Symptomtråden

13 dpo i dag (testet svaaakt positivt 9 og digital 10 dpo) kjenner ekstremt med murringer/ligament smerter allerede :) ellers har det vekslet mellom ømme brystvorter og generelt litt hormonell :p
 
13+4 nå og siste uken har jeg vært plaget med kvalme mer enn noen gang tidligere i svangerskapet. Håper virkelig dette ikke blir langvarig..
 
Blir så usikker på hva jeg skal gjøre.
Vært skikkelig øm nederst i magen siden i natt. Kjenner det hele tiden. Ingen andre symptomer, men tenker på urinveisinfeksjon.
Blir det for lenge å vente til i morgen med å levere urinprøve til fastlegen?
Det skal nok gå fint å vente til i morgen ettersom du ikke har flere symptomer!
 
Jeg er så trøtt :( sover flere timer etter jobb, noe som selvsagt går ut over kvalitetstid med barna :(
 
Orker ikke mer kvalme og utmattelse….. sitter på kontoret og gråter fordi jeg føler meg så møkk.. ikke får jeg gjort jobben min bra nok og hver ettermiddag går bare til soving eller fosterstilling på sofaen!! Trodde det skulle ha gitt seg nå på 13+2, men har bare blitt verre de siste dagene….
 
Orker ikke mer kvalme og utmattelse….. sitter på kontoret og gråter fordi jeg føler meg så møkk.. ikke får jeg gjort jobben min bra nok og hver ettermiddag går bare til soving eller fosterstilling på sofaen!! Trodde det skulle ha gitt seg nå på 13+2, men har bare blitt verre de siste dagene….
Samme :( Har du fått ny termindato, forresten? Mente vi begge hadde 26/02, men jeg er bare 12+6 :happy8
 
Samme :( Har du fått ny termindato, forresten? Mente vi begge hadde 26/02, men jeg er bare 12+6 :happy8
Ja, på privat UL ble jeg flyttet til 23/2, så forholder meg til den nå. Får se om de er enige i det på Ullevål på mandag!

Er du noe sykemeldt? Begynner å vurdere å be om gradert sykemelding, selv om jeg syns det er skikkelig nederlag...
 
Orker ikke mer kvalme og utmattelse….. sitter på kontoret og gråter fordi jeg føler meg så møkk.. ikke får jeg gjort jobben min bra nok og hver ettermiddag går bare til soving eller fosterstilling på sofaen!! Trodde det skulle ha gitt seg nå på 13+2, men har bare blitt verre de siste dagene….
Jeg føler sånn med deg. Jeg er 14+4 i dag. Kvalmen og utmattelse her også som ikke gir seg. Føler jeg kan sove døgnet rundt. Håper det snart snur for ellers blir detta svangerskapet fryktelig tungt.
 
Ja, på privat UL ble jeg flyttet til 23/2, så forholder meg til den nå. Får se om de er enige i det på Ullevål på mandag!

Er du noe sykemeldt? Begynner å vurdere å be om gradert sykemelding, selv om jeg syns det er skikkelig nederlag...
Niks, var sykemeldt før ferien, men ikke nå. Har vurdert det! Men sliter også med at jeg føler det er nederlag… Før ferien var jeg literally innlagt pga dehydrering, så da var det enklere å ta det «valget» :depressed: Men får liksom ikke gjort så mye annet i livet enn å jobbe og sove nå, og det er jo rimelig kjipt det også :happy8 Tror jeg skal se det an over helgen!
 
Andre trimester er jo ikke der man får mest symptomer, kanskje, men jeg har i alle fall fått to nye - brystene mine har fått små "tigerstriper" av å vokse så mye og så fort , og jeg kan klemme væske ut av dem! Mannen synes det er litt rart, men sikkert mest fordi jeg er så fascinert av det at jeg klemmer på dem ganske ofte.
 
Back
Topp