Symptomtråden

Har kjent på symptomer siden 3dpo:arghh: flere av dem regner jeg med har vært fantomsymptomer.. Hatt et snev av kvalme av og på hver dag, ømme nipler, og mye stikkinger og trykk nederst i magen.
 
Krysser fingrene. Oppdaget MA i uke 9 sist som trolig hadde stoppet utvikling allerede uke 4 ,da hadde jeg også omtrent ingen symptomer
 
Krysser fingrene. Oppdaget MA i uke 9 sist som trolig hadde stoppet utvikling allerede uke 4 ,da hadde jeg også omtrent ingen symptomer
Jeg har opplevd noe lignende. Oppdaget MA ca uke 10. Fosteret hadde sluttet å utvikle seg tidlig. Jeg har ultralyd 7+6 denne gangen. Ser frem til å få en bekreftelse da :Heartred Masse lykke til!
 
Jeg har ømme pupper, pulsøkning/andpusten og syyyykt trøtt… var litt svimmel/kvalm for en uke siden, ikke vært så mye i det siste.
 
Kvalmen slår meg helt ut og jeg kjenner det går ordentlig utover humøret og allmenntilstanden. Bare ligget på sofaen i dag, heldigvis fått sove litt. Kun 10 dager til TUL og jeg håper inderlig at jeg ser noe så jeg får noe å glede meg over. Er 6+2 nå, vil være 7+5 på første ultralyd.
 
6+4
Phu, der kom det første marerittet. Jeg var norsk vernepliktig (ung og uerfaren) og ble sendt til Ukraina.
Får vel begynne å begrense litt hvilke nyheter jeg leser for å ikke gi hodet alt for mye inspirasjon fremover...
Mareritt ja :nailbiting: Hadde helt glemt at det var en greie når man er gravid! Drømte bare om elendighet og at jeg fødte slanger, aliens, zombier og hvem vet hva hver eneste natt forrige gang.
Høres lurt ut å begrense inntrykkene.
 
Kvalmen er borte igjen, men jeg har vært ekstremt svimmel de siste dagene, og det har nesten bare blitt verre av å ligge/ sitte. Føles ikke helt forsvarlig å kjøre bil til og fra jobb, men svimmelhet er vel ganske vanlig? Heldigvis litt bedre i dag. Kjente på halsbrann da jeg skulle legge meg nå, håper det er et engangstilfelle. :hilarious:
 
Mareritt ja :nailbiting: Hadde helt glemt at det var en greie når man er gravid! Drømte bare om elendighet og at jeg fødte slanger, aliens, zombier og hvem vet hva hver eneste natt forrige gang.
Høres lurt ut å begrense inntrykkene.
Huff, enn så lenge har jeg ikke født så mye rart i drømme, det lyder skummelt og slitsomt!
 
Kvalmen er borte igjen, men jeg har vært ekstremt svimmel de siste dagene, og det har nesten bare blitt verre av å ligge/ sitte. Føles ikke helt forsvarlig å kjøre bil til og fra jobb, men svimmelhet er vel ganske vanlig? Heldigvis litt bedre i dag. Kjente på halsbrann da jeg skulle legge meg nå, håper det er et engangstilfelle. :hilarious:
Ja fleire kan bli svimle av blodtrykksfallet, men det er også slik at kroppen starter auke av blodvolum umiddelbart når du blir gravid, og har du lite jern etc så kan det slå ut som svimmelhet. Kanskje du burde vurdert å tatt ein kontroll av blodtrykk og nokre blodprøver og kanskje begynt tidligere med tilskudd?
 
Kvalmen er borte igjen, men jeg har vært ekstremt svimmel de siste dagene, og det har nesten bare blitt verre av å ligge/ sitte. Føles ikke helt forsvarlig å kjøre bil til og fra jobb, men svimmelhet er vel ganske vanlig? Heldigvis litt bedre i dag. Kjente på halsbrann da jeg skulle legge meg nå, håper det er et engangstilfelle. :hilarious:
Jeg var vilt svimmel forrige svangerskap, ikke like ille nå. Det ble mye bedre når jeg beveget meg, altså ikke med en gang men når jeg kom i gang litt. Det lurte meg nok til å gjlte mer enn jeg burde gjort, så til slutt kræsjet formen helt rundt syv uker... Prøver å være mer tålmodig med å hvile nå, men det er jo uansett enklere når formen er bedre :)

For min del var forresten både blodtrykk, jernlager, blodprosent og hydrering helt ok, så hvorfor jeg knapt kunne reise meg uten å gå i bakken hadde de ingen forklaring på... (Og heller ingen hjelp med!)
 
Off, det e ikkje lett å være gravid :hilarious: beklager at eg ler, men ingen andre enn gravide finner på å grine av at kjøkkensaksa er borte :laughing021

Jeg begynte å grine da jeg strakk meg etter et glass som sto på bordet, og så sa mannen «det er mitt» :hilarious: ET GLASS MED VANN. Så innså jeg at det var patetisk, noe som resulterte i hulking. Og jeg sa til stakkaren at han fikk IKKE lov å le:hilarious:
 
Får igjen i dag for at jeg var så god i går.. ekstremt kvalm og har nesten kastet opp flere ganger i dag.
Jeg er sta, og jeg skal holde meg så lenge det går! 7+0 i dag, og den dagen jeg våkna og kasta opp 24/7 med nummer to.. allerede går det bedre enn da!

Har også gått ned 2 kg siden jeg fikk positiv test..

Skal krype til apoteket og hente ut resept på kvalme dempende i dag. Jeg gir meg ikke :smiley-angelic001:smiley-angry007:Heartpink
 
Last edited:
Jeg begynte å grine da jeg strakk meg etter et glass som sto på bordet, og så sa mannen «det er mitt» :hilarious: ET GLASS MED VANN. Så innså jeg at det var patetisk, noe som resulterte i hulking. Og jeg sa til stakkaren at han fikk IKKE lov å le:hilarious:
Jeg skrek (såpass høyt at naboene sikkert hørte det) "JEG ORKER IKKE"! til ett eller annet jeg var forbannet på mannen for ute i hagen i går kveld :p
 
Jeg skrek (såpass høyt at naboene sikkert hørte det) "JEG ORKER IKKE"! til ett eller annet jeg var forbannet på mannen for ute i hagen i går kveld :p

Er ikke lett å være gravid, altså :hilarious:
 
Veldig lite symptomer i dag plutselig, og jeg blir såklart bekymra selv om jeg vet det er helt vanlig!
 
Jeg er så trøøøøøt:bored:sovna jeg også da jeg la toåringen :hilarious:
Jeg også drømmer helt sykt mye merkelig! Men mer sånn om folk jeg kjenner som gjør rare ting :p
 
Back
Topp