Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg prosjektil-spydde i dag.... Du har min fulle sympatiHadde svært lite symptomer fram til 6+2. Nå henger jeg over doskålen pga oppkast og kvalme.
Små måltider og salt potetgull fungerer litt for meg.Ulvehunger!!
Signerer på disse toOpplever at kvalmen ofte kommer på kvelden. Flere med samme erfaring?

eller, føler jeg har kvalme hele dagen egentlig men at den ofte blir verre på kvelden jaAh, her er det ofte kvalme på dagtid. Men kommer snikende på kvelden de siste to dagene.Signerer på disse to![]()
eller, føler jeg har kvalme hele dagen egentlig men at den ofte blir verre på kvelden ja

Yup. I stadig økende grad. Aaaa jeg hadde glemt hvor heftig det er å være gravid!Herregud jeg er så følsom om dagen, lei meg ene øyeblikket, overlykkelig det neste, griner for alt fint jeg leser eller ser på tv f.eks om jeg blir rørt, eller får kraftige latteranfall hvor jeg griner og ler alt for mye i forhold til hvor morsomt det egentlig var.... Jeg dauer...![]()
![]()
noen flere som har det sånn?

Skjønner deg godt!Sikkert helt tullete, men ser frem til litt tydeligere symptomer, så jeg faktisk kan tro på at jeg er gravid![]()
Her har kvalmen vært økende siden mandag, og jeg er bare såå happy. Et tegn på jeg faktisk er gravid liksom!
Jeg har (alkoholfritt) utdrikningslag til lørdag og lurer på hvordan i alle dager dette skal gå.Vi angrer sikkert på ønsket dersom det blir veldig sterke symptomer til slutt, menSkjønner deg godt!Her har kvalmen vært økende siden mandag, og jeg er bare såå happy. Et tegn på jeg faktisk er gravid liksom!

Samme herSå trøtt![]()