Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også!Oppe å tisser hver natt nå, ikke likt meg. Visste ikke det kunne være en greie så tidlig?

Jeg er 6+4 og her er det også lite symptomer. Men får bare nyte det hvis det vedvarerhvordan er symptomene deres? jeg er 7+6 men ikke så mye symptomer. kunn trøtt og litt vonde bryst. Jeg synes det er veldig rart at jeg ikke er kvalm i og med at jeg var det med de to andre.
Det tenker faktisk jeg også, jeg så jo at det sto 3+ på testen min men jeg klarer ikke helt å tro det i og med at symptomene ikke er der. Kun trøtt og vonde brystvorter som nå er på vei tilbake. Med de to andre var jeg jo kvalm. Faktisk bestilt flere tester nå fordi jeg ikke klarer å tro på det.Sikkert helt tullete, men ser frem til litt tydeligere symptomer, så jeg faktisk kan tro på at jeg er gravid![]()
Samme som meg det.. å trøtt som fyFortsatt ikke kvalm, men vonde pupper og et sikkelig press nede i magen.
Høres heftig utI dag var et nytt lavmål. Jeg hadde akkurat hoppet av bussen og skulle rusle opp bakkene hjem. Så begynte jeg å kaste opp mens jeg gikk - heldigvis hadde jeg med meg pose!
Helt utslitt etter å ha vasket hus. Sliter med maten i dag. Skal prøve meg på noe rista brød med leverpostei snart. Gleder meg til TUL om 2 dager så jeg har noe å glede meg over

I går var en dagHøres heftig ut![]()
formen var heldigvis bedre i dag.Tar du noko kvalmestillende?4+3. Nå har kvalmen kommet litt. Ikke hele døgnet enda, heldigvis, men kommer i bølger. Vet det bare vil bli verre frem til den blir borte rundt uke 15, så her er det bare å stålsette seg![]()
Ser eg e treig med å oppdatere meg på tråden, så mulig du har fått svar. Altså, alt er mulig når ein er gravid vistnokIgår hadde jeg veeeldig mye av noe som lignet EL slim, er nå i uke 6 (mest trolig) er dette normalt?
men, eg har ikkje hørt om så mange som har blankt slim som gravid, men slim generelt, helst kvitaktig er veldig vanlig iallefall. Ofte i stoore mengder sammen med slik vått, slik at ein trur ein blør kvar gang ein er på do. Alltid festlig!
Ja det er fint med hormoner som gjer all glatt muskulatur (som blæra) slappOppe å tisser hver natt nå, ikke likt meg. Visste ikke det kunne være en greie så tidlig?
tissing er værst i starten og slutten, iallefall hos meg!