Hatt det siden positiv test! 7+0 i dagNoen som har hatt løs mage som symptom? Uke 5+3.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hatt det siden positiv test! 7+0 i dagNoen som har hatt løs mage som symptom? Uke 5+3.
Jeg har! Våknet i natt og var kjempe varm, nesten feberfølelse. Igår var jeg kjempe kvalm og dårlig matlyst. Fortsatt dårlig matlyst, men ikke kvalm og ikke så ømme pupper idag som i går. Men hatt løs mage idag, blir nesten litt redd for at det går gærne veien av sånne symptomer som variererNoen som har hatt løs mage som symptom? Uke 5+3.
jeg er 5+1 forresten.Jepp, hatt det stort sett siden 4dpoNoen som har hatt løs mage som symptom? Uke 5+3.
måtte sjølv google om det var vanlig å få løs mage ved svangerskapskvalme sånn istedenfor å spy liksom.. blei ikkje særlig klok. Men magen har det ikkje bra
5+1 idag.
Ja! Skikkelig dritt å ikke klare å sette pris på dager med bedre form fordi bekymringen tar over i stedet... Jeg hadde en bedre dag i går og det er ikke bare positivt, gitt...Veldig lite symptomer i dag plutselig, og jeg blir såklart bekymra selv om jeg vet det er helt vanlig!
Legetime neste uke, og følte på at han ikke ville ha meg inn før, så prøver å holde ut. Litt bedre i dag, så kanskje det er litt sånn tilvenning av endret blodtrykk/ økt blodvolum? Begynte med vitaminer som også inneholder jern da jeg fant ut at jeg var gravid, men nå orket jeg ikke mer forstoppelse, så måtte ta en pause.Ja fleire kan bli svimle av blodtrykksfallet, men det er også slik at kroppen starter auke av blodvolum umiddelbart når du blir gravid, og har du lite jern etc så kan det slå ut som svimmelhet. Kanskje du burde vurdert å tatt ein kontroll av blodtrykk og nokre blodprøver og kanskje begynt tidligere med tilskudd?
kjennes ut som jeg revner!! Flere som har det slik?Jeg veksler mellom løs og treg mageJepp, hatt det stort sett siden 4dpomåtte sjølv google om det var vanlig å få løs mage ved svangerskapskvalme sånn istedenfor å spy liksom.. blei ikkje særlig klok. Men magen har det ikkje bra
5+1 idag.
Og er på do så mange ganger for dag nå (3-7) Ikke vanlig for meg. Hadde ikke linket det opp mot graviditet før nå

Laget egen tråd om dette nå. Les gjerne der5+0 og der kom brått svimmelhet og kvalme. Har kastet opp sju ganger ila natta og morningen, og jobber nå skikkelig hardt for å greie å få i meg noe mat igjen.
Noen gode tips mot kvalmen, og for å greie å holde på noe mat? Funker noe av det kvalmedempende man kan få på apoteket?
Og hvordan er det med kvalme og oppkast, er det ofte konstant eller kan jeg håpe på at ikke hver dag blir like ille?
Har ellers litt stikkinger i magen sånn av og på.

Ellers føler jeg at jeg tisser hele tiden