Symptomtråden

5+0:
Trøtt
Tett i nesen ( mulig bare allergi)
Brystene har vokst
Veldig sensitive brystvorter!
Murring
Andpusten
Humørsvingninger!
Litt kvalm, men heldigvis ikke så mye enda :)
 
Kribling i beina / rastløse bein på kveld eller når jeg er trøtt. Plagdes mye med det siste trimester med nr1, og kan ikke akkurat påstå at dette er et gledelig gjensyn:arghh: …også allerede??
 
6+5
Minimalt med symptomer til nå. Men siste dagene har jeg vert mye tett/hodeverk/svimmel og litt småkvalm. Forrige svangerskap ankom kvalmen rundt uke 7/8 så forbereder meg på det verste snart..
 
Noen andre uten symptomer? 5+6 ‍♀️
Helt vanlig å være uten symptomer også :)
Her i denne tråden skriver jo flest av de som faktisk har symptomer, så da er det kanskje lett å føle det er unormalt å ikke ha noen.
I min første graviditet hadde jeg ikke et eneste symptom før jeg fikk mage og det etterhvert ble tungt :)
 
5+1
Ømme bryst
Andpusten
Tett nese
Trøtt

Og idag… utflod som lignet eggløsningslim med litt rosa blod :arghh:
Det stoppet fort, var i kontakt med gyn og skulle komme inn om det tok seg opp:Heartpink
 
Hvordan gikk det å skjule ? :)
Har skjult det bak «reisemage og sykdom» :dead:

Men i dag har det vært skikkelig ille.. sov kjempelenge for jeg var såååå dårlig. Og når vi endelig kom oss en liten tur til byen så ble jeg helt slått ut da vi kom tilbake igjen. Kvalm, sliten, dårlig og sovna.. fikk maten opp på rommet av min kjære som har løpt som en sykepleier hele dagen for meg :Heartred

I morgen skal vi i 100 årsdag. Gruer meg allerede - men håper på en god dag i morgen!! :smiley-angelic001
 
Har skjult det bak «reisemage og sykdom» :dead:

Men i dag har det vært skikkelig ille.. sov kjempelenge for jeg var såååå dårlig. Og når vi endelig kom oss en liten tur til byen så ble jeg helt slått ut da vi kom tilbake igjen. Kvalm, sliten, dårlig og sovna.. fikk maten opp på rommet av min kjære som har løpt som en sykepleier hele dagen for meg :Heartred

I morgen skal vi i 100 årsdag. Gruer meg allerede - men håper på en god dag i morgen!! :smiley-angelic001
Oppdatering:

Det gikk heldigvis veldig bra! Var flink og gjorde alt «riktig» på morgenen. Satte på alarm en god stund før jeg måtte stå opp, tok kvalmestillende, gikk på do og la meg til å sove litt mer. Ny alarm hvor jeg tvinger i meg salt chips, for så å stelle meg forsiktig i senga. Og deretter gå ned å spise frokost.

Ta det med ro etter frokost og deretter reise avgårde i selskap. Måtte krype inn i bilen med AC på etter nærmere 5 timer i selskapet og ny dose med kvalmestillende.

Var flink og spise og drikke masse gjennom hele dagen. Så det gikk overraskende bra :happy093
 
I dag klarte jeg faktisk å sove helt til 10! Jeg våkner vanligvis klokka 7 av kvalmen. Nå for tiden sover jeg med en sports bh for å holde puppene nogenlunde på plass. Hvis ikke våkner jeg av hvor vonde de er om jeg snur meg i søvne :laughing002
 
Er Phenargan sterkere/mer effektive enn Afipran? :anyone

Ser jeg er snart tom for Afipran (var kun 20 tabletter i den boksen) mens jeg har en resept på 25mg Phenargan 100tabletter
 
Er Phenargan sterkere/mer effektive enn Afipran? :anyone

Ser jeg er snart tom for Afipran (var kun 20 tabletter i den boksen) mens jeg har en resept på 25mg Phenargan 100tabletter
Phenargan står høyere på lista enn Afipran veit jeg.. så du må nesten bare prøve hva som funker best for deg ❤️
 
Fortsatt kun tissetrengt. 4+2. Spent på når kvalmen slår inn, for den blir jeg nok å slite med døgnet rundt frem til uke 15
 
Back
Topp