Symptomtråden

Utenom at jeg er sykt trøtt, merker jeg absolutt ikke noe. Med mini kastet jeg opp hele svangerskapet, så litt bekymret egentlig.. men testene ser fine ut
 
Utenom at jeg er sykt trøtt, merker jeg absolutt ikke noe. Med mini kastet jeg opp hele svangerskapet, så litt bekymret egentlig.. men testene ser fine ut
Forhåpentligvis så får du bare et annet svangerskap :love2 Det er det jeg håper på:happy:
 
Skriver under på det med tretthet ja… noen dager merker jeg ikke noe særlig til det, som i dag. Men i går sovnet jeg på sofaen hos svigers, heldigvis rett etter vi hadde fortalt dem :hilarious:
 
"Bare" 5+5, men alle bukser og shortser strammer helt sykt :whacky011 altså innmari oppblåst. Kvalen kommer og går, venter på at det skal smelle, har kastet opp mye i tidligere svangerskapet. Er jo lov å håpe at det blir annerledes nå da:smiley-bounce012
 
Puppene føles fyldigere, av og til litt smerte/jobbing i den siden egget har festet seg i, trøtt/sliten etter jobb. I dag har jeg vært litt småkvalm, men vet ikke om det kan kobles til graviditeten (hjelper ikke å spise). Kjenner på mindre/svakere/færre symptomer denne gangen enn sist gang, men kanskje det er bra o_O
 
Ååå, du kommer til å få en sååå fin gravidmage!! Misunnelig! Jeg har lagt på meg en del kg de to siste årene, så starter graviditeten med å være feit :smiley-ashamed004 Men håper at jeg får en fin mage, det gleder jeg meg til :D
Jeg ser frem til den popper mer frem! Har en del «til overs» etter de to svangerskapene mine, men hele formen på magen har likevel endret seg drastisk. Er helt merkelig!! Blir gøyalt å se når tråden om baby-magen kommer opp, hehe!
 
Småkvalm stort sett hele tiden, med kvalmebølger inni mellom. Var sikker på jeg skulle kaste opp på jobb i dag :depressed: Svimmel og. Ikke en god kombo å jobbe som sykepleier med masse lukter osv rundt og mye flying:bag:
 
Første ordentlig symptom meldte seg i dag! :hello2
4+3 - må tisse heeeeele tiden!! :joyful:
 
Stressa når jeg ikke kjenner noe i livmora- og stressa når jeg kjenner noe… dette er de lengste ukene i verden…
Er såååå enig!!! :arghh: Tenkte nettopp, ååå nå kjente jeg endelig noe kramper der nede. Var visst bare litt luft:bag:
 
Er såååå enig!!! :arghh: Tenkte nettopp, ååå nå kjente jeg endelig noe kramper der nede. Var visst bare litt luft:bag:
Ja, eller ååååå hvorfor kjenner jeg ikke noe?! Fem min etter: åååh hvorfor kjenner jeg noe, mister jeg?!

Er til å bli sprø av!

Jeg mener hallo!! Alt er jo tilsynelatende topp?! Jeg kjenner kvalme til og fra (tidlig til meg å være, var lite uggen med første), jeg kjenner murringer til og fra, puppene er vekselvis ømme og sitrer, testene mine er kanskje litt svake med med god økning, jeg har tidvis hormonhodepine og jeg drikker blå farris som en gærning. Og i dag tok jeg en liten lur på dagen :dontknow
 
Ja, eller ååååå hvorfor kjenner jeg ikke noe?! Fem min etter: åååh hvorfor kjenner jeg noe, mister jeg?!

Er til å bli sprø av!

Jeg mener hallo!! Alt er jo tilsynelatende topp?! Jeg kjenner kvalme til og fra (tidlig til meg å være, var lite uggen med første), jeg kjenner murringer til og fra, puppene er vekselvis ømme og sitrer, testene mine er kanskje litt svake med med god økning, jeg har tidvis hormonhodepine og jeg drikker blå farris som en gærning. Og i dag tok jeg en liten lur på dagen :dontknow
Noen ganger liker jeg å skrive opp alle de gode tegnene, også leser jeg de når jeg blir den bekymra versjonen av meg selv. Synes det hjelper litt. :Heartred Er fælt å gå nygravid og engste seg. Man vil bare vite om man får babyen i magen eller ikke, er ikke rart man føler seg sprø! Men jeg synes du har maaange gode tegn på din side, og jeg er optimistisk! Også er du veldig flink til å ha et godt humør har jeg lagt merke til, så jeg har god tro på at du kommer deg igjennom disse første ukene og ut på andre siden med strålende glans. Lille maispirene våre får bare henge på, de får ikke lov til å ombestemme seg nå.:Heartred
 
Jeg har aldri vært så kvalm i hele mitt liv. Jeg brekker meg av alt mulig. Lukt og bevegelse. Går pulsen min opp så brekker jeg meg. Strammer genseren oppi halsen så brekker jeg meg. Har kasta opp og styra på. Jeg forstår ikke hvordan jeg skal greie å jobbe sånn som formen er.
 
Back
Topp