Symptomtråden

Flere som får veldig vondt ved nysing?
Altså jeg må krølle meg sammen til en ball før nysen kommer, hvis ikke får jeg stikkende fæle smerter nederst i magen.
Jepp, det er sååå forferdelig nå i starten! Seinere så er det nesten umulig å ikkje tisse på seg når ein nyser, når baby ligger på blæra :hilarious: så ball nå, beina i kryss seinare:laughing021
 
Så trøtt, selvom jeg har sovet ganske godt i natt :sleep011
 
Store! Tunge og vonde bryster.
Litt kvalm av og på
Hard i magen..
Trøtt!
Merker jeg er mer sulten også, men er overvektig så må passe på å ikke spise all for mye, samtidig liker jeg ikke å gå sulten. Synes det er en vanskelig balansegang det der..
 
Store! Tunge og vonde bryster.
Litt kvalm av og på
Hard i magen..
Trøtt!
Merker jeg er mer sulten også, men er overvektig så må passe på å ikke spise all for mye, samtidig liker jeg ikke å gå sulten. Synes det er en vanskelig balansegang det der..
Jeg er også ekstremt sulten! Jeg tenker at den ekstra maten får bare gå sin gang. Jeg trenger 4 knekkebrød, liksom, i stedet for 2, store middagsporsjoner og mellommåltider i tillegg. Rett og slett skrubbsulten døgnet rundt. Men jeg prøver å spise mindre søtt og godteri enn jeg gjør ellers. Sånn at det ikke blir økning av det også :p Frosne druer!! Har vært en deilig kveldssnacks i varmen.
 
7+6 i dag, og det ble en litt kaotisk siste skoledag for barna så her kasta jeg opp for første gang i dag :dead:
Gjorde DRITvondt i brystet :confused:

Har klart å holde meg til kun brekninger frem til nå med å ha full kontroll/rolige morgenener. Men det kunne vi bare drite i i dag. Jeg og sambo hadde i tillegg en småkrangel/diskusjon pga det var hans ansvar å ta barna i dag siden jeg sliter sånn på morgningene..heff..

Dårlig start på dagen.
 
Kvaaalm.Når man tar kvalmestillende, hvor lenge etter kan man kjøre bil? Står at man ikke skal kjøre bil, men ikke om hvor lenge. Kan jeg kjøre bil for eksempel 6 timer etter inntak av pillen? Eller må det gå mer/et døgn? Aldri tatt slike før.
 
Kvaaalm.Når man tar kvalmestillende, hvor lenge etter kan man kjøre bil? Står at man ikke skal kjøre bil, men ikke om hvor lenge. Kan jeg kjøre bil for eksempel 6 timer etter inntak av pillen? Eller må det gå mer/et døgn? Aldri tatt slike før.
Jeg tror det er mest fordi du blir dautrøtt av de pillene at man ikke skal kjøre :hilarious: forrige gang fikk jeg beskjed om å ta de på kvelden. Men ville hørt med legen :happy:
 
Nei, jeg har bare pleid å pine meg gjennom det :laughing002 akkurat nå blir jeg kun kvalm hvis jeg er sulten, så skal ikke klage riktig enda
Du burde tatt kvalmestillande, det er kommet eit som er direkte til gravide nå som heiter Xonvea, det utsetter sjølv dei hardaste HG'ane. Eg pina meg gjennom sist, og ba om kvalmestillande nå, det tar nærmast heile kvalmen min, eg går på afipran då. Så enkelt og så effektivt! :)
 
Får sånn slitsomt "gravidtåke", sliti med det alle gangene og det er ganske slitsomt :wacky:
Hode er slitent heletiden og må jobbe med å konsentrere seg, skikkelig tåke. Finner ingen annen måte å forklare det på :hilarious:
 
Ååhh, jeg trodde jeg hadde UVI fordi det svir å tisse, men testene er negative og nå har det begynt å klø der nede… Kan det være de soppinfeksjonen gravide ofte får tru?
 
Ååhh, jeg trodde jeg hadde UVI fordi det svir å tisse, men testene er negative og nå har det begynt å klø der nede… Kan det være de soppinfeksjonen gravide ofte får tru?
Det kan det være. Èn relativt enkel måte å sjekke det, er å stikke en ren finger opp i skjeden og sjekk utfloden. Ved soppinfeksjon vil det ofte være hvit klumpete/kornete utflod. I tillegg vil du gjerne føle deg tørr i skjeden selv om du har utflod. Jeg måtte pakke innpå med canesten-kapsel i kveld :bored: Fikk soppinfeksjon i første trimester med første barnet også. Det er noe drit, men går fort over med vaginalkapsel og krem - i hvertfall for min del :)
 
Lagt på sofaen i hele kveld og gruet meg til å reise meg opp..:wtf: og joda.. rett på badet og spy. Vet ikke om jeg skal skrive dette på symptom eller milepæl, haha:laughing002
 
Kvalmen har vært skikkelig ille den siste uka :grumpy: All mat vokser i munnen på meg, og når jeg endelig får ned noe, kommer det som regel bare opp igjen. Var hos legen i går og fikk resept på 3 forskjellige kvalmestillende, så nå ber jeg om at en av disse kan gjøre formen litt bedre :smiley-angelic001
 
Veier like mye som jeg gjorde i uke 24 sist :arghh:
Har trøste spist så sinnsykt det siste året etter at et nært familiemedlem døde. Håper jeg klarer å endre på det gjennom graviditeten.
 
Back
Topp