Symptomtråden

Nå stresser jeg igjen over lite symptomer... Har knapt merket noe ting de 2 siste dagene.. Grugleder meg til ul uti neste uke.
Det går sikkert bra! Venninnen min hadde null symptomer hele graviditeten, og hennes baby er kjempefin
 
Idag får jeg en slags stål smak av alle typer kaffe :wtf: flere som har opplevd det? Nesten så kaffe’n blir syrlig på tunga:hilarious: vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det:hilarious:
 
Har en skikkelig tøff dag i dag.. ikke hatt noe energi. Svimler bare jeg beveger på meg, andpusten av å gå fra ene enden av rommet til den andre. Kvalm absolutt hele tiden.. får nesten ikke i meg mat. Har ikke kastet opp, men det er fordi jeg stopper å spise når jeg kjenner kvalmen kommer..

Men i dag er det tøft. Tøft å vite dette er min nye hverdag for de (verste fall) neste 7 mnd… :sad010

Jeg er glad for å få en ny baby, og et nytt barn. Men jeg må bare innrømme dette er ufattelig tøft…
Jeg forstår deg så godt. Husk at alle følelser er lov og det er greit å synes at svangerskap er pyton til tider. Håper du finner noe som kan distrahere deg og at symptomene letter snart. Sender deg en stor klem :Heartred
 
ingen symptomer her heller..
meen, jeg føler jeg kan «kjenne» symfyse/livmor heeelt nede. Som en klump. Noen andre som gjør det? Vil gjerne høre om dere som ikke kjenner det heller, for jeg føler jeg kjenner det mindre nå enn for 1 uke siden.. :smiley-ashamed005 6+4 om det har noe å si
 
ingen symptomer her heller..
meen, jeg føler jeg kan «kjenne» symfyse/livmor heeelt nede. Som en klump. Noen andre som gjør det? Vil gjerne høre om dere som ikke kjenner det heller, for jeg føler jeg kjenner det mindre nå enn for 1 uke siden.. :smiley-ashamed005 6+4 om det har noe å si
Du er noe lengre enn meg. Jeg er 5+1 pg har ingen sympotomer men kan heller ikke kjenne noe slik du beskriver. Har litt fett nederst på magen riktig nok ‍♀️
 
Idag er jeg bare sliten og har ømme pupper.. kjenner trykk nederst i magen men det er litt sånn av å på. Blir spennende med nye målinger til uka.. :)
 
God morgen alle sammen! Føler det siste døgnet beskriver symptomene mine godt:
Holdt på å sovne fra kl. var 18, gråt litt da kjøkkensaksa var borte, la meg kl. 21, sov med sports-BH fordi puppene var så ømme, våknet 04:30 av at jeg måtte tisse, våknet igjen 08:15 og fikk ikke sove mer før kvalmen meldte seg. Så nå ligger jeg på sengekanten og spiser litt Ritz og beveger meg sakte for å ikke kaste opp
Off, det e ikkje lett å være gravid :hilarious: beklager at eg ler, men ingen andre enn gravide finner på å grine av at kjøkkensaksa er borte :laughing021
 
6+4
Phu, der kom det første marerittet. Jeg var norsk vernepliktig (ung og uerfaren) og ble sendt til Ukraina.
Får vel begynne å begrense litt hvilke nyheter jeg leser for å ikke gi hodet alt for mye inspirasjon fremover...
 
ingen symptomer her heller..
meen, jeg føler jeg kan «kjenne» symfyse/livmor heeelt nede. Som en klump. Noen andre som gjør det? Vil gjerne høre om dere som ikke kjenner det heller, for jeg føler jeg kjenner det mindre nå enn for 1 uke siden.. :smiley-ashamed005 6+4 om det har noe å si
Du er noe lengre enn meg. Jeg er 5+1 pg har ingen sympotomer men kan heller ikke kjenne noe slik du beskriver. Har litt fett nederst på magen riktig nok ‍♀️

Jeg har jo ikke kommet like langt som noen av dere (4+5), men blir i alle fall veldig betrygget av å lese om andre som ikke har noen symptomer enda, som ligger foran meg i løypa. Så takk for at dere deler! Kjente litt stikking nederst i magen for noen dager siden, men ingenting spesielt nå.
 
3+3 idag så er veeeeldig tidlig.
Eneste jeg merker av symptomer er st tannkjøttet blør lett når jeg pusser tennene (har vært helt likt begge gangene jeg har vært gravid før), og jeg har noen kvalmebølger i løpet av dagen.
Kommer sikkert til å angre på å si dette, men håper jeg får mer symptomer snart :hilarious: Føles liksom litt tryggere og mer ekte på en måte:bored:
 
3+3 idag så er veeeeldig tidlig.
Eneste jeg merker av symptomer er st tannkjøttet blør lett når jeg pusser tennene (har vært helt likt begge gangene jeg har vært gravid før), og jeg har noen kvalmebølger i løpet av dagen.
Kommer sikkert til å angre på å si dette, men håper jeg får mer symptomer snart :hilarious: Føles liksom litt tryggere og mer ekte på en måte:bored:
Åååh, e du gravid :woot: så kjekt! Gratulera ❤️
 
Oh, hello, pregnancy brain! I dag tømte jeg kaffen rett i koppen :laughing002
Pregnancy brain! Altså jeg glemmer og tabber meg ut og gjør feil over en lav sko for tiden. Føler jeg bare vaser rundt fra rom til rom uten å vite hva jeg skal. Det å gå i butikken uten plan og perfekt liste med ALLE ingrediensene og mengde skrevet ned, det kan jeg bare glemme :laughing001

Vi er på hyttetur i helga. Og resultatet av pakkingen var helt tragisk. Bla.a. 3 voksentannkremer og ingen barnetannkrem. Tror dere jeg har husket å handle inn barnetannkrem en av de mange gangene vi har stoppet i butikker? Neida!

Det hjalp heller ikke at mini selv har pakket inn og ut av bagene og tatt med seg de rareste ting uten at jeg fikk det med meg. Så hun hadde tatt med seg 11 par sokker hun hadde lurt inn i en sidelomme. :happy7
 
Noe må ha slått meg i ryggen i natt for plutselig har jeg pupper:confused2
 
Back
Topp