DinaD
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Skuddårsspirene 2024
❁ Juliskatter 2026 ❁
Er helt normalt <3 lest masse om det idag og det er livmor som strekker seg ut7+0 og begynt å få menssmurringer. Flere her?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er helt normalt <3 lest masse om det idag og det er livmor som strekker seg ut7+0 og begynt å få menssmurringer. Flere her?
Jeg har hatt mye av det, og hadde mye av det sist også...så det er nok livmoren som jobberEr helt normalt <3 lest masse om det idag og det er livmor som strekker seg ut![]()

bare litt "fyllesyk" innimellom, og veldig ømme nipler( og svære pupper ifølge mannen 
Helt likt her.. føler meg uggen når jeg blir sulten, men ikke kvalm..Blææh, har så lite symptomer denne gangenbare litt "fyllesyk" innimellom, og veldig ømme nipler( og svære pupper ifølge mannen
). Også mye strekking og murringer i magen...
Ok da,har visst symptomermen ikke den intense kvalmen jeg venter på
![]()
Ja, samme her hvis jeg ikke spiser ofte og lite...vet jo at kvalme er no dritt, men savner det likevelHelt likt her.. føler meg uggen når jeg blir sulten, men ikke kvalm..får nyte det så lenge det går
![]()

Hatt murringer siden uke 4. Er 5+1 nå.7+0 og begynt å få menssmurringer. Flere her?
Kaffe er et av de få symptomene jeg har, klarer ikke synet av detSåå trøtt om dagen og kvalme som kommer og går hele tiden. Spiser jeg for mye = kvalm, spiser jeg for lite = kvalm. Og kaffe, ikke snakk en gang..![]()
Gruer meg til møte på jobb i morgen hvor alle drikker kaffeKaffe er et av de få symptomene jeg har, klarer ikke synet av det
Har du prøvd noe kvalmestillende?
Hæ? Tuller du??! Bytt lege sier jegGruer meg til møte på jobb i morgen hvor alle drikker kaffe
Nei, har ikke prøvd kvalmestillende enda, det er ikke så ille heldigvis. Men hvis jeg blir like dårlig som jeg gjorde med datteren min, da skal jeg ha. Legen ville ikke gi meg kvalmestillende selv om jeg kastet opp flere ganger daglig. Fikk beskjed om å kjøpe ingefær kapsler på apoteket![]()
Var ganske oppgitt da ja og sendte mannen på apoteket for å kjøpe postafen og nutridrinkHæ? Tuller du??! Bytt lege sier jegEn lege bør i alle fall vite at gravide ikke skal ha så mye ingefær. Nå ble jeg sur på dine vegne
selvfølgelig skal du få noe for kvalmen, for noe tull!!
Har heldigvis ny lege nå Det er ikke lavmål, det er sånt som skjer! Håper du blir bedre Den Sætre-kjeksen hjelper litt for meg, men må ha kvalmestillende i bakhånd til de verste dagene. Ingen skam i dette, kroppen din jobber hardtJeg klarer legit ikke å huske hvordan det er å ikke være kvalm 24/7. I kveld nådde jeg et nytt lavmål hvor jeg kastet opp og tissa på meg samtidig
Eneste som holder meg gående er synet av et dunkende hjerte og et håp om at lille har det bra der inne.