Symptomtråden

Oppe å tisser hver natt nå, ikke likt meg. Visste ikke det kunne være en greie så tidlig?
 
Fra og ha null symptomer sist uke til og bææm få ekstremt trøtthet og kvalme nesten gjennom hele dagen. Fy fader det er slitsomt! :dead:

I tillegg suger bønna all næring ut av håret mitt for det har aldri vært tørrere og mer livløst enn nå
 
Kvalmen har blitt en uønsket følgesvenn :laughing002
Ellers er jeg trøtt, ømme bryster og reagerer enda mer på lukt nå enn før. Bare én dag til tidlig ultralyd!!!!
 
Så innihampens trøtt i trynet.. sover halve dagen og fortsatt zombie.
Kan ha noe med kvalmestillende og gjøre også.. men jah.

Også er jeg stort sett kvalm 24/7 nå.
 
hvordan er symptomene deres? jeg er 7+6 men ikke så mye symptomer. kunn trøtt og litt vonde bryst. Jeg synes det er veldig rart at jeg ikke er kvalm i og med at jeg var det med de to andre.
 
hvordan er symptomene deres? jeg er 7+6 men ikke så mye symptomer. kunn trøtt og litt vonde bryst. Jeg synes det er veldig rart at jeg ikke er kvalm i og med at jeg var det med de to andre.
Jeg er 6+4 og her er det også lite symptomer. Men får bare nyte det hvis det vedvarer
 
Sikkert helt tullete, men ser frem til litt tydeligere symptomer, så jeg faktisk kan tro på at jeg er gravid :oops:
Det tenker faktisk jeg også, jeg så jo at det sto 3+ på testen min men jeg klarer ikke helt å tro det i og med at symptomene ikke er der. Kun trøtt og vonde brystvorter som nå er på vei tilbake. Med de to andre var jeg jo kvalm. Faktisk bestilt flere tester nå fordi jeg ikke klarer å tro på det.
 
Mer kvalm etter at jeg passerte 7+0, og har luftsmerter i magen hver dag. Nå er oppkast 4-5 ganger for dagen blitt normalen, verst på morgen og kveld. Opp for å gå på do hver natt, men heldigvis så trøtt at jeg sovner igjen med en gang. :dead:
 
Fortsatt ikke kvalm, men vonde pupper og et sikkelig press nede i magen.
 
Flere som får veldig vondt ved nysing?
Altså jeg må krølle meg sammen til en ball før nysen kommer, hvis ikke får jeg stikkende fæle smerter nederst i magen.
 
I dag var et nytt lavmål. Jeg hadde akkurat hoppet av bussen og skulle rusle opp bakkene hjem. Så begynte jeg å kaste opp mens jeg gikk - heldigvis hadde jeg med meg pose!
Helt utslitt etter å ha vasket hus. Sliter med maten i dag. Skal prøve meg på noe rista brød med leverpostei snart. Gleder meg til TUL om 2 dager så jeg har noe å glede meg over
Høres heftig ut ❤️
 
Jeg VET jeg er gravid. Men det føles ikke sånn :laughing021

Er jo rældårlig 24/7, men føler meg bare sjuk :dead:

Tror ikke det går opp for meg før jeg begynner å kjenne liv denne gang… 10 år siden sist. Føler meg som førstegangs :angel4
 
5+5 idag og ingen symptomer, blir nesten litt bekymra over det hele. Hatt litttt ømme bryster noen få dager og har lite til ingen matlyst, men det er ikke fordi jeg er kvalm eller noe. Så jeg har begynt å Google meg litt ihjel selv om det er nummer tre, og jeg vet det er tidlig.
 
4+3. Nå har kvalmen kommet litt. Ikke hele døgnet enda, heldigvis, men kommer i bølger. Vet det bare vil bli verre frem til den blir borte rundt uke 15, så her er det bare å stålsette seg :hungover:
Tar du noko kvalmestillende? ☺️
 
Igår hadde jeg veeeldig mye av noe som lignet EL slim, er nå i uke 6 (mest trolig :p ) er dette normalt?
Ser eg e treig med å oppdatere meg på tråden, så mulig du har fått svar. Altså, alt er mulig når ein er gravid vistnok :hilarious: men, eg har ikkje hørt om så mange som har blankt slim som gravid, men slim generelt, helst kvitaktig er veldig vanlig iallefall. Ofte i stoore mengder sammen med slik vått, slik at ein trur ein blør kvar gang ein er på do. Alltid festlig!:bag:
 
Oppe å tisser hver natt nå, ikke likt meg. Visste ikke det kunne være en greie så tidlig?
Ja det er fint med hormoner som gjer all glatt muskulatur (som blæra) slapp:hilarious: tissing er værst i starten og slutten, iallefall hos meg!
 
Back
Topp