Symptomtråden

Etter flere uker mer eller mindre uten murringer hadde jeg plutselig masse kramper og stikk i går (6+6). Sammen med relativt milde andre symptomer (spesielt sammenliknet med mitt forrige svangerskap) forventet jeg at det var over. Men nei, jeg har fortsatt ikke begynt å blø, og krampene er borte i dag. Ikke til å bli klok på!
 
Masse press nederst i magen idag. Og tisser annenhver time :p
 
Sikkert helt tullete, men ser frem til litt tydeligere symptomer, så jeg faktisk kan tro på at jeg er gravid :oops:
 
Følelsene begynner vist å ta litt av ja. Ble plutselig så veldig rørt, og begynte å gråte, av at besteforeldrene til noen på Sommerhytta kom på besøk. Ikke at de sa noe som helst, men de bare kom på besøk :laughing002
 
Herregud jeg er så følsom om dagen, lei meg ene øyeblikket, overlykkelig det neste, griner for alt fint jeg leser eller ser på tv f.eks om jeg blir rørt, eller får kraftige latteranfall hvor jeg griner og ler alt for mye i forhold til hvor morsomt det egentlig var.... Jeg dauer... :hilarious: :hilarious: :hilarious: noen flere som har det sånn?
Yup. I stadig økende grad. Aaaa jeg hadde glemt hvor heftig det er å være gravid!
 
Sammen med ein ikkje dobling, men likavell heilt innanfor stigning på hCG (fra 1400 - 3700 på 4 dagar), og at dette er første dagen eg føler meg mindre kvalm, så melder bekymringene seg. Snakk om å ha komplekser i livet. Altså, eg har vært sjuk lenge, og dette er første dagen eg våkna med normal energi og berre litt tett i bihuler. Det er også 6. dagen min på kvalmestillande, uten at eg blir stuptrøtt, som betyr at kroppen tilpasse seg dei og dei fungerer slik dei skal. Eg spyr nesten kvar gong eg kjenne sult følelse, og magen er i ulage og har vært det heile dagen, men kvalmen har berre ikkje vært lika hemmande, og då e liksom løpet kjørt oppi hodet mitt :hilarious:

Er vell helst at eg har mista kjemisk, og i 2.trimester, men aldri utover i 1.trimester liksom, som gjer at eg føle at nå må eg vell oppleva det også. Skikkelig skikkelig teit. Må rista det av meg, og det prøveresultatet idag.
 
Sikkert helt tullete, men ser frem til litt tydeligere symptomer, så jeg faktisk kan tro på at jeg er gravid :oops:
Skjønner deg godt! :hilarious: Her har kvalmen vært økende siden mandag, og jeg er bare såå happy. Et tegn på jeg faktisk er gravid liksom!
 
Kvalmen gir seg ikke. I går var den verste dagen så langt og jeg vegrer meg til å stå opp i dag :arghh: Jeg har (alkoholfritt) utdrikningslag til lørdag og lurer på hvordan i alle dager dette skal gå.
Jeg er ikke veldig bekymret for å miste for tiden, siden symptomene har meg i et jerngrep. Prøver å tenke positivt, men jeg blir helt tullete av å gå rundt og være dårlig 24/7
 
Trøtt og uggen i kroppen. Går egentlig bare å venter på at kvalmen skal melde sin fulle ankomst :inpain:
 
Ekstremt sulten hele tiden, kvalmedempende hjelper litt FOR godt :hilarious:

Er ikke vandt med dette :laughing021
 
Back
Topp