Symptomtråden

Jeg har lite symptomer, men noe kan kanskje kobles til graviditeten og noe kan kobles til denne usikkerheten om det går bra eller ikke :dontknow

Følelsen av fyldigere bryster kommer og går litt, kjenner at det er noe som jobber nedentil(men svaaaakt), trøtt (lagt meg i senga mellom kl. 20-21 denne uka), var uggen et par dager.

Kan fort bli litt nedfor, men det henger nok sammen med at jeg er så i tvil på om dette går veien. Er tom for tester, men skal kjøpe på tirsdag, så krysser veldig fingrene for at det er tydelig stigning. Har også hatt litt brunlig/beige utflod i dag og bittelitt blod i utfloden på papiret i dag:smiley-angelic001 Hvis ikke det er stigning på testen på tirsdag blir det å få time hos legen og kreve ultralyd i og med at jeg hadde en MA tidligere i år.

Håper at det ikke er negativt med svake og få symptomer :) 5+0 i dag.
 
Med min første fant jeg ut at jeg var gravid først i uke 12, så da hadde jeg ingen symptomer :) Rare magesmerter pluss at navlen/magen plutselig var så tydelig under genseren var det som fikk meg til å ta en test.
 
Er så oppblåst at jeg har gått for en gravidbukse som ikke strammer over magen i dag..
 
Jeg blir aldri bilsyk - utenom når jeg er gravid! Så per akkurat nå er det nok like greit jeg sovner med en gang vi kjører lengre enn 5 min :)
Mannen har forbud mot å bare ha en hånd på rattet når jeg er på tjukka!

I dag skal vi på hundeutstilling langt uti gokk, med flere kilometer på grusvei… spent på det… litt bittersøtt, var på samme utstilling i fjor, da var jeg 8 uker på vei med første vi mista. Rart å være tilbake, gravid for fjerde gang siden da.
 
Har vært oppe på do 3 ganger i løpet av natta! Og ryggen blir fort vond.
 
Flere som har fått masse kviser? :wtf: Håper det roer seg etter hvert.:laughing002:nailbiting:
Jeg har fått en. Aldri vært noe plaget med kviser, men da jeg er gravid så får jeg sånne VONDE jævler som sitter på de dummeste plassene i trynet. Føles som at de sitter i musklene liksom
 
Jeg har fått en. Aldri vært noe plaget med kviser, men da jeg er gravid så får jeg sånne VONDE jævler som sitter på de dummeste plassene i trynet. Føles som at de sitter i musklene liksom
Åh Gud håper jeg slipper unna! Jeg har noe bakteriedrit i nese/bihuler de ikke får has på, og av og til fører de til Tsjernobyl-tilstander på kviser, så jeg har fått abscesser i ansiktet. Jævlig vondt. Fikk en i nesa på nyfødtintensiv med første, og måtte opp til ØNH og kutte den opp to ganger :sorry:
 
Åh Gud håper jeg slipper unna! Jeg har noe bakteriedrit i nese/bihuler de ikke får has på, og av og til fører de til Tsjernobyl-tilstander på kviser, så jeg har fått abscesser i ansiktet. Jævlig vondt. Fikk en i nesa på nyfødtintensiv med første, og måtte opp til ØNH og kutte den opp to ganger :sorry:
Å fy søren, det hørtes helt forferdelig ut! Heldigvis er det ikke helt slike tilstander her, håper det ikke går så langt… må vel slippe unna det nå du også:nailbiting:
 
Å fy søren, det hørtes helt forferdelig ut! Heldigvis er det ikke helt slike tilstander her, håper det ikke går så langt… må vel slippe unna det nå du også:nailbiting:
Nå vet jeg jo hva det er, og jeg har «åpen linje» til ØNH-vakta på nærmeste sykehus, så det er veldig greit. Var verre de første gangene, da var det mye diskusjon for å få hjelp. Er lenge siden sist nå heldigvis.
 
Det er en rar følelse det der å være sulten, men ikke ha lyst på noe nesten og føle seg småuggen i kroppen om man heller ikke spiser :hilarious: Gleder meg til 1 trimester er tilbakelagt:angelic:
 
Jeg har økende verking i korsryggen. Har frem til nå kun kommet utover kvelden, men i dag kjente jeg det fra morgenen av. Noen fler som sliter med dette?
 
Jeg har vært litt mindre kvalm nå som jeg har fått være i fred hjemme. Det var nok riktig å sykemeldes selv om jeg hater det.

Jeg har høy puls og blir andpusten av ingenting. Har gjort tapre forsøk på husarbeid i dag, men det går tregt med meg. Må legge meg flatt ut for hver ting jeg har gjort. Henge opp klesvask var brutalt. Jeg holdt på å snuble i mine egne bein fordi de ble helt gele. :hungover:
 
I dag kom kvalmen, 6+4. Akkurat som forventa, er da det har startet med de forrige også :wacky:
 
Har vært veldig irritabel i dag. Kjenner det koker inni meg av den minste ting. Også var jeg ute og lekte med toåringen i et par timer, nå er jeg helt skutt! Vondt i ryggen og så sliten!
 
Back
Topp