Symptomtråden

Noen som har hatt løs mage som symptom? Uke 5+3.
Jeg har! Våknet i natt og var kjempe varm, nesten feberfølelse. Igår var jeg kjempe kvalm og dårlig matlyst. Fortsatt dårlig matlyst, men ikke kvalm og ikke så ømme pupper idag som i går. Men hatt løs mage idag, blir nesten litt redd for at det går gærne veien av sånne symptomer som varierer:dead: jeg er 5+1 forresten.
 
Noen som har hatt løs mage som symptom? Uke 5+3.
Jepp, hatt det stort sett siden 4dpo :hilarious: måtte sjølv google om det var vanlig å få løs mage ved svangerskapskvalme sånn istedenfor å spy liksom.. blei ikkje særlig klok. Men magen har det ikkje bra :sorry: 5+1 idag.
 
Trøtt, kvalmen kommer sakte men sikkert snikende, murringer i bekken/livmor området og helt ville drømmer. Hadde glemt hvor virkelige drømmene føltes :hilarious:
 
Veldig lite symptomer i dag plutselig, og jeg blir såklart bekymra selv om jeg vet det er helt vanlig!
Ja! Skikkelig dritt å ikke klare å sette pris på dager med bedre form fordi bekymringen tar over i stedet... Jeg hadde en bedre dag i går og det er ikke bare positivt, gitt...
 
Kvalm av og på, generelt dårlig matlyst, og skikkelig trøtt.

Har de siste dagene også kjent på nærmest «strekke-smerter» i nedre del av magen en eller to ganger om dagen. Ubeskrivelig følelse..

Og ja - skikkelig bekymra for ALT
 
Ja fleire kan bli svimle av blodtrykksfallet, men det er også slik at kroppen starter auke av blodvolum umiddelbart når du blir gravid, og har du lite jern etc så kan det slå ut som svimmelhet. Kanskje du burde vurdert å tatt ein kontroll av blodtrykk og nokre blodprøver og kanskje begynt tidligere med tilskudd?
Legetime neste uke, og følte på at han ikke ville ha meg inn før, så prøver å holde ut. Litt bedre i dag, så kanskje det er litt sånn tilvenning av endret blodtrykk/ økt blodvolum? Begynte med vitaminer som også inneholder jern da jeg fant ut at jeg var gravid, men nå orket jeg ikke mer forstoppelse, så måtte ta en pause.
 
Null symptomer utenom at jeg tisser minst en gang i timen. Men for min del så er null symptomer positivt frem til uke 5-7 et sted.
 
Har skikkelig strekk nederst i magen enkelte ganger, og da mener jeg skikkelig! Spesielt om jeg har ligget på sofaen en stund, og bruker magemusklene til og komme meg opp:dead: kjennes ut som jeg revner!! Flere som har det slik?
 
Var fri for tidligtester i går, så har testet videre i dag med vanlige for å «sjekke streken». Streken er svakere enn jeg hadde trodd, og nå har jeg litt panikk inni meg. Når jeg tenker logisk på det så er jo vanlig-testene mye mindre sensitiv, men fortsatt! Sikkelig bekymra… og når jeg begynner å kjenne etter synes jeg at det er mindre symptomer i dag. :(
 
Jepp, hatt det stort sett siden 4dpo :hilarious: måtte sjølv google om det var vanlig å få løs mage ved svangerskapskvalme sånn istedenfor å spy liksom.. blei ikkje særlig klok. Men magen har det ikkje bra :sorry: 5+1 idag.
Jeg veksler mellom løs og treg mage :bored: Og er på do så mange ganger for dag nå (3-7) Ikke vanlig for meg. Hadde ikke linket det opp mot graviditet før nå:hilarious:
 
5+0 og der kom brått svimmelhet og kvalme. Har kastet opp sju ganger ila natta og morningen, og jobber nå skikkelig hardt for å greie å få i meg noe mat igjen.

Noen gode tips mot kvalmen, og for å greie å holde på noe mat? Funker noe av det kvalmedempende man kan få på apoteket?
Og hvordan er det med kvalme og oppkast, er det ofte konstant eller kan jeg håpe på at ikke hver dag blir like ille?

Har ellers litt stikkinger i magen sånn av og på.
 
Her er jeg helt slått ut om dagen, null energi og svimmelhetsanfall som gjør at jeg ikke klarer å reise meg opp, mye vondt i hodet, sykt kvalm, og sliter med å få i meg mat, orker ingenting og kjempesensitiv på lyder og lukter. Håper ikke dette varer... :hilarious:
 
3+5 og uvel/småkvalm har meldt seg alt!
 
Litt murringer i dag i tillegg til hyppig vannlating. IKM er trolig i morgen.
 
5+0 og der kom brått svimmelhet og kvalme. Har kastet opp sju ganger ila natta og morningen, og jobber nå skikkelig hardt for å greie å få i meg noe mat igjen.

Noen gode tips mot kvalmen, og for å greie å holde på noe mat? Funker noe av det kvalmedempende man kan få på apoteket?
Og hvordan er det med kvalme og oppkast, er det ofte konstant eller kan jeg håpe på at ikke hver dag blir like ille?

Har ellers litt stikkinger i magen sånn av og på.
Laget egen tråd om dette nå. Les gjerne der :Heartred
 
Her har tydeligvis kvalmen meldt sin ankomst, og det på kveldstid. Hvilepulsen har økt med rundt 20-25 slag/min, og det merkes..!:hungover: Ellers føler jeg at jeg tisser hele tiden :hilarious:
 
Må tisse hver time.
Panna er full av små nupper, sikkert 10 år siden sist jeg hadde så uren hud :hilarious:
Og nupper rundt munn og nese
Murringer
Litt stikkinger i brystene
Øm/støl i lyske
 
Back
Topp