Symptomtråden

Stressa når jeg ikke kjenner noe i livmora- og stressa når jeg kjenner noe… dette er de lengste ukene i verden…
Det er innmari slitsomt faktisk.. sitter å tyder alle type smerter nedi der og.. vil bare forbi de ukene her..
 
I dag har jeg følt meg bedre enn på lenge, får et lite håp om jeg kan begynne på jobb igjen snart. Bare litt sånn bakgrunnskvalme, ingen hodepine.. men jeg blir altså på gråten av alt nå, flere ganger i løpet av dagen får jeg bare lyst til å hylgrine.
 
Det er innmari slitsomt faktisk.. sitter å tyder alle type smerter nedi der og.. vil bare forbi de ukene her..
SÅ enig- det er skikkelig seigpining rett og slett. Jeg tror jeg har landa på å vente til minst 7+3 (som trolig er 7+1) med TUL, kanskje helt til 8+0 (7+5). Er så redd for å ikke se noe i 6+3/1, og kanskje måtte bekymre meg unødig.
 
SÅ enig- det er skikkelig seigpining rett og slett. Jeg tror jeg har landa på å vente til minst 7+3 (som trolig er 7+1) med TUL, kanskje helt til 8+0 (7+5). Er så redd for å ikke se noe i 6+3/1, og kanskje måtte bekymre meg unødig.
Syns det høres fornuftig ut♥️ jeg har ikke bestilt enda.. har lyst til å ta, men så redd for å jinxe det om jeg bestiller :facepalm: Så foreløpig forholder jeg meg først til legetimen jeg har 6+3.. så kanskje jeg tar steget videre til å bestille ul om jeg fortsatt er gravid på det tidspunktet.. man blir jo bare helt tussete i hodet. I går hadde jeg en god dag, hadde trua og litt ro.. i ettermiddag..nja..
 
Syns det høres fornuftig ut♥️ jeg har ikke bestilt enda.. har lyst til å ta, men så redd for å jinxe det om jeg bestiller :facepalm: Så foreløpig forholder jeg meg først til legetimen jeg har 6+3.. så kanskje jeg tar steget videre til å bestille ul om jeg fortsatt er gravid på det tidspunktet.. man blir jo bare helt tussete i hodet. I går hadde jeg en god dag, hadde trua og litt ro.. i ettermiddag..nja..
I dag har vært tung her. Selv om jeg har fin stigning stresser jeg med at «alle» andre tilsynelatende har mye sterkere streker enn meg. Helt teit, men klarer ikke være rasjonell.
 
I dag har vært tung her. Selv om jeg har fin stigning stresser jeg med at «alle» andre tilsynelatende har mye sterkere streker enn meg. Helt teit, men klarer ikke være rasjonell.
Jeg er egentlig et veldig rasjonelt menneske. Men i det øyeblikket hcg entrer kroppen min finnes det ikke et snev av det lenger. Vært sånn hver eneste gang. Mister hodet helt fullstendig, og har jo null kontroll på meg selv.
 
4+4 i dag. Lite symptomer.. Synes det er gøy å se flere «kjente» navn her fra tidligere prøveperioder :) Fikk en datter i september i fjor og er tydligvis gravid igjen nå. Har en historie med flere MA/SA, så får se hvordan det går denne gangen.
 
Hallo bekkenvondt. :wtf:
 
Jeg har litt ligamentsmerter faktisk, og det gjør meg så glad :laughing002 Føler det er en bekreftelse på at frøet mitt er i livmoren, og det er deilig.:Heartred Tar alle gode tegn jeg kan få.
 
Flere som sover dårlig nå eller våkner opp om natten?

Til vanlig sover jeg som en stein! Ingenting annet enn barneføtter, hundene mine eller den forferdelige ulingen fra vekkerklokken min vekker meg. Ikke brannalarmen en gang. Sover jeg så kan de sikkert rive huset rundt meg.
Men den siste uken våkner jeg 100 ganger om natten. Ikke av at jeg må på do, men bare våkner. Tror jeg har vært våken ca 9 ganger i natt
 
Flere som sover dårlig nå eller våkner opp om natten?

Til vanlig sover jeg som en stein! Ingenting annet enn barneføtter, hundene mine eller den forferdelige ulingen fra vekkerklokken min vekker meg. Ikke brannalarmen en gang. Sover jeg så kan de sikkert rive huset rundt meg.
Men den siste uken våkner jeg 100 ganger om natten. Ikke av at jeg må på do, men bare våkner. Tror jeg har vært våken ca 9 ganger i natt
Sånn blir jeg også når jeg er gravid :smiley-ashamed004 Akkurat som kroppen trener til babyen kommer. Men hadde håpet å slippe det denne gangen, siden vi fremdeles har en som våkner om natta i tillegg.:smiley-angelic006
 
Sånn blir jeg også når jeg er gravid :smiley-ashamed004 Akkurat som kroppen trener til babyen kommer. Men hadde håpet å slippe det denne gangen, siden vi fremdeles har en som våkner om natta i tillegg.:smiley-angelic006
Haha ja! Sov godt hele svangerskapet sist, og hadde sovebaby etter 4 uker
 
Haha ja! Sov godt hele svangerskapet sist, og hadde sovebaby etter 4 uker
Ååå! Det ønsker meg meg denne gangen kjenner jeg! Gruer meg nesten også litt til denne kommer ut, og vi skal ha to tette hjemme istedenfor bgh. :smiley-ashamed004 Sover ikke lillebaby om natta så får jeg jo ikke sove i det hele tatt. :nailbiting: Men det må jo gå bra, det må det bare :Heartred
 
Last edited:
Våkner og må på do 1-2 ganger i løpet av natten.
 
Ååå! Det ønsker meg meg denne gangen kjenner jeg! Gruer meg nesten også litt til denne kommer ut, og vi skal ha to tette hjemme istedenfor bgh. :smiley-ashamed004 Sover ikke lillebaby om natta så får jeg jo ikke sove i det hele tatt.:nailbiting: Men det må jo gå bra, det må det bare :Heartred

Det går nok bra, bare forbered deg mentalt på at du bruker mye av dagen på å legge barn. :hilarious: Syns det var alt vi gjorde i en periode, null synkroniserte dupper og ulike sovemønster. Men gikk da ganske fint. Verste var nedstengning pga covid ...
 
Flere som sover dårlig nå eller våkner opp om natten?

Til vanlig sover jeg som en stein! Ingenting annet enn barneføtter, hundene mine eller den forferdelige ulingen fra vekkerklokken min vekker meg. Ikke brannalarmen en gang. Sover jeg så kan de sikkert rive huset rundt meg.
Men den siste uken våkner jeg 100 ganger om natten. Ikke av at jeg må på do, men bare våkner. Tror jeg har vært våken ca 9 ganger i natt
Ja, samme! I tillegg til masse rare drømmer
 
I dag har kvalmen kommet med full force, og det er så kjedelig. De gangene jeg har vært kvalm har jeg endt opp med abort.. skal prøve å ikke tenke de banene der. Men hvis dette skal fortsette så må jeg nok ringe legen, for DETTE er jævlig
 
Kvalmen og hodepinen er blitt borte! Ingen i går og ikke i dag heller. Vet ikke om jeg skal juble eller bli skikkelig bekymret?!
 
Har våknet rundt 7-8 på morgenen de siste 8-10 dagene og får ikke sove igjen, uavhengig av hvor sent jeg sovner:arghh:
Også har jeg noe som kjennes ut som svak mensenmurring, men det er kanskje normalt? I tillegg kommer det så mange lyder fra magen, høres ut som jeg er konstant sulten, men er ikke det:hilarious:
 
Back
Topp