Symptomtråden

Idag kom det rester av crinone ut med mørkebrun/lysrosa fargen. Tydelig noe blødning på gang men virker til å ikke være nok til at det har kommet seg ut engang. Hadde jeg ikke sjekket crinonen så hadde jeg ikke visst det.. så håper det blir borte til i morgen:/
 
Har så sykt vondt i magen.. vridd meg i smerter hele natta. Og får ikke sove igjen..
Har ekstreme luftsmerter og/eller forstoppelse… :dead: :dead:
 
Blææh, har så lite symptomer denne gangen :wtf: bare litt "fyllesyk" innimellom, og veldig ømme nipler( og svære pupper ifølge mannen :p). Også mye strekking og murringer i magen...
Ok da,har visst symptomer :pmen ikke den intense kvalmen jeg venter på :think005
 
Blææh, har så lite symptomer denne gangen :wtf: bare litt "fyllesyk" innimellom, og veldig ømme nipler( og svære pupper ifølge mannen :p). Også mye strekking og murringer i magen...
Ok da,har visst symptomer :pmen ikke den intense kvalmen jeg venter på :think005
Helt likt her.. føler meg uggen når jeg blir sulten, men ikke kvalm.. :p får nyte det så lenge det går :D
 
Helt likt her.. føler meg uggen når jeg blir sulten, men ikke kvalm.. :p får nyte det så lenge det går :D
Ja, samme her hvis jeg ikke spiser ofte og lite...vet jo at kvalme er no dritt, men savner det likevel :hilarious:
 
Jeg våknet med kvalme først på tirsdag denne uken (6+3) og har vært kvalm siden! Kastet opp et par ganger på kveldstid. Ligger stort sett på sofaen hver ettermiddag og kveld etter jobb, helt utslått. Blæ. 7+0 i dag.
 
Kvalm når jeg ikke få spist nok nå, og også når jeg har spist for mye.... Og når jeg har spist noe med for mye sukker. Eller en kopp kaffe!
 
Var hos legen på 4+6 for å ta blodprøve etc., og satt å sa at jeg var heeeelt fin i formen og kjente ingenting. Dagen etter er det som om noen har vridd bryteren til «akutt kvalm»
Kombinert med at jeg har våknet mellom 04-05 de siste nettene fordi jeg er ukomfortabel i varmen, så er det rimelig zombie tilstander.

Gleder meg til å komme hjem å sette varmepumpen på iskaldt og innta sofaen
 
Såå trøtt om dagen og kvalme som kommer og går hele tiden. Spiser jeg for mye = kvalm, spiser jeg for lite = kvalm. Og kaffe, ikke snakk en gang.. :p
 
Såå trøtt om dagen og kvalme som kommer og går hele tiden. Spiser jeg for mye = kvalm, spiser jeg for lite = kvalm. Og kaffe, ikke snakk en gang.. :p
Kaffe er et av de få symptomene jeg har, klarer ikke synet av det :p
Har du prøvd noe kvalmestillende?
 
Kaffe er et av de få symptomene jeg har, klarer ikke synet av det :p
Har du prøvd noe kvalmestillende?
Gruer meg til møte på jobb i morgen hvor alle drikker kaffe :p
Nei, har ikke prøvd kvalmestillende enda, det er ikke så ille heldigvis. Men hvis jeg blir like dårlig som jeg gjorde med datteren min, da skal jeg ha. Legen ville ikke gi meg kvalmestillende selv om jeg kastet opp flere ganger daglig. Fikk beskjed om å kjøpe ingefær kapsler på apoteket:rolleyes:
 
Gruer meg til møte på jobb i morgen hvor alle drikker kaffe :p
Nei, har ikke prøvd kvalmestillende enda, det er ikke så ille heldigvis. Men hvis jeg blir like dårlig som jeg gjorde med datteren min, da skal jeg ha. Legen ville ikke gi meg kvalmestillende selv om jeg kastet opp flere ganger daglig. Fikk beskjed om å kjøpe ingefær kapsler på apoteket:rolleyes:
Hæ? Tuller du??! Bytt lege sier jeg :eek: En lege bør i alle fall vite at gravide ikke skal ha så mye ingefær. Nå ble jeg sur på dine vegne:p selvfølgelig skal du få noe for kvalmen, for noe tull!!
 
Hæ? Tuller du??! Bytt lege sier jeg :eek: En lege bør i alle fall vite at gravide ikke skal ha så mye ingefær. Nå ble jeg sur på dine vegne:p selvfølgelig skal du få noe for kvalmen, for noe tull!!
Var ganske oppgitt da ja og sendte mannen på apoteket for å kjøpe postafen og nutridrink:laughing002 Har heldigvis ny lege nå :) Tenkte jeg skulle ringe denne uka og bestille legetime og fortelle at jeg er gravid
 
Jeg klarer legit ikke å huske hvordan det er å ikke være kvalm 24/7. I kveld nådde jeg et nytt lavmål hvor jeg kastet opp og tissa på meg samtidig :arghh:
Eneste som holder meg gående er synet av et dunkende hjerte og et håp om at lille har det bra der inne.
 
5+4, eneste symptomer er kvalme, hatt det i 2-3 dager nå.
Ellers trøtt og sliten, men sover ikke særlig godt :bored:
 
Jeg klarer legit ikke å huske hvordan det er å ikke være kvalm 24/7. I kveld nådde jeg et nytt lavmål hvor jeg kastet opp og tissa på meg samtidig :arghh:
Eneste som holder meg gående er synet av et dunkende hjerte og et håp om at lille har det bra der inne.
Det er ikke lavmål, det er sånt som skjer! Håper du blir bedre Den Sætre-kjeksen hjelper litt for meg, men må ha kvalmestillende i bakhånd til de verste dagene. Ingen skam i dette, kroppen din jobber hardt ❤️
 
Back
Topp