Symptomtråden

5+2 - veldig sliten.. og veldig ømme pupper.. og ikke minst så lite matlyst atte usj.. men ikke noe værre enn det enda :)
 
Sulten sånn ca. hele tiden :arghh:
 
Asså jeg koker innvendig.. det er så utrolig varmt.. å jeg svetter aldri! Men nå? Måtte stå opp å dusje for det renner av meg.. herregud å mye rart den kroppen styrer med.. samt pupper som er helt grusomt vonde.. så kan tro det var fest i huset da bikkja bestemte seg for å løpe over meg i sofaen å stopper på puppene mine.. 16 kg staff... Ja da var det god stemning et lite øyeblikk:p
 
Har skjult det bak «reisemage og sykdom» :dead:

Men i dag har det vært skikkelig ille.. sov kjempelenge for jeg var såååå dårlig. Og når vi endelig kom oss en liten tur til byen så ble jeg helt slått ut da vi kom tilbake igjen. Kvalm, sliten, dårlig og sovna.. fikk maten opp på rommet av min kjære som har løpt som en sykepleier hele dagen for meg :Heartred

I morgen skal vi i 100 årsdag. Gruer meg allerede - men håper på en god dag i morgen!! :smiley-angelic001
Shit, høres skikkelig heftig ut!
 
Jeg er så oppblåst at jeg ser ut som jeg er godt inni andre trimester, med masse luftsmerter. Litt vanskelig å vite hva som er luftsmerter og hva som er smerter fra livmor noen ganger, så kan være litt skremmende! Har også mye «sprengnings» følelse i underlivet og andre mensenaktige smerter. :/
Ellers er puppene så ømme at jeg lurer på om jeg må legge løping på hylla + hodepine og at jeg er sulten hele tiden og spiser som en hest! Er 4+2 / 4+5 avhengig av om jeg måler fra mens eller eggløsning.
 
4+3. Nå har kvalmen kommet litt. Ikke hele døgnet enda, heldigvis, men kommer i bølger. Vet det bare vil bli verre frem til den blir borte rundt uke 15, så her er det bare å stålsette seg :hungover:
 
Hei damer

Her er det varierende dag for dag.
En dag lite symptomer, så neste dag helt slått ut.
Vondt i hodet, mye på toalettet for og tisse, nesen min er like kraftfull som en blodhund, blir raskt trøtt og sliten i løpet av dagen, tregere mage, må nesten handle mat dag for dag for jeg vet aldri hva som er æsj eller godt den dagen:shifty::happy:
 
Hei damer

Her er det varierende dag for dag.
En dag lite symptomer, så neste dag helt slått ut.
Vondt i hodet, mye på toalettet for og tisse, nesen min er like kraftfull som en blodhund, blir raskt trøtt og sliten i løpet av dagen, tregere mage, må nesten handle mat dag for dag for jeg vet aldri hva som er æsj eller godt den dagen:shifty::happy:
Hehe, kjenner meg veldig godt igjen :arghh: :laughing002
I dag gledet jeg meg til hjemmelaget kyllingburger med frisk salat og godt krydder. Det ble bråstopp etter to tugger, maten bare vokste i munnen:hungover:
 
Hehe, kjenner meg veldig godt igjen :arghh: :laughing002
I dag gledet jeg meg til hjemmelaget kyllingburger med frisk salat og godt krydder. Det ble bråstopp etter to tugger, maten bare vokste i munnen:hungover:
Hihi:happy090
Håper du fant noe annet på kjøkkenet rett etterpå, kan jo bli kvalm av og ikke spise også:depressed:
 
Idag føler jeg meg helt som vanlig. Liker det ikke :hilarious: Blir litt stressa av at symptomene lettet sånn. Eneste jeg har merket idag er at det er sinnsykt vondt nede i livmorområdet når jeg nyser:bored:
 
Er 4+2 og er allerede kvalm. Spesielt etter store måltid. Syns dette er litt vel tidlig så lurer på om det er innbilt kvalme? Ellers har jeg smått ømme pupper, må hyppig tisse og murringer som kommer og går.
 
I dag var et nytt lavmål. Jeg hadde akkurat hoppet av bussen og skulle rusle opp bakkene hjem. Så begynte jeg å kaste opp mens jeg gikk - heldigvis hadde jeg med meg pose!
Helt utslitt etter å ha vasket hus. Sliter med maten i dag. Skal prøve meg på noe rista brød med leverpostei snart. Gleder meg til TUL om 2 dager så jeg har noe å glede meg over
 
Åh guud, jeg er så stuptrøtt.. Føles som at jeg er konstant fyllesyk.. Sov sikkert 11 timer i natt
 
Kjøpte meg armbånd og Phenargan i dag. Å herregud så trøtt og svimmel jeg ble av de. Blir jo totalt ubrukelig.. så jeg må nok be legen om å skrive ut mer Afipran istede.

Ble jo helt løk :dead: :dead:

Ikke hjulpet noe bedre enn Afipran heller, så da fortsetter jeg heller på de som gjorde meg mindre trøtt
 
Back
Topp