Det er innmari slitsomt faktisk.. sitter å tyder alle type smerter nedi der og.. vil bare forbi de ukene her..Stressa når jeg ikke kjenner noe i livmora- og stressa når jeg kjenner noe… dette er de lengste ukene i verden…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er innmari slitsomt faktisk.. sitter å tyder alle type smerter nedi der og.. vil bare forbi de ukene her..Stressa når jeg ikke kjenner noe i livmora- og stressa når jeg kjenner noe… dette er de lengste ukene i verden…
SÅ enig- det er skikkelig seigpining rett og slett. Jeg tror jeg har landa på å vente til minst 7+3 (som trolig er 7+1) med TUL, kanskje helt til 8+0 (7+5). Er så redd for å ikke se noe i 6+3/1, og kanskje måtte bekymre meg unødig.Det er innmari slitsomt faktisk.. sitter å tyder alle type smerter nedi der og.. vil bare forbi de ukene her..
Syns det høres fornuftig ut jeg har ikke bestilt enda.. har lyst til å ta, men så redd for å jinxe det om jeg bestiller Så foreløpig forholder jeg meg først til legetimen jeg har 6+3.. så kanskje jeg tar steget videre til å bestille ul om jeg fortsatt er gravid på det tidspunktet.. man blir jo bare helt tussete i hodet. I går hadde jeg en god dag, hadde trua og litt ro.. i ettermiddag..nja..SÅ enig- det er skikkelig seigpining rett og slett. Jeg tror jeg har landa på å vente til minst 7+3 (som trolig er 7+1) med TUL, kanskje helt til 8+0 (7+5). Er så redd for å ikke se noe i 6+3/1, og kanskje måtte bekymre meg unødig.
I dag har vært tung her. Selv om jeg har fin stigning stresser jeg med at «alle» andre tilsynelatende har mye sterkere streker enn meg. Helt teit, men klarer ikke være rasjonell.Syns det høres fornuftig ut jeg har ikke bestilt enda.. har lyst til å ta, men så redd for å jinxe det om jeg bestiller Så foreløpig forholder jeg meg først til legetimen jeg har 6+3.. så kanskje jeg tar steget videre til å bestille ul om jeg fortsatt er gravid på det tidspunktet.. man blir jo bare helt tussete i hodet. I går hadde jeg en god dag, hadde trua og litt ro.. i ettermiddag..nja..
Jeg er egentlig et veldig rasjonelt menneske. Men i det øyeblikket hcg entrer kroppen min finnes det ikke et snev av det lenger. Vært sånn hver eneste gang. Mister hodet helt fullstendig, og har jo null kontroll på meg selv.I dag har vært tung her. Selv om jeg har fin stigning stresser jeg med at «alle» andre tilsynelatende har mye sterkere streker enn meg. Helt teit, men klarer ikke være rasjonell.
Sånn blir jeg også når jeg er gravid Akkurat som kroppen trener til babyen kommer. Men hadde håpet å slippe det denne gangen, siden vi fremdeles har en som våkner om natta i tillegg.Flere som sover dårlig nå eller våkner opp om natten?
Til vanlig sover jeg som en stein! Ingenting annet enn barneføtter, hundene mine eller den forferdelige ulingen fra vekkerklokken min vekker meg. Ikke brannalarmen en gang. Sover jeg så kan de sikkert rive huset rundt meg.
Men den siste uken våkner jeg 100 ganger om natten. Ikke av at jeg må på do, men bare våkner. Tror jeg har vært våken ca 9 ganger i natt
Haha ja! Sov godt hele svangerskapet sist, og hadde sovebaby etter 4 ukerSånn blir jeg også når jeg er gravid Akkurat som kroppen trener til babyen kommer. Men hadde håpet å slippe det denne gangen, siden vi fremdeles har en som våkner om natta i tillegg.
Ååå! Det ønsker meg meg denne gangen kjenner jeg! Gruer meg nesten også litt til denne kommer ut, og vi skal ha to tette hjemme istedenfor bgh. Sover ikke lillebaby om natta så får jeg jo ikke sove i det hele tatt. Men det må jo gå bra, det må det bareHaha ja! Sov godt hele svangerskapet sist, og hadde sovebaby etter 4 uker
Ååå! Det ønsker meg meg denne gangen kjenner jeg! Gruer meg nesten også litt til denne kommer ut, og vi skal ha to tette hjemme istedenfor bgh. Sover ikke lillebaby om natta så får jeg jo ikke sove i det hele tatt. Men det må jo gå bra, det må det bare
Ja, samme! I tillegg til masse rare drømmerFlere som sover dårlig nå eller våkner opp om natten?
Til vanlig sover jeg som en stein! Ingenting annet enn barneføtter, hundene mine eller den forferdelige ulingen fra vekkerklokken min vekker meg. Ikke brannalarmen en gang. Sover jeg så kan de sikkert rive huset rundt meg.
Men den siste uken våkner jeg 100 ganger om natten. Ikke av at jeg må på do, men bare våkner. Tror jeg har vært våken ca 9 ganger i natt
Haha, i hver graviditet har jeg fått sexdrømmer om en eks Heldigvis heter han det samme som mannen min- for jeg snakker i søvne!Ja, samme! I tillegg til masse rare drømmer