Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Shit, høres skikkelig heftig ut!Har skjult det bak «reisemage og sykdom»
Men i dag har det vært skikkelig ille.. sov kjempelenge for jeg var såååå dårlig. Og når vi endelig kom oss en liten tur til byen så ble jeg helt slått ut da vi kom tilbake igjen. Kvalm, sliten, dårlig og sovna.. fikk maten opp på rommet av min kjære som har løpt som en sykepleier hele dagen for meg
I morgen skal vi i 100 årsdag. Gruer meg allerede - men håper på en god dag i morgen!!![]()

Hadde det med første jenta mi. Da kom kvalmen før jeg visste jeg var gravidNoen som har hatt kvalme allerede 10-11dpo kommer i sånne flush gjennom dagen, men værst på kvelden

Hehe, kjenner meg veldig godt igjenHei damer
Her er det varierende dag for dag.
En dag lite symptomer, så neste dag helt slått ut.
Vondt i hodet, mye på toalettet for og tisse, nesen min er like kraftfull som en blodhund, blir raskt trøtt og sliten i løpet av dagen, tregere mage, må nesten handle mat dag for dag for jeg vet aldri hva som er æsj eller godt den dagen![]()

HihiHehe, kjenner meg veldig godt igjen![]()
I dag gledet jeg meg til hjemmelaget kyllingburger med frisk salat og godt krydder. Det ble bråstopp etter to tugger, maten bare vokste i munnen![]()

Ja sant! Gikk og hentet kurven med norske jordbær i kjøleskapet, det fristet merHihi
Håper du fant noe annet på kjøkkenet rett etterpå, kan jo bli kvalm av og ikke spise også![]()

Ja sant! Gikk og hentet kurven med norske jordbær i kjøleskapet, det fristet mer![]()
Det hørtes fristende utJa sant! Gikk og hentet kurven med norske jordbær i kjøleskapet, det fristet mer![]()