Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Forhåpentligvis så får du bare et annet svangerskap Det er det jeg håper påUtenom at jeg er sykt trøtt, merker jeg absolutt ikke noe. Med mini kastet jeg opp hele svangerskapet, så litt bekymret egentlig.. men testene ser fine ut
I mitt første svangerskap hadde jeg ingen symptomer før jeg var 7-8 uker på veiHar nå ingen symptomer, og det stresser meg veldig. Skal på tul neste uke, og jeg gruer meg så fælt. Er så redd for dårlige nyheter
Ååå, du kommer til å få en sååå fin gravidmage!! Misunnelig! Jeg har lagt på meg en del kg de to siste årene, så starter graviditeten med å være feit Men håper at jeg får en fin mage, det gleder jeg meg tilOh, hello there..Vis vedlegget 414127
Jeg ser frem til den popper mer frem! Har en del «til overs» etter de to svangerskapene mine, men hele formen på magen har likevel endret seg drastisk. Er helt merkelig!! Blir gøyalt å se når tråden om baby-magen kommer opp, hehe!Ååå, du kommer til å få en sååå fin gravidmage!! Misunnelig! Jeg har lagt på meg en del kg de to siste årene, så starter graviditeten med å være feit Men håper at jeg får en fin mage, det gleder jeg meg til
Ja de er virkelig fæle!Stressa når jeg ikke kjenner noe i livmora- og stressa når jeg kjenner noe… dette er de lengste ukene i verden…
Er såååå enig!!! Tenkte nettopp, ååå nå kjente jeg endelig noe kramper der nede. Var visst bare litt luftStressa når jeg ikke kjenner noe i livmora- og stressa når jeg kjenner noe… dette er de lengste ukene i verden…
Ja, eller ååååå hvorfor kjenner jeg ikke noe?! Fem min etter: åååh hvorfor kjenner jeg noe, mister jeg?!Er såååå enig!!! Tenkte nettopp, ååå nå kjente jeg endelig noe kramper der nede. Var visst bare litt luft
Noen ganger liker jeg å skrive opp alle de gode tegnene, også leser jeg de når jeg blir den bekymra versjonen av meg selv. Synes det hjelper litt. Er fælt å gå nygravid og engste seg. Man vil bare vite om man får babyen i magen eller ikke, er ikke rart man føler seg sprø! Men jeg synes du har maaange gode tegn på din side, og jeg er optimistisk! Også er du veldig flink til å ha et godt humør har jeg lagt merke til, så jeg har god tro på at du kommer deg igjennom disse første ukene og ut på andre siden med strålende glans. Lille maispirene våre får bare henge på, de får ikke lov til å ombestemme seg nå.Ja, eller ååååå hvorfor kjenner jeg ikke noe?! Fem min etter: åååh hvorfor kjenner jeg noe, mister jeg?!
Er til å bli sprø av!
Jeg mener hallo!! Alt er jo tilsynelatende topp?! Jeg kjenner kvalme til og fra (tidlig til meg å være, var lite uggen med første), jeg kjenner murringer til og fra, puppene er vekselvis ømme og sitrer, testene mine er kanskje litt svake med med god økning, jeg har tidvis hormonhodepine og jeg drikker blå farris som en gærning. Og i dag tok jeg en liten lur på dagen