Symptomtråden

Nå kom stikking i livmor igjen( hadde dette 4 dpo også, tenkte det var festesmerte)
Er ganske så kraftig smerte, bare i typ et sekund men over flere omganger. Sto på et par minutter og har nå roa seg igjen. Er dette ligamentssmerter? Eller burde jeg bekymre meg?
 
Last edited:
Nå kom stikking i livmor igjen( hadde dette 4 dpo også, tenkte det var festesmerte)
Er ganske så kraftig smerte, bare i typ et sekund men over flere omganger. Sto på et par minutter og har nå roa seg igjen. Er dette ligamentssmerter? Eller burde jeg bekymre meg?
Det trenger ikkje være direkte ligamentsmerter heller, er mykje nerver og styr som blir flytta på/trykk på og som både stikke og ile relativt intenst innimellom. Ein liten prøvesmake på korleis det blir når hodet til baby fyller heile rommet der nede og presser på alle dei rette plassane :hilarious: du trenge nok ikkje bekymre deg ❤️
 
Det trenger ikkje være direkte ligamentsmerter heller, er mykje nerver og styr som blir flytta på/trykk på og som både stikke og ile relativt intenst innimellom. Ein liten prøvesmake på korleis det blir når hodet til baby fyller heile rommet der nede og presser på alle dei rette plassane :hilarious: du trenge nok ikkje bekymre deg ❤️
Takk for svar! :Heartred
 
Ømme boobs, såre nipler, helt gruuusom vond smak i munnen og det røsker og river rundt eggstokker og lyske. For ikke å snakke om kvalmen som kommer i bølger, men virker å være verst formiddag og kveld. Det er umulig å holde seg våken etter kl 18 og alt smaker litt sur sitron :cool:
 
5+1 og omtrent bare såre nipler og bitte litt ømme bryst engster meg for lite symptomer foreløpig.
 
God morgen alle sammen! Føler det siste døgnet beskriver symptomene mine godt:
Holdt på å sovne fra kl. var 18, gråt litt da kjøkkensaksa var borte, la meg kl. 21, sov med sports-BH fordi puppene var så ømme, våknet 04:30 av at jeg måtte tisse, våknet igjen 08:15 og fikk ikke sove mer før kvalmen meldte seg. Så nå ligger jeg på sengekanten og spiser litt Ritz og beveger meg sakte for å ikke kaste opp
 
God morgen alle sammen! Føler det siste døgnet beskriver symptomene mine godt:
Holdt på å sovne fra kl. var 18, gråt litt da kjøkkensaksa var borte, la meg kl. 21, sov med sports-BH fordi puppene var så ømme, våknet 04:30 av at jeg måtte tisse, våknet igjen 08:15 og fikk ikke sove mer før kvalmen meldte seg. Så nå ligger jeg på sengekanten og spiser litt Ritz og beveger meg sakte for å ikke kaste opp
Hvor langt er du på vei?
 
Kun 4+4, men synes det er litt vanskelig at jeg ikke merker noe særlig. Hatt litt stikking nederst i magen tidligere i uka, men det siste døgnet har jeg ikke merket noe. Vet jo at det er tidlig og det er helt vanlig å ikke kjenne noe særlig enda, men vil jo gjerne ha tegn på at det skjer noe! Når begynte symptomene deres?
 
Kun 4+4, men synes det er litt vanskelig at jeg ikke merker noe særlig. Hatt litt stikking nederst i magen tidligere i uka, men det siste døgnet har jeg ikke merket noe. Vet jo at det er tidlig og det er helt vanlig å ikke kjenne noe særlig enda, men vil jo gjerne ha tegn på at det skjer noe! Når begynte symptomene deres?
Et par dager før forventet mens.. aner ikke når EL var :hilarious:
 
Kun 4+4, men synes det er litt vanskelig at jeg ikke merker noe særlig. Hatt litt stikking nederst i magen tidligere i uka, men det siste døgnet har jeg ikke merket noe. Vet jo at det er tidlig og det er helt vanlig å ikke kjenne noe særlig enda, men vil jo gjerne ha tegn på at det skjer noe! Når begynte symptomene deres?
Ble driiit-trøtt to dager etter forventet menstruasjon Alt det andre kom for et par uker siden. Er 6+5
 
Nå stresser jeg igjen over lite symptomer... Har knapt merket noe ting de 2 siste dagene.. Grugleder meg til ul uti neste uke.
 
Nå stresser jeg igjen over lite symptomer... Har knapt merket noe ting de 2 siste dagene.. Grugleder meg til ul uti neste uke.
Samme her.. men ikke UL før om 1.5 uke ish..
Puppene er forsåvidt litt større, og ømme.
Er litt trøtt men har også jobba mye i det siste og sovet dårlig.. så føler alle symptom likesågodt kan re andre ting.. ikke noe særlig murring lenger, er 6+2
 
Har en skikkelig tøff dag i dag.. ikke hatt noe energi. Svimler bare jeg beveger på meg, andpusten av å gå fra ene enden av rommet til den andre. Kvalm absolutt hele tiden.. får nesten ikke i meg mat. Har ikke kastet opp, men det er fordi jeg stopper å spise når jeg kjenner kvalmen kommer..

Men i dag er det tøft. Tøft å vite dette er min nye hverdag for de (verste fall) neste 7 mnd… :sad010

Jeg er glad for å få en ny baby, og et nytt barn. Men jeg må bare innrømme dette er ufattelig tøft…
 
Ingen symptomer idag! For en berg og dalbanereise! :nailbiting:
 
I dag har jeg hatt en dag med ingen andre symptomer enn stillinger i underlivet. Har vært i skremmende god form, i fornøyelsespark hele dagen. Det burde gjort meg glad! Men gjør meg bekymret. Men jeg synes jeg husker det var litt sånn forrige graviditet også. Håper alt er ok :) (6+0)
 
Huh, jeg tror plutselig jeg skjønte hvorfor magen har poppet en hel del allerede! Magemusklene mine har gått hen og delt seg! Merket det helt tilfeldig da jeg lå på gulvet og lekte med vesla - jaggu er det en grøft midt på og spesielt i nærheten av navlen. Det gir jo mening at alt har økt litt når man plutselig har lagt til et par centimeter på omkretsen :p
 
Back
Topp