Symptomtråden

Første symptomet jeg fikk som fikk meg til å ta test var at jeg begynte å gå på do på natten :facepalm: Litt irriterende når gutten vår på 11 mnd har hatt 3 uker no der han har sovet gjennom natten uten amming. Jaja tre uker med sammenhengende søvn var deilig det!

Ellers så har jeg fått noen kviser, har aldri kviser så... Økt utflod, sist graviditet hadde jeg så mye utflod at jeg ble skjekket for tidlig vannavgang Mensenmurringer, trøtt og sykt sulten hele tiden. Men nyter egentlig bare å spise, tenker jeg får nyte det i to uker til hvis det blir likt som sist så melder kvalmen og oppkast seg fra uke 6 av..
 
Jeg som hadde overaktiv blære før svangerskapet sliter litt nå, har de siste dagene vært oppe på do gjerne to ganger på natta. Bleh. Jeg som holdt på å få orden på den irriterende blæra (gikk må medisiner, men måtte slutte da testen var positiv).
 
Kjenner jeg er litt engstelig da jeg ikke har noen supersterke symptomer :nailbiting: Er ikke direkte kvalm, mer uggen kanskje? Ikke særlig ømme bryster heller, noe såre nipler er vel det nærmeste jeg kommer. Kan kjenne det strekke litt i livmor område av og til når jeg hoster, men ellers stille der og. Bør jeg være bekymra eller er det normalt å ikke kjenne like mye som andre her gjør?
 
Kjenner jeg er litt engstelig da jeg ikke har noen supersterke symptomer :nailbiting: Er ikke direkte kvalm, mer uggen kanskje? Ikke særlig ømme bryster heller, noe såre nipler er vel det nærmeste jeg kommer. Kan kjenne det strekke litt i livmor område av og til når jeg hoster, men ellers stille der og. Bør jeg være bekymra eller er det normalt å ikke kjenne like mye som andre her gjør?
Like normalt å ikke kjenne noe særlig som å kjenne masse! Synes ofte det går i bølger, og ofte kommer symptomene krypende etter hvert likevel. :shy: Jeg sier nyt at formen er god, så lenge den er god! :Heartpink
 
Like normalt å ikke kjenne noe særlig som å kjenne masse! Synes ofte det går i bølger, og ofte kommer symptomene krypende etter hvert likevel. :shy: Jeg sier nyt at formen er god, så lenge den er god! :Heartpink
Takk!:Heartred 13 dager til TUL, håper det går fort sånn at jeg forhåpentligvis kan slappe litt av :smiley-angelic001
 
Må tisse helle tida! :arghh: Svangerskapshormoner hjelper ikke på å roe ned den allerede hysteriske blæra mi. :hilarious:


Flere som blir mye fortere andpusten?
 
Hodepinen kommer snikende kl.14
Så sulten!
Fyldigere pupper
Magen er stor og kjenner at det strekkes inni der
Lite energi/trøtt
Får vondt i ryggen av den minste ting
Emosjonell
6+4 i dag.
 
Har alle så mye symptomer så tidlig!? Er det noen her med lite symptomer? Eller som knapt hadde symptomer før positiv test?
 
Har alle så mye symptomer så tidlig!? Er det noen her med lite symptomer? Eller som knapt hadde symptomer før positiv test?

I to av fire svangerskap hadde jeg lite, og i det ene var det kun uteblitt mens som tilsa at jeg var gravid. Vel det og ulvehunger som kom etterhvert. :P
 
Må tisse helle tida! :arghh: Svangerskapshormoner hjelper ikke på å roe ned den allerede hysteriske blæra mi. :hilarious:


Flere som blir mye fortere andpusten?
Oh yes, pusten blir som en sliten gris bare jeg ligger stille og :laughing002 Kombinert med corona nå da, så enda verre:hilarious: Bare å glede seg til magen vokser og man ikke får puste:nailbiting:
 
Har alle så mye symptomer så tidlig!? Er det noen her med lite symptomer? Eller som knapt hadde symptomer før positiv test?
Jeg har hatt lite symptomer før 14 dpo, og selv etter det er det sporadiske symptomer som jeg sikkert kunne oversett hvis ikke jeg visste at jeg er gravid, som svake murringer i livmor og dårlig smak i munnen. Mine kraftige symptomer som kvalme og trøtthet slår ikke inn før i uke 6, tipper jeg.
 
Blir nesten litt bekymret over at jeg ikke kjenner mer murringer i livmor, for å være helt ærlig. Forrige svangerskap var det mye murringer og jeg bekymret meg i overkant mye da, så jeg skal jo bare være glad for at det er mindre nå. :wacky:
 
Blir nesten litt bekymret over at jeg ikke kjenner mer murringer i livmor, for å være helt ærlig. Forrige svangerskap var det mye murringer og jeg bekymret meg i overkant mye da, så jeg skal jo bare være glad for at det er mindre nå. :wacky:
Jeg kjenner nesten ingenting i livmor/underliv/magen heller… har kanskje kjent noen få stikk en sjelden gang..
 
Jeg har ikke hatt murringer i annet enn mitt første svangerskap, det samme gjelder ømme bryst.
 
Her har all energi forduftet. Jeg er så fullstendig tom når jeg kommer hjem fra jobb. Kvalm og vondt i hodet. Kjenner det kan bli noen lange uker. Lurer litt på hvor lenge jeg orker å være på jobb om det fortsetter sånn. Mye alene med barna i ukene som kommer, så spent på ukene som kommer..
 
Noen her som har fått helt ekstrem hårvekst? Jeg får svarte hår alle plasser jeg nå, som jeg ikke hadde før. På tæra, under navelen, rundt Areola, og bryna mine vokser ut 3 ganger så fort som vanlig.
 
Back
Topp