mye lyst på mat og snop. Spesielt surt og salt snop. Rart det kan være så forskjellig fra gang til gang. Alle svangerskapene mine til nå har jeg bært på samme kjønn også. Snur sikkert snart til ulvehunger her, slik jeg har hatt i de andre svangerskapene (men håper det ikke gjør det, for da blir det noen lange måneder!).
Det som er spennende her er at jeg hadde det sånn i første (og vellykkede) svangerskap, men ikke i de tre mistene, så det gjør meg forsiktig håpefull. Jeg endte jo med å veie en kilo mindre da jeg fødte enn da jeg unnfanget. Var/er litt lubbis da, så det var ikke noe problem sånn sett.
 
Måtte gå hjem fra jobb tidligere, ryggen ble kjempevond. Helt låst nederst i ryggen. Vil virkelig ikke ha en ny sykemelding.
 
Blei sykemeldt pga kvalme, og nå når jeg slapper av er jeg ikke kvalm i det hele tatt :hilarious: føles helt teit å være hjemme nå
Haha ja sånn var det med meg også. Kvalmen roet seg da jeg fikk være i ro. Men så klikka bekkenet. Så da må jeg forlenge sykemelding. :hungover: :laughing002
 
Kjenner til det dere snakker om i forhold til søtsug. Jeg er godtoman til vanlig. Nå spiser jeg minimalt. Orka ikke en fersk bolle i dag heller, og det er noe av det beste jeg vet. Så akkurat det tegnet er positivt for meg. Jeg var sånn i starten av svangerskapet som endte i SA, men det ga seg nærmere uke 5.. så tenker at det foreløpig er et godt tegn :)
 
Symptomer har virkelig økt de siste dagene, kvalm hele dagen, kastet opp flere ganger i dag. Hormonene er all over the place :hilarious: sitter å gråter av fotballkamp lissom :crybaby2
Tenker at det er bra, da vokser det kanskje som det skal nedi der :love017 6+4
 
Insomnia! Verste jeg vet :dead: Trøtt hele dagen, våken hele natta.. blæh! Var sånn i forrige svangerskap også.:wtf:
 
Kommer stadig litt nytt snikende..

Så nå er listen:
- stuptrøtt 24/7
- lav matlyst
- ømme bryst (bh er no go..)
- oppblåst - ser ut som jeg er 5-6mnd på vei!
- lett hele dagen kvalme
- rastløse ben/armer - men ikke hver natt!
- våkner hver natt kl 02.30
- hodepine
- klarer ikke lukten av rå kylling/kjøttdeig
- ekstremt god luktesans - på godt og vondt !
 
Back
Topp