Symptomtråden

Nå i dag er første morgen med kvalme.. Ville helst ligge lengre i sengen, men måtte bare stå opp å spise noe. Sist var jeg mest kvalm om kvelden, men foretrekker morningen.

Ellers så er jeg fremdeles stuptrøtt 24/7, luktsensitiv så det synger etter.

Kvalmen og hodepinen er blitt borte! Ingen i går og ikke i dag heller. Vet ikke om jeg skal juble eller bli skikkelig bekymret?!
Jeg har det likt som deg, nesten alle symptomene er borte. Kvalmen og trøttheten forsvant over natten tidligere denne uken, i tillegg må jeg ikke på do på nettene lengre, men har fortsatt ømme bryster og ikke lyst på kaffe. Hadde en MA i uke 11 tidligere i år, og kjenner jeg stresser skikkelig med dette. 6+5 i dag.

Jeg har det likt som deg, nesten alle symptomene er borte. Kvalmen og trøttheten forsvant over natten tidligere denne uken, i tillegg må jeg ikke på do på nettene lengre, men har fortsatt ømme bryster og ikke lyst på kaffe. Hadde en MA i uke 11 tidligere i år, og kjenner jeg stresser skikkelig med dette. 6+5 i dag.
Ja det er ikke lett å bare tenke at alt skal gå bra, spesielt hvis man har mistet før. Jeg har aldri mistet, men jeg klarer jo å la det bli negativt også og tenker at «hvorfor ikke meg?»
Jeg VET at det er normalt at symptomer kommer og går, leste noe om at kroppen kan tilpasse seg hormonene etterhvert. Er ikke så mye mer å gjøre enn å veeeente. Tiden går så sakte!

Altså, har ALLE murringer? Jeg har vært gravid 3 ganger før men tror jeg har hatt mer murringer da enn det jeg har nå! Det liker jeg ikke… :dead: Puppene er ømme da, men likevel..

Litt ømme pupper og litt trøtt, men ikke noe mer enn det enda Våkner tidlig av meg selv, gjerne rundt kl 05.30-06.30. Den er for så vidt også ny.

Altså, har ALLE murringer? Jeg har vært gravid 3 ganger før men tror jeg har hatt mer murringer da enn det jeg har nå! Det liker jeg ikke… :dead: Puppene er ømme da, men likevel..
Kan ikke huske at noen ting murret sist jeg var gravid… har murret noen uker nå og så gitt seg. Skjønner bekymringen, men jeg tviholder på håpet så lenge testen slår ut :smiley-angelic001

Litt ømme pupper og litt trøtt, men ikke noe mer enn det enda Våkner tidlig av meg selv, gjerne rundt kl 05.30-06.30. Den er for så vidt også ny.
Jeg våkner også mellom 05:30-06, men det kjenner jeg igjen fra sist jeg var gravid. Da våknet jeg også midt på natten utover i svangerskapet, men DET håper jeg å slippe unna denne gangen…

Jeg er trøtt, svimmel og kvalm. Alt kommer i bølger. Merker jeg har vært bedre i dag enn når jeg har vært på jobb. Har en ganske fysisk jobb, med mange rare lukter..

Trøøøtt!

På besøk hos svigers- vi skal ikke si noe ennå, og jeg er så syyyykt trøtt… pluss var uggen på vei hit. Gleder meg over alle symptomer, men guuuud jeg er så trøtt!!

Muligens litt trøttere enn vanlig, ellers null symptomer... Kvalmen har kommet mellom uke 5 og 7 med de andre, så den dukker vel opp snart, kunne dog godt klart meg uten denne gangen :smiley-ashamed004

Jeg hadde ingen murringer i mitt andre svangerskap, ikke hatt noe særlig til det den siste uka nå heller:)

Ømme bryster, murringer fra og til og vondt i korsryggen! Ikke direkte kvalm, men mer uggen. Blir fortere trøtt utover kvelden, og våkner kl 7-8 (jeg kan fra før sove til kl 10-11-12 uten problem.

Symptomene viser seg mer utover dagen, har det egentlig ganske ok på morgenen (enn så lenge hehe)

Ømme bryster, murringer og vondt i korsryggen store deler av dagen. Kvalmen kom i uke 6-7 forrige gang, så får se hvordan det blir denne gangen :)

Tror noen skøyt meg med en bedøvelsespil hos svigers. Sovna på sofaen og purka i halvannen time! Mannen forklarte det bort med at jeg har jobba mer enn jeg skulle ift sykemeldinga. Tror de kjøpte den.

Jeg har veldig lite murringer, har to barn fra før, da hadde jeg mye av det. Har endel andre symptomer da, men jeg bekymrer meg også over at det er lite murringer :dead:

Spiser vanligvis 2-3 måltider per dag. Nå må jeg spise HELE TIDEN eller så svimler det helt for meg :dead:

4+6! :Heartred Der kom kvalmen ja :depressed: Helt ut av det blå akkurat som sist, bare at den kom en og en halv uke tidligere denne gangen.:shifty: Betyr det at den blir verre denne gangen? Orker ikke! :sad015

Flere som har fått masse kviser? :wtf: Håper det roer seg etter hvert.:laughing002:nailbiting:

Back
Topp