Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
…også allerede??Helt vanlig å være uten symptomer ogsåNoen andre uten symptomer? 5+6 ![]()
Hvordan gikk det å skjule ?Kvalmen er verre i dag.. har også en dundrende hodeverk.
Kommer sånn 12 mennesker her på fellesmiddag i dag. Dette begynner å bli vanskelig å skjule![]()
Har skjult det bak «reisemage og sykdom»Hvordan gikk det å skjule ?![]()

Lovehearts??Halsbrann uten like her i kveld, og jeg er tom for syrenøytraliserende D:
Takk for tipset! Kanskje jeg faktisk må kjøre til bensinstasjonen, selv om vi bor i ingenmannslandLovehearts??

Oppdatering:Har skjult det bak «reisemage og sykdom»
Men i dag har det vært skikkelig ille.. sov kjempelenge for jeg var såååå dårlig. Og når vi endelig kom oss en liten tur til byen så ble jeg helt slått ut da vi kom tilbake igjen. Kvalm, sliten, dårlig og sovna.. fikk maten opp på rommet av min kjære som har løpt som en sykepleier hele dagen for meg
I morgen skal vi i 100 årsdag. Gruer meg allerede - men håper på en god dag i morgen!!![]()

Det er en veldig fin nødløsning når alt annet er stengt!Takk for tipset! Kanskje jeg faktisk må kjøre til bensinstasjonen, selv om vi bor i ingenmannsland![]()

Phenargan står høyere på lista enn Afipran veit jeg.. så du må nesten bare prøve hva som funker best for degEr Phenargan sterkere/mer effektive enn Afipran?
Ser jeg er snart tom for Afipran (var kun 20 tabletter i den boksen) mens jeg har en resept på 25mg Phenargan 100tabletter